تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشي رفتاري امام(ره) در دوران جواني بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مشي رفتاري امام(ره) در دوران جواني بررسي شد
موضوعات كاربردي و مورد نياز قشر جوان در زمينه امام(ره) و انقلاب اسلامي همچنين مشي رفتاري ايشان همزمان با نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) با حمايت سازمان ملي جوانان استان خراسان رضوي بررسي شد.


به گزارش باشگاه جواني برنا، موضوعات كاربردي و مورد نياز جوانان در زمينه امام(ره) و انقلاب اسلامي بررسي شد.

بر اساس جمع بندي هاي انجام گرفته با توجه به مخاطب جوان و پر شور و كوتاه مدت بودن برنامه ريزي ها، پرداختن به موضوعاتي نظير روانشناسي شخصيت حضرت امام (ره)، روحيه مطالبه گري، آزادي خواهي و عدالت طلبي ايشان در اولويت موضوعات قرار گرفت.

همچنين بررسي مشي رفتاري امام (ره) در خانواده و محيط پيرامون و شيوه هاي مديريتي ايشان از موضوعات مورد نياز نسل جوان درباره امام (ره) است.

براساس اين گزارش، پرداختن به بعضي شبهات موجود درباره حضرت امام(ره) با هماهنگي دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي و بررسي جواني حضرت امام(ره) و شيوه زندگي ايشان در جواني از ديگر موضوعات برنامه ريزي و سياستگذاري شده در كارگروه برگزاري نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) است.

برگزاري اردوهاي شخصيت شناسي حضرت امام(ره) در استان، نمايشگاه هاي مختلف در حاشيه اردوها و مراسم سخنراني اساتيد برجسته كشور با موضوع انديشه حضرت امام(ره) از جمله برنامه هاي پيشنهادي به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال ايشان است.

شايان ذكر است، تشكيل كارگروه هاي لازم جهت ارائه موضوعات پيشنهادي به دستگاه هاي مربوط و برنامه ريزي جهت اجراي ويژه برنامه اي با محوريت جوانان و امام(ره) با عنوان "جوان و روح الله" از مركز صدا و سيماي استان از ديگر برنامه هاي مورد حمايت سازمان ملي جوانان استان خراسان رضوي است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن