تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812131937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصميم‌ فعلي‌ قطبي؛ ماندن در پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تصميم‌ فعلي‌ قطبي؛ ماندن در پرسپوليس


فوتبال- گروه ورزشي- محمدجواد پاينده:
دوشنبه شب، ‌افشين قطبي لغت چالش را از عادل فردوسي‌پور آموخت تا آنچه را درونش اتفاق مي‌افتد به‌چالش ميان ماندن و رفتن تعبير كند

سرمربي تيم قهرمان در تقابل با سئوال‌هاي پياپي مجري برنامه 90 احتمال ماندن و يا رفتنش را 50 – 05 توصيف كرد اما قطبي بيش از رفتن به ماندن تمايل دارد.

سرمربي پرسپوليس هنوز رسما براي ادامه همكاري با اين تيم اعلام آمادگي نكرده اما در اين خصوص به تصميم نهايي رسيده است. قطبي در صورت فراهم شدن شرايط لازم حاضر به ادامه همكاري است اما تا پايان هفته شرايط را با دقت بيشتري مورد بررسي قرار مي دهد.

تا پيش از فينال سرنوشت‌ساز ليگ، افشين قطبي از آينده كاري خودش در پرسپوليس و حتي تمايل باشگاه به تمديد قرارداد اطمينان نداشت.

تا پيش از قهرماني، اين باشگاه بود كه مي‌بايست در خصوص آينده تيمش تصميم‌گيري مي‌كرد و قطبي در انتظار سرنوشت بود اما در پايان روز قهرماني معادله به سود قطبي تغيير كرد. سرمربي تيم قهرمان با پيشنهاد تمديد قرارداد مواجه شد و پرسپوليس را در انتظار تصميم سرنوشت‌ساز خود نگه داشت.

خستگي، ‌اختلافات اعضاي كادر فني، مشكلات شخصي و فشار وارده در طول اين فعاليت 9 ماهه از جمله عواملي بود كه قطبي را با ترديدهاي جدي در خصوص ادامه همكاري با پرسپوليس مواجه ساخت.

در عين حال شكوه روز قهرماني، خوشحالي بزرگ طرفداران پرسپوليس و حمايت همه جانبه آنها از سرمربي تيم قهرمان، قطبي را به ماندن ترغيب مي‌كند.پيشنهادهاي خارجي سرمربي پرسپوليس هنوز به شكل رسمي اعلام نشده و همه چيز در حد مذاكرات شفاهي بوده است، در داخل كشور هم قطبي مايل به همكاري با هيچ تيمي غير از پرسپوليس و تيم ملي نيست.

با توجه به مجموعه اين شرايط و همينطور حمايت همه جانبه اعضاي‌هيأت‌مديره، افشين قطبي تصميم گرفت به كار خودش در فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس ادامه بدهد، هرچند همچنان با ابهاماتي مواجه است كه در طول هفته آتي برطرف خواهد شد.

قطبي از كاشاني فرصت خواست تا با گذشت يك‌هفته به شكل رسمي در خصوص ادامه همكاري با پرسپوليس پاسخ خودش را اعلام كند. در طول اين هفته سرمربي تيم سرخپوش شرايط و حداقل‌هاي لازم را براي همراهي تيم در رقابت‌هاي آسيايي مورد بررسي قرار ‌مي‌دهد.

گفته مي‌شد رقم قرارداد از جمله مسائل مورد توجه قطبي در مذاكرات اوليه با كاشاني بوده است اما سرمربي پرسپوليس اين موضوع را تكذيب كرد و تاكيد داشت كه در خصوص مسائل مالي هيچ صحبتي با مديرعامل باشگاه نداشته است.

رسانه‌ها خبر دادند كه همكاري با استيلي دومين موضوع مورد توجه قطبي در اين مذاكرات بوده است كه البته اين موضوع در تصميم‌نهايي سرمربي پرسپوليس تاثيرگذار خواهد بود.

تغيير موضع استيلي در خصوص سرمربيگري و يا پذيرش جايگاه خودش با عنوان دستيار ابهاماتي براي قطبي ايجاد كرده است. سرمربي پرسپوليس در يك جلسه رودررو پيرامون اين موضوع با دستيار جوانش گفت‌و‌گو خواهد كرد.

قطبي در اين خصوص گفت: «استيلي در راه رسيدن به اين قهرماني كمك زيادي به ما كرد. براي ادامه همكاري هم فكر مي‌كنم او بهترين گزينه است كه مي‌تواند باز هم به من كمك كند اما در مورد مسائلي كه اخيراً مطرح شده بايد با او صحبت كنم.

شنيده‌ام كه او گفته است مي‌خواهد به عنوان سرمربي در پرسپوليس و يا هر تيم ديگري كار كند. البته حميد به من گفت كه در مورد حرف‌هاي او شيطنت شده و اينطور صحبت نكرده است. به هر حال در يك جلسه دونفره اين موضوع را حل مي‌كنيم. مي‌خواهم بدانم تصميم نهايي او براي همكاري با پرسپوليس چه خواهد بود و حميد چه تصميمي دارد.»

اين موضوع جدي‌ترين ابهام قطبي در خصوص ادامه همكاري با پرسپوليس و تركيب كادر فني اين تيم در فصل جديد خواهد بود. با اين وجود به نظر مي‌رسد كه دو طرف در مذاكره رودررو به توافق نهايي دست مي‌يابند.

در اين شرايط احتمالاً عليرضا مرزبان تنها تغيير كادر فني پرسپوليس در فصل جديد به شمار مي‌رود. او كه در ابتداي فصل به عنوان كمك‌مربي وارد پرسپوليس شد و در هفته‌هاي پاياني موقتا عنوان طولاني و بي‌سابقه مشاور مديرعامل باشگاه در امور نقل و انتقالات را داشت از نظر قطبي جايي در پرسپوليس جديد ندارد.

سرمربي تيم سرخپوش دوشنبه شب صريح‌ترين موضع‌گيري خودش در قبال مرزبان را با اين جمله بيان كرد: «اگر من بمانم ايشان صددرصد در پرسپوليس نخواهد بود.»
اين اتفاق قابل پيش‌بيني به نظر مي‌رسيد در حالي كه مرزبان هم پيش از اين تاكيد داشت تنها در صورتي با پرسپوليس همكاري مي‌كند كه استيلي هدايت اين تيم را بر عهده داشته باشد.

افق پيش‌روي قطبي قهرماني در آسياست، ‌اتفاقي كه هرگز در ليگ قهرمانان آسيا براي تيم‌هاي ايراني نيفتاده و دستيابي به آن با توجه به حضور موفق نماينده‌هاي شرق، دشوار به نظر مي‌رسد.

پرسپوليس جديد،‌ بايد از استانداردهاي جهاني برخوردار باشد.» اين ‌هدف قطبي در تشكيل تيم تازه و قدرتمندي است كه مي‌تواند داعيه قهرماني در آسيا را داشته باشد.
در اين راستا گام نخست،‌ تشكيل كادر فني متحد و منضبطي خواهد بود كه همچون فصل گذشته زمينه‌ساز حاشيه و اختلافات دروني تيم نباشد.

دومين گام انتخاب بازيكنان جديد است. گفته مي‌شود پيش از پايان فصل قطبي و مسئولان باشگاه در اين خصوص مذاكراتي داشته‌اند. سرمربي بازيكنان مورد نظر خودش را انتخاب كرده و پرسپوليس براي جذب بازيكنان جديد وارد بازار نقل‌و‌انتقالات مي‌شود.

جذب بازيكنان جديد، ‌همزمان با حفظ اسكلت تيم قهرمان از جمله خواسته‌هاي قطبي براي حضوري قدرتمندانه در فصل جديد به شمار مي‌رود.

سرمربي پرسپوليس در خصوص تيم جديد و فصل آينده گفت: «هدف ما حضور همزمان و قدرتمندانه در 3 جام است.ليگ، ‌جام حذفي و مسابقات ليگ قهرمانان آسيا. پرسپوليس بايد شرايطي داشته باشد كه بتواند در هر 3 جام حضور موفقي داشته باشد.»

تاريخ درج: 7 خرداد 1387 ساعت 23:51 تاريخ تاييد: 8 خرداد 1387 ساعت 00:47 تاريخ به روز رساني: 8 خرداد 1387 ساعت 00:38
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن