تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدیر از مادران سینما و اجرای موسیقی بازیگران سینما


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تقدیر از مادران سینما و اجرای موسیقی بازیگران سینما
داوود رشیدی
جلسه پرسش و پاسخ دومین جشن بزرگ بازیگران سینمای ایران? صبح امروز در فضایی گرم و صمیمی ? با حضور دبیر جشن (داود رشیدی) ? اعضای ستاد برگزاری ( مریلا زارعی و علی دهکردی ) و فرامرز روشنایی ( روابط عمومی جشن ) در سالن کنفرانس خانه سینما برگزار شد . داود رشیدی در ابتدای مراسم با اعتراض به لقبی که به وی به عنوان دبیر جشن اختصاص دادن گفت : من خیلی از این لفظ دبیر جشن خوشم نمی آید چون در انجمن بازیگران سینمای ایران همه با هم هستند. در این جشن نیز من به همراه آقای دهکردی و خانم زارعی دبیر جشن هستیم. رشیدی در ادامه در رابطه با نحوه برگزاری مراسم یاد آور شد: با توجه به نزدیک بودن به ایام محرم، دومین جشن بزرگ بازیگر در فضایی سنگین برگزار می شود. سعی می کنیم تا حد امکان از شوخی های مجری و شاد بودن برنامه کم کنیم.
علی دهکردی و داوود رشیدی
داود رشیدی در رابطه با دلایل انتخاب سالن اریکه ایرانیان برای برگزاری جشن گفت: با وجود این که سال گذشته جشن بازیگر در سالن حجاب برگزار شده بود ما به غیر از سالن اریکه ایرانیان چند سالن دیگر هم دیدیم اما کاملترین و مجهز ترین سالن همان سالن اریکه ایرانیان بود. مضاف بر این که مدیریت سالن? آقای مقدم? آدم فرهنگی هستند و خیلی امکانات در اختیار ما گذاشتند و تا کنون از مسائل مالی هم صحبتی نکردند. 
علی دهکردی
رشیدی در ادامه در رابطه با برنامه های جشن بزرگ بازیگر گفت: امسال بخش های مختلفی برای این جشن تدارک دیدیم لیکن از برگزیده های مراسم حرفی نمی زنم چون در نظر داریم آن جا ایجاد یک شگفتی کنیم . بخش تندیس به دو نفر از بازیگران که هنوز مطرح هستند و کار می کنند و عضو پیشکسوتان نیستند و در مرز قرار دارند اهدا می شود . به ? نفر از پیشکسوتان ( یک خانم و سه آقا ) ? لوح تقدیر ? جایزه نقدی و کارت طلایی عضویت در انجمن بازیگران اهدا می شود . بخش جدیدی که امسال به جشن بازیگر افزوده شده است ? بخش تقدیر و بزرگ داشت از ? بازیگر مورد تقدیر مردم است . به دو نفر از خانم های بازیگر پیشکسوت به عنوان مادر بازیگر که نقش مادران را در سینما بازی کردند لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود . به دو نفر که علاقه مند به بازیگری هستند و در پشت صحنه بازیگران را راهنمایی می کنند که چطور جلوی دوربین حضور داشته باشند و شخصیت بهتری داشته باشند نیز لوح تقدیر اهدا می شود . به دو جوان که در سالهای اخیر موفق به دریافت جوایز بین المللی شدند لوح تقدیر اهدا می شود . 
داوود رشیدی و مریلا زارعی
رشیدی در رابطه با بخش های جنبی جشن گفت : دو تن از بازیگران سینما قطعه ای را اجرا می کنند و یک خواننده به اجرای آن قطعه می پردازد .  مریلا زارعی پس از خوش آمد گویی به خبرنگاران گفت : پس از مراسم سال گذشته و از شورای قبلی که در یک دوره ی دو ساله به مدیریت خانم رویا تیموریان برقرار بود، اکنون با نیت تجلیل از بزرگان سینما این جشن را به مدیریت آقای رشیدی آغاز می کنیم . تمایل داشتیم قسمت های متعددی را اضافه کنیم که به گونه‌ای الگویی است برای نوع نگاه به بازیگر . شخصا لذت می برم از این که حواس‌مان باشد به کسانی که پیش از این دیده شدند اما الان کمتر به آنها توجه می کنیم .  داود رشیدی در رابطه با مسائل مالی جشن گفت : من یک تشکر ویژه از جناب دکتر قالیباف و شهرداری تهران دارم که قسمت اعظم هزینه های جشن را تقبل کردند . 
علی دهکردی و داوود رشیدی
علی دهکردی نیز با تشکر از مطبوعات و حمایت رسانه های گروهی گفت : سال گذشته رسانه های گروهی از کلمات و جمله های بسیار زیبایی برای این جشن استفاده کرده بودند و این یک دلگرمی بود برای ما . جشن بازیگر اصلاً به شکل مسابقه ای برگزار نمی شود و ما به این معتقدیم که عضویت در انجمن بازیگران یعنی برابری ارزش های داخلی . ملاکمان ملاک مسابقه ای نیست . حدود ?? نفر از پیشکسوتان را سال گذشته معرفی کردیم و امسال نیز ? نفر از پیشکسوتان را معرفی می کنیم و این تعداد هر ساله بیشتر و بیشتر می شود . یکی از دلایل برگزاری این جشن یادآوری بازیگران به مردم و رسانه هاست . 
جلسه بازیگران سینما
مریلا زارعی با اشاره به افتتاح هرچه سریع‌تر سایت اینترنتی انجمن گفت : برای متقابل بودن این ارتباط بین رسانه ها و هنرمندان ? ما نیز سایتی را افتتاح می کنیم که بتوانیم اخبار دقیق و موثقی از هر یک از اعضای انجمن را در اختیار رسانه ها قرار دهیم .  رشیدی نیز جلسه را با اعتراض به داوری در مورد بازیگر ها ادامه داد ? رشیدی گفت : باید توجه داشت که یکی از جذاب ترین بخش های یک جشنواره جایزه بازیگری است و متاسفانه در جشنواره های سینمایی از بازیگران برای داوری بازیگری استفاده نمی شود و در اکثر مواقع از افراد ناآشنا به این حرفه برای داوری استفاده می شود . در صورت تمایل هر یک از جشنواره ها? انجمن بازیگران سینمای ایران افرادی را برای داوری بازیگری به آنها معرفی می کند . 
داوود رشیدی
عکی دهکردی گفت : انجمن بازیگران سینمای ایران در این سال با تلاش های شبانه روزی خانم مریلا زارعی و دوستا‌ن‌شان توانستند خانم مهری مهرنیا را که در وضعیت بسیار بد مالی قرار داشتند و در بدترین موسسات زندگی میکردند را به آسایشگاه مجهزی انتقال دهند که واقعاً شبیه یک هتل است ? برخی از رسانه ها خیلی بد این مسئله را انعکاس دادند  با تشکر داود رشیدی از خانه سینما و سید رضا میر کریمی ( مدیریت خانه سینما ) جلسه پرسش و پاسخ جشن بازیگر تمام شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 608]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن