تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801856443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسل سوم موبايل تا خرداد 91 در 8 شهر كشورجزئيات جريمه تاخير رايتل


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: نسل سوم موبايل تا خرداد 91 در 8 شهر كشورجزئيات جريمه تاخير رايتل
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با تكذيب انتشار برخي اخبار در مورد جريمه اپراتور سوم تلفن همراه گفت: بررسي تاخير در واگذاري سيم كارتهاي رايتل براساس مفاد پروانه فعاليت اين اپراتور صورت مي گيرد اما هنوز تصميمي بابت جريمه اين تاخير گرفته نشده است.
آفتاب: معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با تكذيب انتشار برخي اخبار در مورد جريمه اپراتور سوم تلفن همراه گفت: بررسي تاخير در واگذاري سيم كارتهاي رايتل براساس مفاد پروانه فعاليت اين اپراتور صورت مي گيرد اما هنوز تصميمي بابت جريمه اين تاخير گرفته نشده است.

سومين بهره بردار شبكه تلفن همراه كشور كه هم اكنون شبكه خود را مبتني بر نسل سوم موبايل در كرج و با نام تجاري رايتل راه اندازي كرده است قرار بود طبق پروانه از خردادماه امسال واگذاري سيم كارتهاي خود را آغاز كند.

هفته گذشته و يك روز پس از راه اندازي رسمي شبكه سيم كارتهاي رايتل، برخي اخبار از تعيين مبلغ 480 ميليارد تومان توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به عنوان جريمه تاخير در راه اندازي اين شبكه خبر دادند كه در اين راستا معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان اين موضوع را تكذيب كرد.

برخورد با تامين تله كام متناسب با مفاد پروانه

حسن رضواني با تاكيد براينكه بررسي فعاليت اپراتور سوم براساس پروانه ارائه شده به اين اپراتور بايد روال خود را طي كند اظهار داشت: اين اپراتور يكسري تعهداتي براساس پروانه فعاليت خود دارد كه بايد آنها را عملياتي كند و در نهايت چنانچه اپراتور تامين تله كام متعهد به تعهدات خود نبود متناسب با مفاد پروانه با اين اپراتور برخورد مي شود.

مبلغي براي جريمه تعيين نشده است

وي تصريح كرد: به طور مسلم تاخير در اجراي پروژه اپراتور سوم توسط تامين تله كام مشخص است اما اينكه به اين موضوع جريمه اي تعلق بگيرد و يا خير تاكنون مبلغي براي اين موضوع تعيين نشده است و بايد ابعاد مختلف پروانه فعاليت اين اپراتور بررسي شود.

مباحث جريمه‌اي و ارتباط آن با رقابتهاي ناصحيح

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با تاكيد براينكه نظارت بر پروژه هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات بدون وقفه و به صورت دائم توسط اين سازمان در حال انجام است اضافه كرد: متاسفانه بحثهايي همچون جريمه اپراتور درست يك روز پس از آنكه اپراتور شبكه خود را راه اندازي كرده مربوط به رقابتهاي ناصحيحي است كه بعضا انجام مي شود .

مباحث نبايد رسانه اي شود

وي با بيان اينكه بسياري از مباحث ضرورتي ندارد رسانه اي شود به مهر گفت: مطابق پروانه بررسي و نظارت بر عملكرد اپراتور تامين تله كام در حال انجام است و چنانچه موارد تخطي و جرايمي اثبات شود قطعا اعمال مي شود اما اين بدان معني نيست كه به محض آنكه اپراتور راه اندازي رسمي شبكه خود را آغاز كرد برايش جريمه درنظر گرفته شود.

بررسي مبلغ جريمه با ارائه مدارك و مستندات

رضواني با تاكيد بر اينكه مبلغ جريمه اين اپراتور مواردي حقوقي است كه تنها با ارائه مدارك و مستندات قابل بررسي و اعمال است گفت: اصل مسئوليت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و اپراتور تامين تله كام اين است كه اين تعهدات انجام شده و توسعه صورت گيرد گه مطابق زمان آن را نظارت خواهيم كرد.

پوشش رايتل در كرج 100 درصد نيست

وي با اشاره به اينكه رگولاتوري به هيچ عنوان از اصول پروانه صادره كوتاه نخواهد آمد در مورد وضعيت فعلي شبكه رايتل كه در فاز نخست در كرج راه اندازي شده است به مهر گفت: پوشش شبكه كرج 100 درصد نيست اما براي واگذاري سيم كارت قابل قبول است؛ به هرترتيب شروع هر شبكه نياز به بهينه سازي و تنظيمات دارد اما در مجموع قابل قبول ارزيابي شده است.

تاخير باعث از دست دادن دوره حفاظت مي شود

معاون رگولاتوري ادامه داد: هر چقدر اپراتور سوم در راه اندازي شبكه خود زمان را از دست دهد دوره حفاظتش نيز از دست مي رود و نهايتا ديگر اپراتورها براي ارائه سرويس هاي نسل سوم وارد ميدان مي شوند.

محدوديت در كانال هاي ارتباطي بين اپراتورها

رضواني درباره برقراري اتصال متقابل اپراتور سوم با ديگر اپراتورهاي كشور به مهر گفت: اينتركانكشن با اپراتورها برقرار شده و تنها مقداري محدوديت در كانال هاي ارتباطيشان وجود دارد كه در حال پيگيري براي رفع آن هستيم.

واگذاري همزمان سيم كارتهاي دائمي و اعتباري اجبار نيست

وي با بيان اينكه تامين تله كام متناسب با راه اندازي شبكه فعلي خود آنتن BTS نيز نصب كرده است خاطرنشان كرد: واگذاري سيم كارت اعتباري و دائمي و ديتا به صورت همزمان مطابق با پروانه اجبار نيست و مهم از نظر رگولاتوري واگذاري سيم كارت است چرا كه سيستم صورتحساب گيري سيم كارتها متفاوت بوده و زمان راه اندازي آن تفاوت خواهد داشت.

پوشش رايتل در 8 شهر كشور تا سه ماهه اول سال 91

اين مقام مسئول در مورد ميزان تعهدات اين اپراتور نيز به مهر گفت: از زمان لازم الاجراشدن اين قرارداد تا پايان سال اول اپراتور سوم بايد 8 شهر كشور را تحت پوشش قرار دهد كه 5 شهر آن جزو شهرهاي اول پرجمعيت كشور باشند. همچنين اين اپراتور بايد در پايان سال دوم نيز مراكز استانها و شهرهاي بالاي 250 هزار نفر را پوشش دهد.

به گزارش مهر، اپراتور تامين تله كام وابسته به شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعي ارديبهشت ماه سال 89 موفق به دريافت پروانه بهره برداري از سومين شبكه تلفن همراه در كشور و متعهد شد كه اين شبكه را ظرف مدت 9 ماه از زمان لازم الاجرا شدن پروانه راه اندازي كند.

اپراتور سوم براي نخستين بار نسل سوم موبايل را كه قابليتهايي چون دسترسي به اينترنت پرسرعت ، مكالمه تصويري و ارسال پيام هاي چندرسانه اي را داراست در كشور عرضه خواهد كرد.

كد مطلب : 143033

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن