تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806575805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه اختصاصی تبیان با وحیدهاشمیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مصاحبه اختصاصی تبیان با وحیدهاشمیان

 لطفا بیوگرافی خود را بفرمایید.متولد سال 1355هستم و در تهران به دنیا آمده ام.در تیمهای فتح ، پاس ، هامبورگ عضویت داشته ام و اینك در بوخوم هستم.  اولین مربی و تیم شما چه بود؟اولین مربی من آقای حداد زرین و اولین تیم من هم جوانان فتح.  پیشرفت خود را چگونه می بینید؟من پله پله كارخودم را آغاز كردم و اكنون به این مرحله رسیدم. من نزدیك به دو سال زحمت و تلاش كردم.  كدام تیم را درایران دوست دارید؟من تیم پاس را خیلی دوست دارم زیرا از آنجا به فوتبال ایران معرفی شدم.

 كدام تیم خارجی را دوست دارید؟تیمهای بوخوم كه خودم اكنون درآن بازی می كنم، بایرن مونیخ و آث میلان  كاركدام مربی داخلی را می پسندید؟وظیفه هرفوتبالیست این است كه باهر مربی مشخص شده كاركند ولی من به شخصه كار آقایان شاهرخی و كریمی را می پسندم .  كار كدام مربی خارجی را می پسندید؟  هیتزفیلد و كاپلو  كدام رنگ را دوست دارید؟رنگ آبی آسمانی  اوقات بیكاری خویش را در آلمان چگونه سپری می كنید؟  كتاب می خوانم، از اینترنت استفاده می كنم ویا در كنار دوستان آلمانی و ایرانی خود هستم.

 بهترین بازیكنان ایران را نام ببرید.من تمامی بازیكنانی كه در تیم ملی هستند دوست دارم و بخاطراینكه بازیهای اخیر تیم ملی را ندیده ام نمی توانم نظر بدهم.  نظرتان درمورد لژیونر شدن بازیكنان ما چیست؟اگر بازیكنان ما بتوانند در تیمهای خوب خارجی بازی كنند بسیار خوب است و روی فوتبال ما تاثیر مثبتی دارد.  تفاوت لیگ ما با لیگ های عربی چیست؟لیگ های عربی فقط پول و امكانات دارند و در زمینه های فنی خیلی ضعیف هستند ولی كشور ما از نظر فنی و استعداد در سطح بالاتری قرار دارد. و اگر امكانات عربها را درایران داشته باشیم به فوتبال پیشرفته نزدیكتر خواهیم شد.

 با كدام از بازیكنان رفاقت بیشتری دارید؟من به دلیل حضوردراردوی تیمهای ملی با تمام بازیكنان رفیق هستم ولی با مهدوی كیا به دلیل حضور وی در آلمان نزدیكترم.  كدام غذا را دوست د ارید؟من تمام غذاهای ایرانی را دوست دارم و در آلمان برای صرف غذا به رستورانی كه غذای ایرانی دارد می روم و گاهاً خودم آشپزی می كنم.

اهل مطالعه و سینما هم هستید؟اهل مطالعه هستم و اوقات بیكاری را كتاب می خوانم ولی به سینما خیلی كم می روم .كدام سبك و خواننده ایرانی را دوست دارید؟سبك خاصی را گوش نمی كنم و تمامی خواننده ها را دوست دارم ولی بیشتر به آقای افتخاری علاقه مندم.  تفاوت فوتبال آلمان و ایران را درچه می بینید؟فوتبال آلمان دارای سابقه و قدمت بیشتری نسبت به فوتبال ایران برخوردار است. ازلحاظ علمی و مدیریتی هم فوتبال آلمان در سطح بسیار ایده آلی است و فوتبال ما در این زمینه ها بسیار ضعیف است اما از نظر استعداد فوتبال، فوتبال ما بسیار غنی تراز فوتبال آلمان است.

 پیشنهاد شما به عنوان یك بازیكن موفق به جوانان فوتبال دوست ایرانی چیست؟اول باید ببینند كه استعداد فوتبال را دارند یا خیر، سپس تمرینات منظم و خوبی را انجام دهند و دركنار آن حتماً درس را بخوانند.- پس از اتمام فصل جاری ، آیا در لیگ آلمان و تیم بوخوم می مانید؟فعلاً كه هستم. من تا سال 2005 با بوخوم قرار داد دارم و اینك از وضعیتم راضی هستم و سپس با توجه به پیشنهادات تصمیم خواهم گرفت.- در كنار كدام بازیكن ایرانی راحتتر هستید؟برای من فرقی نمی كند این مربی است كه انتخاب می كند چه كسی باید در كنار من بازی كند و من با همه راحت بازی می كنم.

- پیشنهادی از باشگاههای دیگردارید؟بله . از چند باشگاه پیشنهاد دارم ولی پیشنهاد اشتوتگارت بسیارجدی است. و روی آن فكر خواهم كرد.

 شما اكنون در بوخوم جا افتاده اید . فكر نمی كنید در صورت جدایی از این تیم، ریسك بسیار بزرگی كرده اید؟بله . حق با شماست . ولی در فوتبال باید ریسك كرد و با تلاش مضاعف خویش به نتیجه مثبت رسید . با اینحال روی تمامی پیشنهادات فكر كرده ودر نهایت تصمیم مناسبی خواهم گرفت .

 در استادیوم ، پس ازاینكه از بازی تعویض شدید، به دلیل لقب شما بعنوان هلی كوپتر بوندسلیگا ،صدای هلی كوپتر را پخش كردند . آن لحظات چه احساسی داشتید ؟من در آن لحظات فقط حواسم به بازی بود و در پایان بازی از اینكه بازی خوبی كرده و همه از من راضی بودند خوشحال بودم .- نظرتان درمورد سایت تبیان چیست؟سایت بسیار جالبی است. امكانات و مطالب خوبی دارد و در صورت تداوم این روند، به موفقیتهای بیشتری نیز دست پیدا خواهد كرد.

- پیام شما برای كاربران تبیان چیست؟به نظر من برای رشد و شكوفایی و پیشرفت خویش می توانند از سایت تبیان استفاده بهتری ببرند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم. از اینكه وقتتان را به ما دادید و به تبیان تشریف آوردید ، از شما سپاسگزاریم .من هم از شما تشكر می كنم .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 442]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن