تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: شايد فردا همه را شگفت‌زده كردم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قطبي: شايد فردا همه را شگفت‌زده كردم
در حالي كه در آخرين جلسه افشين قطبي، حبيب كاشاني و علي سعيدلو نتايج مثبتي براي ماندن قطبي حاصل شده بود، سرمربي پرسپوليس درباره آخرين وضعيت خود به خبرنگار ايسنا گفت: تصميم ‌ام را گرفته‌ام و تا فردا اين تصميم را اعلام مي‌كنم.

قطبي در پاسخ به اين سوال كه از لحن شما اين طور بر مي‌آيد كه گويا نمي‌خواهيد در پرسپوليس بمانيد؟ گفت: من چنين چيزي نگفتم. تنها گفتم تصميم‌ام را گرفته‌ام. شايد فردا همه را با اين تصميم شگفت زده كنم.

در حالي افشين قطبي از اعلام تصميم‌اش تا 24 ساعت آينده خبر مي‌دهد، يك منبع آگاه در اين باره گفت: قطبي نمي‌خواهد در پرسپوليس بماند و او مسولان پرسپوليس را هم در جريان اين تصميم قرار داده است. باشگاه پرسپوليس مشكلات مالي فراواني دارد به همين دليل اين باشگاه نمي‌تواند خواسته‌هاي قطبي را فراهم كند. ضمن آنكه احتمال استغفاي برخي از اعضاي هيات مديره باشگاه هم به دليل همين مشكلات وجود دارد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن