تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809303211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهبر حزب اقتدار ملي افغانستان در گفتگو با فارس:كودكان غزه هرگز جنايات رژيم صهيونيستي را از ياد نخوهند برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رهبر حزب اقتدار ملي افغانستان در گفتگو با فارس:كودكان غزه هرگز جنايات رژيم صهيونيستي را از ياد نخوهند برد
خبرگزاري فارس: رهبر حزب اقتدار ملي افغانستان با تأكيد بر شكست رژيم صهيونيستي و متحدينش در جنگ غزه گفت: كودكان غزه هرگز جنايات رژيم صهيونيستي را از ياد نخوهند برد.


"علي اكبر كاظمي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در كابل در مورد علت حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه اظهار داشت: از روزهاي اولي كه انتخابات آزاد و مستقل در فلسطين برگزار شد و "اسماعيل هنيه" توسط راي مردم فلسطين انتخاب شد، "حماس" پيروز بود و بهانه گيري‌هاي رژيم صهيونيستي عليه مردم بي‌گناه فلسطين و خصوصا گروه حماس آغاز شد.
وي افزود: بهانه‌هاي بسيار زيادي عنوان مي شد، يا آنها را تروريسم خطاب مي كردند يا اينكه به نقض حقوق بشر متهم مي كردند، تمام بهانه جويي‌هاي رژيم صهيونيستي بر مي‌گشت به اينكه گروه حماس پيروز انتخابات بود و در راس آن اسماعيل هنيه قرار داشت، گروه مسلمان و ملت دوستي كه به اعتقادات خود پايبند بودند و هستند و زير بار ظلم نمي روند.
علي اكبر كاظمي برادر شهيد "مصطفي كاظمي" كه عضو پارلمان افغانستان و سخنگوي جبهه متحد ملي بود، معتقد است حمله به نوار غزه اقدام نسنجيده رژيم صهيونيستي بود كه بدون در نظر داشت ملاحظات جامعه جهاني يا حداقل بدون مشورت با شوراي امنيت صورت گرفت و رژيم غاصب فكر مي كرد كه حماس يك گروه كوچكي است كه مي‌توانند در مدت زمان كوتاهي او را از سر راه بردارد، به همين دليل بود كه آنها اقدامي عجولانه و اقدامي جنايت آميز را شروع كردند كه متاسفانه عواقب بسيار خطرناكي را به دنبال داشت.
عضو شوراي رهبري جبهه متحد ملي افغانستان تصريح كرد: در جنگ بيست و دو روزه اي كه در غزه صورت گرفت جدا از بحث شكست رژيم صهيونيستي متاسفانه مردم مسلمان و بي دفاع غزه به خاك و خون كشيده شدند. ديدن صحنه هاي كشتار مردم بي دفاع غزه از طريق رسانه ها صحنه هاي واقعا دلخراشي بودند و اين جنايات رژيم صهيونيستي براي هيچ انساني قابل قبول نبود.
اين شخصيت افغان در ادامه با بيان اينكه مردم مظلوم غزه و به خصوص كودكان جنايات هولناكي را ديدند، گفت: كودكان معصومي كه به طرف مدرسه مي رفتند و با مدرسه سوخته‌اي مواجه مي شدند و يا در راه مدرسه قرباني مي شدند يا در برگشت از مدرسه مي ديدند كه منزلشان در آتش مي سوزد، اجساد پدر و مادرشان را مي ديدند كه پيش چشمشان روي زمين افتاده، اين صحنه ها هيچگاه از ذهن كودكان غزه پاك نمي شود.
كاظمي يادآور شد: اگر بحث سياسي را كنار بگذاريم و بحث را از نظر انسانيت بنگريم، حمله رژيم صهيونيستي يك جنايت و خيانت بسيار بزرگي عليه انسانيت، عليه جامعه بشري و بخصوص عليه مسلمانان بود. گذشته از اين، در اين جنگ رژيم صهيونيستي به پيروزي نرسيد و من فكر مي كنم شكست فاحشي را متقبل شد و حال رژيم صهيونيستي اگر قبول كند يا نكند در اين جنگ شكست خورده است.
رهبر حزب اقتدار ملي افغانستان با اشاره به مقاومت مردم مسلمان غزه است، تصريح كرد: اگر توجه كنيم مردم غزه، مردم مسلمان غزه مردم قهرماني بودند كه با شهامت و فداكاريي‌هاي خود، با خون دادن‌ها و با شهادت دادن هايشان ثابت كردند كه از فلسطين هستند، فلسطين را حفظ مي كنند و از فلسطين حمايت و همچنين دفاع مي كنند.
كاظمي در ادامه مصاحبه خود با اشاره به پشتيباني غرب از رژيم صهيونيستي و شكست آنها گفت: سياست‌هاي خارجي "جرج بوش" هيچگاه به نفع مردم آمريكا نبود، مي‌بينيد كه در سياست هاي خارجي اش در مورد عراق و افغانستان و همچنين سياستي كه در رابطه با نوار غزه و مردم فلسطين داشت اين سياست ها به هيچ عنوان كارآمد نبودند.
وي افزود: حمايت غربي‌ها بويژه حمايت حكومت بوش از اسرائيل زياد پيامد مثبتي نداشت به دليل اينكه رژيم صهيونيستي و جوج بوش مي خواستند تا حمله به نوار غزه و قتل عام مردم بي گناه غزه و تحت تصرف درآوردن نوار غزه دست بالايي داشته باشند و به جهانيان و به خصوص حكومت اوباما نشان دهند كه ما پيروز شديم.
رهبر حزب اقتدار ملي افغانستان حمايت غرب از افغانستان را اشتباه خواند و خاطرنشان كرد: ميراث باقي مانده از شكست‌هاي بوش را احتمالا اوباما و تيمش دنبال نكنند نه تنها در مورد غزه بلكه در رابطه با عراق و افغانستان و در كل در رابطه با خاورميانه چنان كه از صحبتهاي اوباما معلوم است نمي خواهد راه بوش را دنبال كند.
كاظمي در مورد واكنش كشورها بخصوص كشورهاي اسلامي به حمله رژيم صهيونيستي و جنايات آنها تأكيد كرد كه يكي بحث حكومت‌ها و دولتهاي اسلامي است و يكي هم بحث مردم مسلمان اين كشورها، طبيعتاً نقش مردم مسلمان اين كشورها با تظاهراتي كه انجام دادند، با اعتصاباتي كه كردند قابل تقدير است و نقش ويژه‌اي داشت. مردم كشورهاي اسلامي و مردم بسياري از كشورهاي غير اسلامي از مذاهب مختلف مانند، مسيحيت و غيره مسلمان به خيابانها آمدند و نفرت و انزجارشان را از رژيم صهيونيستي و اعمال آنها اعلام كردند و اين نيز نقش ويژه اي داشت.
وي در ادامه ابراز عقيده كرد: متاسفانه حكومت‌ها و دولت‌هاي اسلامي آن طوري كه مردم مسلمان جهان از كشورهاي اسلامي انتظار داشتند بجز چند كشور اسلامي، ديگران تصميم قاطعانه و صريح عليه رژيم صهيونيستي و عليه جنايات اين رژيم نگرفتند و به اين فاصله‌اي بين مردم مسلمان كشورهاي اسلامي و بين حكومت‌هايشان ايجاد كرد و گاهاً فاصله موجود را بيشتر كرد.
اين مقام افغان در ادامه يادآور شد: كشورهاي اسلامي بايد تلاش كنند كه فاصله‌ها را كم كنند و مردم را در تصميم‌هاي حكومتي‌اشان سهيم سازند و خواست‌هاي مردم را بايد در نظر بگيرند، مثلاً در رابطه با غزه مردم مي خواستند كه حكومتهايشان تصميم جدي عليه حملات و جنايات رژيم صهيونيستي بگيرند ولي متاسفانه كار چنداني صورت نگرفت.
انتهاي پيام/ق

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن