تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804654837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرین تیم ملی با حضور وحید هاشمیان ( 14 شهریور 83)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گزارش تمرین تیم ملی با حضور وحید هاشمیان ( 14 شهریور 83)هاشمیان با توپ پر می آیداولین تمرین، اولین گل

شنبه 14/6/1383كمپ تیم های ملی- ساعت18حال و هوای تمرین تیم ملی با روزهای قبل خیلی فرق دارد. آخر ناسلامتی وحید هاشمیان پس از حدود 3 سال دوباره پیراهن ایران را بر تن كرده.همین موضوع كافی است برای آنكه كلی مقدمه بنویسیم ولی زودتر به متن برسیم كه اینجوری خیلی بهتر است.تماشاگران بیشتر شدندبا آمدن وحید جمع ستاره ها جمع است و همین بهترین دلیل برای استقبال بیشتر تماشاگران نسبت به روزهای قبل است. بیش از 300 نفر دیروز به عشق ایران، تمرین تیم ملی را تماشا كردند.دادكان هم بوددادكان هم آمده، با خبرنگار تلویزیون هم مصاحبه می كند. البته عكاسان هم نسبت به روزهای قبل، حضور پرنگ تری دارند. چرا؟ خودتان می دانید دیگه؛ بازگشت وحید هاشمیان.

هاشمیان با كریمی استارت زدساعت نزدیك 20/18 است ولی برانكو تازه از مصاحبه مستقیم با رادیو فارغ شده و در حال مستقر كردن موانع است. هاشمیان هم كه خیلی حركاتش زیر ذره بین است ترجیح می دهد با علی كریمی پاسكاری كند. البته با چاشنی حركات نمایشی.كاظمیان دروازه بان شدجواد كاظمیان هم وقت را مغتنم شمرده و داخل دروازه قرار می گیرد تا شوت های مبعلی و بداوی را دریافت كند. هر چند كه در این كار به توفیقی نرسید ولی به هر حال جواد فكر كرده شاید بتواند بعدها دروازه بان فیكس تیم ملی شود كه این حركت را انجام داده .

حركات كششی با 25 دقیقه تاخیرساعت حدود 25/18 بود كه تمرین با حركات كششی آغاز شد. حركات كششی هم كه نیازی به توضیح ندارد پس...خانواده عشق فوتبال!یك خانواده شیرازی وارد كمپ شدند و پدر خانواده پس از كسب اجازه از دادكان، همراه همسر و فرزندانش روی سكو نشستند تا تمرین را تماشا كنند. به هر حال همین حركات است كه مسئولیت ملی پوشان را سنگین می كند.دادكان: چه خوب شد داور را عوض كردیم!دادكان با چند نفر مشغول صحبت می شود. جالب ترین بخش از حرف های او به تغییر داور مسابقه با اردن مربوط می شد. دادكان اعتقاد داشت همین كه موفق شدیمAFC را مجاب كنیم از داور چینی به جای یك كویتی استفاده كند كلی كار كردیم. چون هیمشه داوران عرب به نوعی برای ایران، مشكل ساز شده اند.

پروفسور همه چیز را روشن كردبه محض پایان حركات كششی، برانكو شاگردانش را به 2 دسته سبز و نارنجی تقسیم كرد تا فوتبال دستگرمی در نصف زمین انجام دهند. البته پروفسور با مهره چینی خود، حجت را بر همه تمام كرد و حدودا 96 ساعت قبل از بازی حساس" امان" تركیب اصلی را در قالب تیم نارنجی مشخص كرد.بفرمایید! این هم از تركیب ایرانهمانطور كه دیروز هم نوشته بویدم برانكو با روش 1- 3- 2- 4 به مصاف الجوهری می رود. چون تركیب تیم نارنجی به این صورت بود: رحمتی، گل محمدی، كاملی، نصرتی، كعبی، نكونام، علوی، كریمی، خداداد، هاشمیان و دایی.البته ابراهیم میرزاپور به دلیل مصدومیت جزئی به صورت اختصاصی تمرین می كرد وگرنه احتملاً او به جای رحمتی در تركیب تیم نارنجی قرار می گرفت. رضایی هم به احتمال فراوان جایگزین كاملی خواهد شد.جلسه خصوصی برانكو و هاشمیاناین را هم تا یادمان نرفته باید بنویسیم كه قبل از آغاز بازی ، برانكو، هاشمیان را كنار كشید و لحظاتی به او شرح وظایف داد.هاشمیان نیامده، گلزنی كردپس از حدود 20 دقیقه بازی، دو تیم به تساوی یك- یك رسیدند البته جواد كاظمیان برای تیم ذخیره ها گل زد و لحظاتی بعد وحید هاشمیان روی سانتر كریمی، با ضربه سر گلزنی كرد. عكس العمل تماشاگران هم پس از گلزنی وحید خیلی جالب بود چرا كه آنها به شدت او را تشویق كردند.

هاشمیان؛ بال چپ تیم ملیدر مورد تركیب كریمی، خداداد و هاشمیان در خط سوم هم باید این توضیح را بدهیم كه خداداد پشت دایی بازی می كرد و كریمی و هاشمیان هم به ترتیب بال راست و چپ بودند. البته هاشمیان با بازی در جناح چپ غریبه نیست چون فصل قبل در بوخوم هم تجربه بازی در این جناح را داشت.شوت- شوت- شوتمثل تمرین روزهای قبل، برانكو روی حركات سرعتی و شوتزنی خیلی تأكید داشت. ملی پوشان حدود 15 دقیقه از فواصل دور و نزدیك به شوتزنی پرداختند كه در این بخش هاشمیان، خداداد و نكونام آماده تر از بقیه ظاهر شدند.كربكندی؛ تماشاگر ویژهرسول كربكندی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان هم از تماشاگران ویژه تمرین دیروز بود.حركات تركیبیحركات تركیبی، قسمت بعدی تمرین را تشكیل می داد. به این ترتیب كه 3 مهاجم و 2 مدافع روبروی هم قرار می گرفتند و مهاجمان باید به گلزنی می پرداختند. البته پس از تصاحب توپ توسط مدافعان، جای دو گروه عوض می شد و مدافعان باید از سد حریف عبور كرده و گل می زدند.

پیستون ها هم وارد شدندباز هم حركت تركیبی در دستور كار بازیكنان قرار گرفت. البته این بار با مشاركت بازیكنان كناری. دراین حالت پیستون ها به دسته صاحب توپ اضافه شده و گروه های 5 به 2 یا 3 به 4 تشكیل می شد.باز هم فوتبال دستگرمیدر بخش پایانی تمرین، دوباره فوتبال در نصف زمین انجام شد با همان تركیبی كه در ابتدای تمرین شكل گرفت. البته همانطور كه انتظار می رفت میرزاپور جایگزین رحمتی شد. جالب اینكه برانكو هم در وسط زمین ایستاده بود و دائماً می گفت: خوبه... خوبه! به هر حال بازی بدون گل تمام شد و تمرین تیم ملی هم پس از سرد كردن ملی پوشان خاتمه یافت.

تیم ملی فرار كرد!ملی پوشان پس از سرد كردن به سرعت فرار كردند تا در دام خبرنگاران و مردم علاقمند گرفتار نشوند!





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن