واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مدل Tiratus Baloot3D 22 تير 1389, 00:36سلام به همگی این مدل رو در قسمت WIP تکمیل کردم ، گفتم شاید بهتر باشه کار کامل شده رو در اینجا که جاش هست بذارم . در این کار از 3DsMax به عنوان محیط اصلی کار استفاده کردم . ZBrush - Combustion - Photoshop - MentalRay و پلاگین FumeFX برنامه هایی بودن که در این کار استفاده شدند . () موفق باشید :rose: Borhan72 23 تير 1389, 17:05خيلیباحاله ها... هم نور، هم رندر و هم تكسچرش... ولی من متوجه نشدم كه چيه... Baloot3D 23 تير 1389, 22:38سلام دوستان ممنون Borhan72 جان در مورد کار هم مراحل طراحیه رو بطور کامل در قسمت WIP گذاشتم . نماهای مختلف و اسکچ اولیه هم هست . خوشحال می شم به اونجا هم سری بزنید . موفق باشید 1835ali 23 تير 1389, 23:33خسته نباشی بابت زحمتی که کشیده چون معلومه کار برده فقط اگه می تونستی زحماتت رو بهتر جلوه بدی بهتر میشد مثلاً اون حالت سه بعدی رو ازش گرفتی یه حالت دو بعدی داره نما زیاد جالب نشده از یه زاویه دیگه رندر می گرفتی بهتر بود (ترجیحا باز تر تا کارت بیشتر جلوه کنه ) بامپ ضعیفه و کمه یا اصلاً دیده نمیشه (برای اجسام نزدیک بیشتر ) لنز دوربینت رو کوچیکتر کن تا به کارت عزمت بدی (33mm رو مثلاً 15 mm کن ) ببین چطور میشه فوکوس هم تغییر بده جالب نشده ببخشید اگه زیاد شد (البته بازم هستا lol ) ایرادام چون به نظرم زحمت می کشی باید کیفشم ببری ok؟ یا علی FATEMEH 24 تير 1389, 13:51سلام به جز نقاط خوبی که داره مثل ایده خوب مدلسازی خوب چند تا نکته مهم هست اول که من کارتو دیدم کاراکترا رو از زمینه به سختی تشخیص دادم چه خوب بود رنگ زمینه رو مثلا از طیف رنگای سرد انتخاب میکردی مثل آبی و سرد و کاراکترت رو با همین رنگا می ذاشتی یا با تضادهای رنگی دیگه باعث میشدی کار از زمینه جدا بشه یکم حتی با تغیر کنتراست الان ما همه عناصر رو در یه درجه اهمیت می بینیم و یجورایی یدست شدن و زاویه دید بهتری هم میشه انتخاب کرد من پیشنهاد میکنم بازم روش کار کنی چون مراحل کارتو دیده بودم و فاینال زیبا تری انتظار داشتم ببینم امیدوارم بازم روش کار کنی موفق موفق باشی Mandana 24 تير 1389, 15:42از لحاظ تکنیکی واقعن عالی شده.اینو قبول دارم بعلاوه مواردی که علی هه گفت... فکر کنم بعضی قسمتهاش کمی ao لازم داشت تا ازین تختی و یکنواختی در بیاد زاویه رو هم میشد بهتر انتخاب کرد...اگر رنگشون با رنگ محیط کمی تفاوت داشت بهتر تر هم میشد..البته این سلیقه ای هست ولی فکر کنم با انتخاب خاکستری یا رنگهایی شبیه اختاپوس و هشت پا جلوه بیشتری به کار ات داده میشد آب خیلی طبیعی شده.می هم دوس دارم یاد بگیرم چطور میشه همچین آبی توی منتال ساخت :( همینا دیگه.موفق بباشی سدپژ جان:rose: .:. soroosh .:. 24 تير 1389, 18:41خیلی خوب شده . فقط به نظرم یه کمی نیاز به صحنه سازی و زاویه دوربین بهتری داره . کلا برای رندر یه کمی کارگردانی بهتری باید داشته باشی تا بتونی قدرت مدلینگ را بهتر برسونی :wink: موفق باشی. mili shelman68 24 تير 1389, 21:21بهت تبریک میگم baloot3D بعده اون همه تلاش کارت خیلی عالی شده. فقط 1 لطفی کن و از یک زاویه دیگه هم کارو نشون بده. ممنونت میشم. موفق باشی:rose: Baloot3D 25 تير 1389, 17:24سلام به همه دوستان عزیزم از همه تشکر می کنم .راستش چون احساس می کردم که کسی کارو دنبال نمی کنه ، منم زیاد دلی واسم نمونده بود که روی این طرح کار کنم . البته باید بگم واقعا کار برد ،مخصوصا با این شرایط سربازی که دارم .:sad: نظراتتون واقعا خوب بود و برای همین دارم روی یک نما و فیگور جدید کار می کنم . به زودی حتما رندر جدید و کامل رو میذارم . در ضمن به پیشنهاد دوستان رنگ تکسچر ها رو هم تغییر دارم میدم . موفق باشید و ممنون AREF 25 تير 1389, 17:55سلام.خوبی؟ خیلی کار پر زحمت و خوبی شده.خسته نباشی. تا اونجایی که در جریان پروسه طراحی هستم زحمت خیلی خیلی زیادی کشیدی تا به اینجا برسی نقاط قوت: 1-مدلسازی عالی 2- تکسچرینگ خیلی قوی 3-خلاقیت در باره طراحی کاراکتر انتقاد: 1- ببین پیمان کار خیلی خوبی شده اما واضح نیست.من اگه از اول در جریان طراحیت نبودم نمی تونستم سریع تشخیص بدم که کاراکتر ها تو کجا قرار دارن 2- برای مدلینگ خیلی زحمت کشیدی اما چهره کاراکتر اصلیت خیلی زیبا در نیومده (به لحاظ تکنیکی نه به لحاظ زیبایی رو میگم) 3- تکسچرینگش عالی شده اما خیلی محیط و کارکترها هم رنگ شدن. 4-تو انتخاب زاویه دوربین تجدید نظر کن.البته من به شخصه معقتدم این کارهای پر زحمت باید انیمیشن بشن تا زحمت خودشو نشون بدن.واقعا با 1 فریم نمیشه حق مطلب رو ادا کرد. 5- ظاهرا انگار بعضی از مدلها low polyهستن.در صورتی که مطمئنا این طور نیست.پس یه مقدار باید روی mesh smooth وقت بزاری کلیت کار بسیار کار پر زحمتیه.اما به نظرم اون طور که باید نتونستی پرزانته کار خیلی عالی بدرخشه. 1 مقدار وقت بزار مشکلاتش رو برطرف کن.دوباره رندر بگیر ایشااله با یه رندر خیره کننده فک ما رو بچسبون.مرسی:oops: Baloot3D 01 مرداد 1389, 10:34سلام به همه دوستان عزیزم نکاتی رو که فرمودید رو سعی کردم رعایت کنم و به نظر خودم هم بهتر شد .فعلا روش تغییراتی دادم ولی طبق قوانین انجمن ترجیه دادم در قسمت خودش WIP قرار بدم و نتیجه نهایی رو اینجا بذارم .ممنون میشم به WIP () سری بذنید . موفق باشید :rose: main 01 مرداد 1389, 14:53سلام به جز نقاط خوبی که داره مثل ایده خوب مدلسازی خوب چند تا نکته مهم هست اول که من کارتو دیدم کاراکترا رو از زمینه به سختی تشخیص دادم چه خوب بود رنگ زمینه رو مثلا از طیف رنگای سرد انتخاب میکردی مثل آبی و سرد و کاراکترت رو با همین رنگا می ذاشتی یا با تضادهای رنگی دیگه باعث میشدی کار از زمینه جدا بشه یکم حتی با تغیر کنتراست الان ما همه عناصر رو در یه درجه اهمیت می بینیم و یجورایی یدست شدن و زاویه دید بهتری هم میشه انتخاب کرد من پیشنهاد میکنم بازم روش کار کنی چون مراحل کارتو دیده بودم و فاینال زیبا تری انتظار داشتم ببینم امیدوارم بازم روش کار کنی موفق موفق باشی :rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]