تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاوروف: 1+5 به ايران تضمين امنيتي بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لاوروف: 1+5 به ايران تضمين امنيتي بدهد
نووستي به نقل از لاوروف ادامه داد: متأسفانه، همه اعضاي گروه «شش»، حاضر به انجام اين كار نيستند، اما من بر اين باورم، اين راهي مؤثر براي رفع تنش در منطقه و حل اوضاع مربوط به مشكل هسته‌اي ايران است.
«سرگئي لاوروف»، از قدرت‌هاي بزرگ سازمان ملل خواست براي كمك به حل موضوع هسته‌اي ايران به تهران تضمين امنيتي بدهند.

به گزارش «ايسنا»، سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه، امروز (چهارشنبه) در نشست با «فرانك والتر اشتاين ماير»، وزير امور خارجه‌ آلمان، در شهر «يكاترينبورگ» گفت: قدرت‌هاي بين‌المللي در حال مذاكره با ايران، مي‌توانند پيشنهاد‌هاي ملموس را روي ميز بگذارند تا امنيت ايران و نيز جايگاهي ارزشمند و برابر براي اين كشور در حل همه مسائل خاور نزديك و خاورميانه را تضمين كنند.

بر پايه گزارش خبرگزاري فرانسه، نووستي به نقل از لاوروف ادامه داد: متأسفانه، همه اعضاي گروه «شش»، حاضر به انجام اين كار نيستند، اما من بر اين باورم، اين راهي مؤثر براي رفع تنش در منطقه و حل اوضاع مربوط به مشكل هسته‌اي ايران است.

آلمان به علاوه پنج عضو دايم شوراي امنيت متشكل از آمريكا، انگليس، فرانسه، روسيه و چين، تشكيل‌دهنده گروه شش هستند كه براي پايان دادن به برنامه غني‌سازي اورانيوم و محدود كردن برنامه هسته‌اي ايران تلاش مي‌كنند.
اين شش كشور، از مجموعه‌ مشوق و تحريم براي متقاعد كردن ايران به تعليق غني‌سازي اورانيوم استفاده كرده‌اند.

اين در حالي است كه روسيه، روابط نسبتا نزديكي با ايران دارد و هم‌اكنون نيز در حال ساخت نخستين نيروگاه برق هسته‌اي در جمهوري اسلامي است.

خبرگزاري «رويترز» هم به نقل از لاوروف نوشت: تلفيق گفت‌‌وگوها و مشوق‌ها، مي‌تواند براي حل مسائل كارساز باشد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن