تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801283307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصلاح طلبان از كانديداتوري كروبي استقبال نكردند/موسوي خوييني ها :از خاتمي حمايت مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اصلاح طلبان از كانديداتوري كروبي استقبال نكردند/موسوي خوييني ها :از خاتمي حمايت مي كنيم
خبرگزاري آريا- دبير كل حزب اعتماد ملي صبح ديروز در يك نشست خبري رسما نامزدي خود را براي دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اعلام كردولي اين اعلام كانديداتوري با خوشامد گويي دوستان اصلاح طلب وي همراه نبود.

به گزارش سرويس سياسي آريا؛موسوي خوييني ها دبير مجمع روحانيون مبارز كه بر جاي كروبي نشسته است در واكنش به اعلام كانديداتوري كروبي گفت:در فضائل و خصايل نيكوي آقاي خاتمي و اينكه بهترين گزينه براي نجات كشور و پيگيري آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام راحل است جاي شكي باقي نيست و بنده هر كاري در توان محدودم باشد براي شركت و پيروزي آقاي خاتمي در انتخابات انجام خواهم داد. معناي روشن اين حرف اينست كه ما در طرف آقاي كروبي نخواهيم بود.

موسوي‌خوئيني‌ها‌ در ديدار با اعضاي هسته مركزي «پويش دعوت از خاتمي» گفت: آقاي خاتمي نه‌ تنها بهترين گزينه اصلاح‌طلبان بلكه بهترين گزينه براي رياست‌جمهوري در كشور است و دعوت از آقاي خاتمي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري آينده فقط اختصاص به اصلاح‌طلبان ندارد بلكه بسياري از ميانه‌روها و محافظه‌كاران نيز آشكارا يا در نهان حامي نامزدي ايشان هستند.

البته موسوي خوييني ها مشخص نكرد كه چه كساني از ميان اصولگرايان از كانديداتوري خاتمي حمايت مي كنند.

عبدالواحد موسوي‌لاري، عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز و وزير كشور خاتمي هم اعلام رسمي نامزدي كروبي در انتخابات رياست‌جمهوري دهم را اتفاق خاصي ندانست و گفت: حضور خاتمي و كروبي در انتخابات آتي به يكديگر مرتبط نبوده و اگر سيدمحمد خاتمي مصلحت ديد در انتخابات شركت مي‌كند.

محمد عطريانفر» عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي در خصوص ارزيابي خود از اعلام آمادگي كروبي براي حضور در رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري آتي، با بيان اينكه «اعلام حضور كروبي نافي اجماع ميان گروه‌هاي اصلاح‌طلب نيست» گفت: اصلاح‌طلبان در نهايت با يك كانديداي در صحنه حضور خواهند يافت.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن