تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815742172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبنای انتخاب های Ring و Loop و Grow و Shrink -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مبنای انتخاب های Ring و Loop و Grow و Shrink 30min 11 تير 1389, 23:06سلام . راستش من دقیقا نمیدونم اساس عملکرد دکمه های ذکر شده در مکس چیست !؟ مثلا من یک سری Edge ها رو با Loop سلکت میکنم همینطور اضلاع موازی رو به کمک Ring . اما اگر بین دو تا ضلع حالت Extrude ایجاد بشه دیگه در هنگام فشار دکمه Loop یا Ring اون اضلاع میانی سلکت نمیشن . میخوام بدونم مبنای این انتخاب ها چیست و بر چه اساسی عمل میکنن این دکمه ها ؟! Ultra 3D 11 تير 1389, 23:23وفتی که شما یک لاین رو انتخاب می کنید بر ای اون لاین جهات X Y Z به صورت Locale تعریف می شه و وقتی شما دستوری مثل Loop النتخلب می کنید با یک از این جهات هم جهت می شود( تو دستور Loop معمولا ً با X ) و به ترتیب بعد برای لاین دومی و سومی و ... این جهات رو تعریف می کنه و مثلا ً برای Loop همش در جهت X ادامه می ده البته الگوریتم ها پیچیده هستن که چه طوری نرم افزار تری دی مکس فرق بین خطوط که Extrude شدن با اونایی که به جلو یا عقب Move شدن رو تشخیص می ده خوب چیزی حدود 1000 تا مهندس برنامه نویس روش کار می کنن  30min 12 تير 1389, 00:13متشکرم Ultra خان ! :wink: خوب البته منم نمیخوام ببینم چطوری اونها ساختن . قصد من اینه که مسلط بشم که قبل از اینکه این دکمه ها رو بزنم بدونم مثلا با زدن Loop چه محدوده ای رو میتونم داشته باشم . اینطوری کار خیلی راحت تر خواهد شد مطمئنا . بعضی مواقع رسوندن منظور با تایپ خیلی سخت ! Ultra 3D 12 تير 1389, 01:22به قول خودت خیلی سخته چیز های مفهومی و تئوری رو با تایپ توضیح داد فقط این رو می تونم بگم که یک NEW باز کن و اون جا چندتا حجم و Face ایجاد کن و روش هر بلایی می تونی بیار و وقتی یک از دستور های بالا رو می زنی تا کجا ادامه پیدا می کنه و کجا قطع می شه البته بگم که کنار اون دستور های بالا دوتا دکمه کوچولو هست ( فلش به سمت بالا و پایین ) هست که با اون ها می تونی به صورت دستی (Manuel) تعداد انتخاب ها رو کنترل کنی   سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 583]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن