تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804463712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه امتیاز دهی به اعضای راسخون


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:  نحوه امتیاز دهی به اعضای راسخون هر کاربر عضو راسخون امتیازی بر اساس میزان فعالیت در سایت دارد.کاربرانی که در سایت راسخون عضو شده و عضویت خود را فعال نموده اند می توانند با فعالیت در بخش های گوناکون سایت راسخون امتیاز خود را افزایش دهند. در پایان هر ماه از کاربرانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند تقدیر خواهد شد. ضمنا کلیه کاربران به اعتبار امتیازشان میتوانند پیامک رایگان برای دوستان خود ارسال کنند. برای کسب امتیاز ابتدا باید وارد محیط کاربری خود شوید. به این منظور در بالای صفحه اصلی سایت بر روی "ورود به محیط کاربری " کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود در قسمت ورود به سیستم نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده روی دکمه ورود کلیک نمایید.

با ورود به سایت نام شما به همراه امتیاز کسب شده شما تا کنون نمایش داده می شود. اکنون برای فعالیت های شما در سایت امتیاز تعلق گرفته و به نام شما ثبت خواهد شد.

نحوه کسب امتیاز 1- شرکت در مسابقات:  با شرکت در مسابقات روزانه راسخون که در صفحه اصلی سایت قرار دارد 3 امتیاز برای شما منظور خواهد شد.

2- برنده شدن در هر مسابقه: با برنده شدن در هر مسابقه 10 امتاز به امتیازات شما اضافه خواهد شد.البته هر روز یک نفر هم به قید قرعه  برنده یک عدد سکه طلای راسخون میشود .اسامی برندگان را میتوانید در آرشیو مسابقات ببینید .3- شرکت در نظر سنجی ها: با شرکت در نظر سنجی های راسخون که در پایین صفحه اصلی سایت قرار دارد 3 امتیاز کسب خواهید کرد.

 ضمنا نظر سنجی در صفحات ذیل نیز وجود دارد .صفحه اصلی اخبارآرشیو نظر سنجی 4- ارسال نظر برای مقالات و اخبار : در پایان هر مقاله یا خبر بخشی با عنوان « نظر شما درباره این مقاله » وجود دارد که در صورتی که قبلا با نام کاربری خود وارد سایت شده باشید نام کاربری و نشانی پست الکترونیکی شما را نمایش می دهد. در بخش نظرات شما نظر خود را درباره این مقاله یا خبر تایپ نموده روی گزینه ارسال کلیک نمایید. نظرات بعد از بررسی در بخش نظرات کاربران ثبت شده 5 امتیاز آن نیز پس از این مرحله به شما تعلق خواهد گرفت. بدیهی است  به نظرات تکراری امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

5- رای دهی به مقالات سایت: در بخش ابتدایی مقالات می توانید به مقاله مورد نظر خود رای دهید به این ترتیب که بر اساس میزان کیفیت مقاله روی ستاره اول تا پنجم کلیک کنید. ستاره اول حداقل کیفیت و ستاره آخر حداکثر کیفیت مقاله را نشان می دهد. با رای دادن به هر مقاله می توانید 2 امتیاز کسب نمایید.

  6- معرفی سایت به دوستان: به معرفی راسخون به دوستان خود می توانید 10 امتیاز کسب کنید. در صفحه اصلی سایت و در قسمت دعوت از دوستان نشانی پست الکترونیکی دوست خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا کارت دعوت برای دوست شما ارسال شود.  بدیهی است به ایمیلهای تکراری و یا نا معتبر امتیازی تعلق نمیگیرد.

7- ارسال پست در انجمن ها: با ارسال هر پست در انجمن های راسخون می توانید 5 امتیاز به امتیاز های خود اضافه نمایید. ارسال پاسخ به هر پست و نقل قول نیز 5 امتیاز به مجموع امتیازات شما اضافه می کند.در مورد پست هاي تكراري ( كپي پيست كردن )علاوه بر حذف پست ها ، 5 امتياز منفي نيز تعلق گيرد.  انجمن ها راسخون با نشانی http://www.rasekhoon.net/Forum در دسترس کاربران می باشد.

  7- در قسمت موبایل راسخون با نظر دهی به هر نرم افزار ، فیلم ، زنگ گوشی ، قالب نمایش و پس زمینه ها 2 امتیاز کسب کنید.

  تقدیر از کاربران برتر سایت   برندگان مسابقات روزانه 1388





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2955]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن