تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802212072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظر مارادونا درباره فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: نظر مارادونا درباره فوتبال ايران
به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي سرمربي تيم نوجوانان ايران به همراه هوشنگ مقدس مشاور بين الملل فدراسيون روز گذشته در محل باشگاه الوصل امارات با مارادونا ديدار كردند.

دوستي در اين باره گفت: باشگاه الوصل پس از حضور مارادونا شرايط ويژه‌اي پيدا كرده است و بسياري از علاقمندان به مارادونا و همچنين مربيان فوتبال در كشورهاي مختلف به محض حضور در دوبي خواهان ديدار با مارادونا مي‌شوند. تيم نوجوانان هم از طريق مدير رسانه‌اي و مشاور بين الملل فدراسيون توانست مقدمات ديدار با مارادونا را فراهم كند. البته به خاطر تقاضاهاي بسيار براي ديدار با مارادونا، باشگاه الوصل تدابير شديد امنيتي قرار گرفته و به همين دليل اجازه حضور عكاسان و خبرنگاران ديروز در تمرين الوصل امارات داده نشد و تمرين اين تيم هم پشت درهاي بسته انجام شد.

وي ادامه داد: ديدار به اين صورت شد كه به دليل ترافيك موجود در ديدارهاي مارادونا و همچنين تمريني كه او با باشگاه الوصل داشت، ابتدا من و هوشنگ مقدس به مدت ۱۰ دقيقه با مارادونا ديدار كرديم و سپس مدير رسانه‌اي تيم نوجوانان در همين مدت زمان ديداري با مارادونا داشت.

دوستي با اشاره به صحبت‌هاي مارادونا در مورد فوتبال ايران گفت: مارادونا اعلام كرد كه فوتبال ايران را تا حدودي مي‌شناسد و مي‌داند كه بازيكنان خوبي در فوتبال ايران فعاليت دارند. او از بازي خلعتبري تعريف كرد و گفت خوشحالم اين بازيكن ملي پوش ايراني را به خدمت گرفته‌ايم و اميدوارم كه حضور اين بازيكن بتواند برخي مشكلات الوصل را حل كند. سپس مارادونا درباره وضعيت تيم ملي فوتبال ايران پرسيد و سوال كرد كه آيا صعود تيم ايران به مرحله بعدي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني قطعي شده يا نه كه بنده گفتم بازي مقابل قطر آخرين مرحله مقدماتي است كه با توجه به صعود ايران، به صورت تشريفاتي در تهران برگزار خواهد شد.

وي گفت: مارادونا درباره روند آماده سازي تيم نوجوانان سوالاتي پرسيد كه من هم پاسخ دادم. وي ابراز اميدواري كرد كه تيم نوجوانان ايران در جام جهاني نوجوانان ۲۰۱۳ امارات حضور داشته باشد و براي اين تيم آرزوي موفقيت كرد.

دوستي هم خطاب به مارادونا گفت: فوتبال شما در دوران بازيگري همچنان الگو بسياري از بازيكنان رده‌هاي مختلف سني است و هيچ كس نمي‌تواند آن روزهاي اوج فوتبال شما را فراموش كند. ما ايراني‌ها خاطرات نوستالژيكي با شما داريم و ديدن بازي‌هاي شما هيچ وقت تكراري نخواهد شد. بخصوص جام جهاني ۱۹۸۶ مكزيك و ۱۹۹۰ ايتاليا كه به يكي از بهترين نمايش‌هاي شما در اين دو جام جهاني اتفاق افتاد. من براي شما و تيم الوصل آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم با توجه به دراختيار گرفتن محمدرضا خلعتبري اين بازيكن خوب فوتبال ايران، وضعيت شما در جدول ليگ بر‌تر امارات بهتر شود.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن