تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814593494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک سوال دارم در مورد ساخت محیط های گسترده؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یک سوال دارم در مورد ساخت محیط های گسترده؟ tarfand 2006 09 بهمن 1386, 17:00برای ساخت محیط های گسترده مثل یه شهر باید به چه صورت عمل کنم چون با طراحی یک محدوده ی کوچکتر از یک شهر هم رم کم می یاره و دیگه نمیشه طراحی رو ادامه داد. من اطلاعات کمی در مورد این مشکلم دارم فقط همین رو می دونم که از ابزار Xref Object , Xref Scene باید استفاده کنم و فرق این دو تا ابزار رو نمی دونم اگر تنها راه برای ساخت محیط های بزرگ همین ابزار هست در مورداین ابزار و تنظیمات پنجرها ی اون یه آموزشی به ما بدید. لطفا هر اطلااتی دارید برایم پست کنید. ((آموخته ام که فرصتها هیچگاه از دست نمی روند بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد.)) :arrow: tarfand 2006 09 بهمن 1386, 19:50سوال بی ربطی کردم یا کسی جوابش رو بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ hosienmax100 09 بهمن 1386, 20:18سوال بی ربطی کردم یا کسی جوابش رو بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه اصلا اینجوری نیست اگه تو یه سرچ میکردی حتمآ به جواب میرسیدی اما Xref Object , Xref Scene اولی برای لود کردن یه صحنه ی کامله دومی برای لود کردن یه ابجکت با اینا میتونی فایل ها یا ابجکت هاتو بیاری توی یه فایل و ترکیب کنی در مورد ساخت یه شهر : فقط تکسچرینگ میتونه کمکت بکنه DIMO 09 بهمن 1386, 21:55آقا یرنامه های composit هم کار سازه ها البته اگر پیداشون کردی boujou -after effects- combustion-flint - infirno-fire-smoke-toxik-shake- اینا هستن که آقا بسام گل که پیداش نیست این ها رو معرفی کرد به ما من هم معرفی میکنم به شما. roohollah 10 بهمن 1386, 11:16تجربه من كه ميگه: 1.لايه اي رندر كن...:) 2.از عكس واقعي (كه تو فتوشاپ رنگهاش مچ شده) استفاده كن...:) 3.سيتمتو عوض كن!!!!:wink: Mostafa_Amol 14 بهمن 1386, 09:08سلام ببینید این بدرد می خوره ؟ ghaffardorostan 14 بهمن 1386, 12:23دوست عزیز برای ساخت محطهای کسترده چند نکته قابل توجه هست 1- چون معمولا دوربین از نقطه دور به منظر نگاه می کند پس زیاد روی Detail آبجکتها توجه نکن وتا آنجا که میتوانی کارت رو کم حجم و خلاصه کن چون جزییات به هیچوجه دیده نمی شوند 2- از متریالهای معمولی و ساده استفاده کن و در صورت امکان رفلکت و Raytrace استفاده نکن 3- در نور پردازی از هم اگر کار شما بسیار سنگین هست از سایه استفاده نکن و نور معمولی کار کن 4- آبجکتایی نظیر ساختمانها و غیره را به صورت جداگانه و ساده طراحی کن سپس در سایت و محیط مورد نظرت Merge و جاگذاری کن 5- در حین کار در سایت و محیط مورد نظرت آبجکتهایی را که کار نداری را Hidden کن و فقط در مواقع لزوم Clear کن تا سرعت کار کم نشه 6-در انتها فقط صفحه دوربین رو بیار و آبجکتهای آماده را Merge و یا از حالت Hidden خارج کن و یه Render معمولی بگیر




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 474]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن