تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812870835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير:ستاد فولاد جهت ساماندهي و براساس سياست‌گذاري دولت نهم‌تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير:ستاد فولاد جهت ساماندهي و براساس سياست‌گذاري دولت نهم‌تشكيل شد
داخلي. اقتصادي. توليد فولاد.

معاون وزير صنايع و معادن و رييس ستاد فولاد گفت: ستاد فولاد كشور جهت رشد و ساماندهي و بر اساس سياست‌گذاري دولت نهم تشكيل شد.

"محمدمسعود سميعي‌نژاد"شامگاه سه‌شنبه در كارگروه صنعت و معدن‌استان كرمان افزود: ستاد فولاد كشور با عضويت پنج وزارتخانه صنايع و معادن، نفت، نيرو، راه و ترابري و سازمان محيط با هدف رسيدن به مرز توليد سالانه ‪ ۴۰‬ميليون تن تا سال ‪ ۱۳۹۳‬تشكيل شده است.

وي اضافه كرد: سال گذشته ‪ ۱۰‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار تن فولاد در كشور توليد شد كه با استفاده از پتانسيل‌ها و معادني كه در كشور وجود دارد اين توليد را بايد افزايش داد.

سميعي‌نژاد به توليد ‪ ۵۰۰‬ميليون تن فولاد در كشور چين اشاره كرد و افزود:
اين كشور براي توليد اين ميزان فولاد ‪ ۳۰۰‬ميليون تن سنگ آهن وارد مي‌كند.

به گفته وي، توليد فولاد چين مورد حمايت همه مسوولان اين كشور قرار دارد.

وي افزود: يكي از مهمترين راه‌حل‌هاي موجود براي رسيدن به مرز ‪ ۴۰‬ميليون تن فولاد در كشور، حمايت از بخش خصوصي و آماده كردن زيرساخت‌ها توليد فولاد در كشور است.

معاون وزير صنايع و معادن گفت: با راه‌اندازي كامل فولاد گل گهر سيرجان، زمينه اشتغال مستقيم يك هزار نفر از جوانان اين منطقه فراهم خواهد آمد.

استاندار كرمان در اين نشست گفت: توليد سنگ آهن اين استان بايد صرف توليد مورد نياز فولاد داخل شود.

"محمد رئوفي‌نژاد" افزود: از ظرفيت معادن فولاد استان بايد در راستاي توسعه و محروميت زدايي استان كرمان استفاده شود كه متاسفانه اين مساله در گذشته محقق نشده است.

وي بيان كرد: ما مصمم هستيم از ميزان ‪ ۴۰‬ميليون تن فولاد توليد شده تا سال ‪ ۱۳۹۳‬به ميزان ‪ ۱۰‬ميليون تن فولاد را با كمك بخش خصوصي در اين استان توليد كنيم.

استاندار كرمان از راه‌اندازي دو شركت خصوصي توليد فولاد در اين استان خبر داد و افزود: دو شركت "گوهر زمين" و "فولاد يزد" به زودي فعاليت خود را در استان كرمان آغاز مي‌كنند.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن