تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799789748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه شنبه اين هفته، موعد رونمايي از عظمت برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سه شنبه اين هفته، موعد رونمايي از عظمت برج ميلاد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سه شنبه هفته جاري، فاز اول برج ميلاد به طور رسمي افتتاح خواهد شد.

برج ميلاد با ارتفاع 435 متر چهارمين برج بلند دنيا در نوع خود محسوب مي شود.
در اين برج تمامي تمهيدات و تجهيزات مخابراتي، تلويزيوني و گردشگري پيش بينش شده است.
برج ميلاد شامل پنج بخش پي، ساختمان پاي برج (لابي)، شفت، ساختمان راس و دكل مخابراتي و تلويزيوني است.
ساختمان پاي برج در شش طبقه و مساحت 17 هزار متر مربع بنا شده و طبقه همكف لابي به ورودي و پذيرش بازديدكنندگان اختصاص يافته است در طبقات اول تا سوم، 63 واحد تجاري، رستوران غذاهاي بين المللي، تريا و نمايشگاهي به وسعت 260 متر مربع پيش بيني شده است.
طبقات اول و دوم زير همكف شامل فضاي اداري، تاسيسات و پايگاه اطلاعات است.
شفت برج با ارتفاع 315 متر، يك سازه بتني است كه در سه ضلع اين شفت شش دستگاه آسانسور با سرعت هفت متر بر ثانيه بازديدكنندگان را در 45 ثانيه به راس برج منتقل مي كنند.
ساختمان راس برج يك سازه فلزي است كه با وزن دو هزار تن و مساحت 16 هزار متر مربع در 12 طبقه بنا شده است.
ساختمان راس برج ميلاد بلندترين سازه طبقاتي در برج هاي مخابراتي دنيا محسوب مي شود در طبقات مختلف راس برج سكوي ديد باز، سكوي ديد بسته، رستوران گردان با گنجايش 500 نفر، رستوران ويزه با ظرفيت 200 متر، تريا، گالري هاي هنري، طبقات ويژه مخابرات و تلويزيون در نظر گرفته شده است. گنبد آسمان در بالاترين نقطه ساختمان راس قرار دارد و در پايين ترين طبقه ساختمان راس محلي به عنوان منطقه امن از آتش در نظر گرفته شده است.
دكل مخابراتي برج در چهار قسمت و با ارتفاع 120 متر است. قسمت زيرين دكل محل نصب آنتن هاي مخابراتي كاربران عمومي و سه قسمت فوقاني به آنتن تلويزيوني آنالوگ ديجيتال اختصاص داده شده است.
** مركز بين المللي جشنواره و همايش ها
ساختماني است هشت طبقه با زيربناي حدود 150 هزار متر مربع كه شامل يك سالن اصلي هزار و 700 نفره و هشت سالن فرعي 60 تا 100 نفره كه امكانات پيشرفته اين ساختمان براي برگزاري انواع جشنواره هاي سينمايي، همايش ها و اجراي كنسرت هاي موسيقي در نظر گرفته شده است. مركز بين المللي جشنواره و همايش ها مجهزترين و پيشرفته ترين سالن همايش در كشور محسوب مي شود.
** پاركينگ طبقاتي
اين پاركينگ به منظور ساماندهي توقف وسايل نقليه مراجعه كنندگان به مراكز مختلف مجموعه و پيشگري از تحميل بار ترافيكي به بزرگراه هاي اطراف پاركينگ طبقاتي با زيربناي كلي 27 هزار متر مربع به منظور سرويس دهي در نظر گرفته شده است همچنين در كنار پاركينگ طبقاتي، در فضاي پاركينگ مسطح با فضاي محدود براي استفاده بازديدكنندگان در زمان هاي اوج مراجعه در نظر گرفته شده است.
راه هاي ارتباطي، فضاي سبز عمومي و ويژه، تاسيسات زيربنايي، بناهاي تزيين، آبنماها و ايستگاه هاي خدماتي در رستوران، غرفه، سرويس بهداشتي و ... از ديگر امكانات در نظر گرفته شده در كنار بخش هاي اصلي مجموعه است.
** تونل و راه هاي دسترسي
پروژه راه هاي مجموعه يادمان با كاربري ايجاد دسترسي مناسب به مجموعه شامل احداث راه هاي جديد و نيز اصلاح راه هاي موجود بوده و براي اين مجموعه ها مسير ورودي و چهار مسير خروجي در نظر گرفته شده است در اين پروژه احداث محور اصلي ارتباطي براي مجموعه يادمان از غرب به شمال مجموعه به طول هزار و 150 متر جهت ايجاد دسترسي براي كاربري ها مجموعه يادمان و نيز محور اختصاصي جهت دسترسي به تاسيسات در مركز مجموعه به طول 350 متر علاوه بر تكميل اصلاح شبكه هاي خيابان هاي اطراف بيمارستان ميلاد و دانشگاه علوم پزشكي و تصحيح مسير دسترسي به سازمان هاي انتقال خون و پالايشگاه خون مورد نظر است.
همچنين به دليل شرايط توپوگرافي منطقه و پس از بررسي شرايط فني و اقتصادي گزينه هاي متفاوت، يك تونل با دو دهانه مجزا جهت ورود و خروج از بزرگراه حكيم به جنوب مجموعه به طول تقريبي 150 متر نيز در قالب اين پروژه تعريف شده است.
بر اساس گزارش ايسكانيوز فاز دوم برج ميلاد شامل هتل پنج ستاره بين المللي، مركز تجاري يادمان و مركز اداري يادمان مي شود.
هتل پنج ستاره بين المللي براي ارايه تسهيلات و اقامت و پذيرايي گردشگران داخلي و خارجي و شركت كنندگان در همايش ها پيش بيني شده است و مجموع زيربناي در نظر گرفته شده براي آن 52 هزار متر مربع است.
مركز تجاري يادمان با هدف شناساندن موقعيت صنعتي و تجاري كشور، ارايه خدمات سطح بالا و گسترده تجارت، طراحي و ساخته مي شود.
زيربناي اين مركز در حدود 40 هزار متر مربع و داراي امكاناتي مانند بخش معاملات بازرگاني داخلي و خارجي، نمايشگاه هاي كالا و خدمات، ارتباطات علمي و فني، ارتباطات مخاباتي و تصويري و بخش خدمات است.
مركز اداري يادمان به منظور ارايه فضاي مناسب براي استقرار دفاتر شركت هاي خادماتي و موسسات دولتي و خصوصي، مركز اداري با زيربناي حدود 38 هزار متر مربع طراحي و ساخته مي شود.
بخش اعظم امور بهره برداري مجموعه يادمان در اين مركز، خدمات رساني خواهد بود و تنوع واحدهاي مختلف امكان بهره مندي طيف وسيعي از شركت هاي خدماتي را ايجاد خواهد كرد./01/125
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن