تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدیر از مادران سینما و اجرای موسیقی بازیگران سینما


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تقدیر از مادران سینما و اجرای موسیقی بازیگران سینما
داوود رشیدی
جلسه پرسش و پاسخ دومین جشن بزرگ بازیگران سینمای ایران? صبح امروز در فضایی گرم و صمیمی ? با حضور دبیر جشن (داود رشیدی) ? اعضای ستاد برگزاری ( مریلا زارعی و علی دهکردی ) و فرامرز روشنایی ( روابط عمومی جشن ) در سالن کنفرانس خانه سینما برگزار شد . داود رشیدی در ابتدای مراسم با اعتراض به لقبی که به وی به عنوان دبیر جشن اختصاص دادن گفت : من خیلی از این لفظ دبیر جشن خوشم نمی آید چون در انجمن بازیگران سینمای ایران همه با هم هستند. در این جشن نیز من به همراه آقای دهکردی و خانم زارعی دبیر جشن هستیم. رشیدی در ادامه در رابطه با نحوه برگزاری مراسم یاد آور شد: با توجه به نزدیک بودن به ایام محرم، دومین جشن بزرگ بازیگر در فضایی سنگین برگزار می شود. سعی می کنیم تا حد امکان از شوخی های مجری و شاد بودن برنامه کم کنیم.
علی دهکردی و داوود رشیدی
داود رشیدی در رابطه با دلایل انتخاب سالن اریکه ایرانیان برای برگزاری جشن گفت: با وجود این که سال گذشته جشن بازیگر در سالن حجاب برگزار شده بود ما به غیر از سالن اریکه ایرانیان چند سالن دیگر هم دیدیم اما کاملترین و مجهز ترین سالن همان سالن اریکه ایرانیان بود. مضاف بر این که مدیریت سالن? آقای مقدم? آدم فرهنگی هستند و خیلی امکانات در اختیار ما گذاشتند و تا کنون از مسائل مالی هم صحبتی نکردند. 
علی دهکردی
رشیدی در ادامه در رابطه با برنامه های جشن بزرگ بازیگر گفت: امسال بخش های مختلفی برای این جشن تدارک دیدیم لیکن از برگزیده های مراسم حرفی نمی زنم چون در نظر داریم آن جا ایجاد یک شگفتی کنیم . بخش تندیس به دو نفر از بازیگران که هنوز مطرح هستند و کار می کنند و عضو پیشکسوتان نیستند و در مرز قرار دارند اهدا می شود . به ? نفر از پیشکسوتان ( یک خانم و سه آقا ) ? لوح تقدیر ? جایزه نقدی و کارت طلایی عضویت در انجمن بازیگران اهدا می شود . بخش جدیدی که امسال به جشن بازیگر افزوده شده است ? بخش تقدیر و بزرگ داشت از ? بازیگر مورد تقدیر مردم است . به دو نفر از خانم های بازیگر پیشکسوت به عنوان مادر بازیگر که نقش مادران را در سینما بازی کردند لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود . به دو نفر که علاقه مند به بازیگری هستند و در پشت صحنه بازیگران را راهنمایی می کنند که چطور جلوی دوربین حضور داشته باشند و شخصیت بهتری داشته باشند نیز لوح تقدیر اهدا می شود . به دو جوان که در سالهای اخیر موفق به دریافت جوایز بین المللی شدند لوح تقدیر اهدا می شود . 
داوود رشیدی و مریلا زارعی
رشیدی در رابطه با بخش های جنبی جشن گفت : دو تن از بازیگران سینما قطعه ای را اجرا می کنند و یک خواننده به اجرای آن قطعه می پردازد .  مریلا زارعی پس از خوش آمد گویی به خبرنگاران گفت : پس از مراسم سال گذشته و از شورای قبلی که در یک دوره ی دو ساله به مدیریت خانم رویا تیموریان برقرار بود، اکنون با نیت تجلیل از بزرگان سینما این جشن را به مدیریت آقای رشیدی آغاز می کنیم . تمایل داشتیم قسمت های متعددی را اضافه کنیم که به گونه‌ای الگویی است برای نوع نگاه به بازیگر . شخصا لذت می برم از این که حواس‌مان باشد به کسانی که پیش از این دیده شدند اما الان کمتر به آنها توجه می کنیم .  داود رشیدی در رابطه با مسائل مالی جشن گفت : من یک تشکر ویژه از جناب دکتر قالیباف و شهرداری تهران دارم که قسمت اعظم هزینه های جشن را تقبل کردند . 
علی دهکردی و داوود رشیدی
علی دهکردی نیز با تشکر از مطبوعات و حمایت رسانه های گروهی گفت : سال گذشته رسانه های گروهی از کلمات و جمله های بسیار زیبایی برای این جشن استفاده کرده بودند و این یک دلگرمی بود برای ما . جشن بازیگر اصلاً به شکل مسابقه ای برگزار نمی شود و ما به این معتقدیم که عضویت در انجمن بازیگران یعنی برابری ارزش های داخلی . ملاکمان ملاک مسابقه ای نیست . حدود ?? نفر از پیشکسوتان را سال گذشته معرفی کردیم و امسال نیز ? نفر از پیشکسوتان را معرفی می کنیم و این تعداد هر ساله بیشتر و بیشتر می شود . یکی از دلایل برگزاری این جشن یادآوری بازیگران به مردم و رسانه هاست . 
جلسه بازیگران سینما
مریلا زارعی با اشاره به افتتاح هرچه سریع‌تر سایت اینترنتی انجمن گفت : برای متقابل بودن این ارتباط بین رسانه ها و هنرمندان ? ما نیز سایتی را افتتاح می کنیم که بتوانیم اخبار دقیق و موثقی از هر یک از اعضای انجمن را در اختیار رسانه ها قرار دهیم .  رشیدی نیز جلسه را با اعتراض به داوری در مورد بازیگر ها ادامه داد ? رشیدی گفت : باید توجه داشت که یکی از جذاب ترین بخش های یک جشنواره جایزه بازیگری است و متاسفانه در جشنواره های سینمایی از بازیگران برای داوری بازیگری استفاده نمی شود و در اکثر مواقع از افراد ناآشنا به این حرفه برای داوری استفاده می شود . در صورت تمایل هر یک از جشنواره ها? انجمن بازیگران سینمای ایران افرادی را برای داوری بازیگری به آنها معرفی می کند . 
داوود رشیدی
عکی دهکردی گفت : انجمن بازیگران سینمای ایران در این سال با تلاش های شبانه روزی خانم مریلا زارعی و دوستا‌ن‌شان توانستند خانم مهری مهرنیا را که در وضعیت بسیار بد مالی قرار داشتند و در بدترین موسسات زندگی میکردند را به آسایشگاه مجهزی انتقال دهند که واقعاً شبیه یک هتل است ? برخی از رسانه ها خیلی بد این مسئله را انعکاس دادند  با تشکر داود رشیدی از خانه سینما و سید رضا میر کریمی ( مدیریت خانه سینما ) جلسه پرسش و پاسخ جشن بازیگر تمام شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 613]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن