تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816405758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينترنت كثيف.../ پنجره‌هايي رو به سكس مجازي و سازمان‌يافته


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: اينترنت كثيف.../ پنجره‌هايي رو به سكس مجازي و سازمان‌يافته
عبارات و لغات مرتبط با Sex در اينترنت بيشترين ميزان سرچ را شامل شده و نتايج حاصله از اين جستجو نشان مي دهد كه گروه هاي بسيار زيادي در سراسر جهان در موضوعات سكسي به خصوص در حوزه كودكان فعال هستند كه بر آيند فعاليتهايشان به طرز بارزي در فضاهاي مجازي انعكاس مي يابد...تبهكاران از رهگذر تجارت عكس هاي مبتذل كودكان و زنان سالانه سود هنگفتي به جيب مي زنند و آن ها را تهديد مي كنند كه در صورت تماس با پليس با عواقب ناگواري روبرو خواهند شد.


به گزارش باشگاه جواني برنا و بر اساس آخرين ارزيابي هاي صورت گرفته كاربرد تصاوير هرز در فضاي اينترنت به طور قابل ملاحظه اي افزايش يافته است. بر اين اساس كاربران اينترنتي حتي در مواردي كه در جستجوي برخي مطالب علمي هستند، به ناچار مي بايد از خدمات اجباري(!) سرويس دهندگان شامل عكس و آگهي هاي بي محتوا، مستهجن و بعضاً مخرب و دلخراش استفاده نمايند.

براي كساني كه به زبان خارجي تسلط ندارند شايد اين مساله چندان به چشم نيايد اما مسلم است كه زبان تصوير به عنوان كاربردي ترين شيوه برقراري ارتباط با مخاطب همچنان جايگاه حساس خود را در عرصه مجازي حفظ كرده است. تاريخچه اينترنت به دهه 1960 ميلادي باز مي گردد كه وزارت دفاع آمريكا با طرح موسوم به ARPA و كاربرد آن در پروژه هاي دفاعي تلاش كرد شيوه جديدي از ارتباط را بوجود بياورد. از آن زمان تا به امروز و با وجود پيشرفت قابل ملاحظه تكنولوژي هنوز هيچ راهبرد كارآمدي براي كنترل عبارات و تصاوير هرز اتخاذ نشده است.

اين در حالي است كه در بسياري از كشورها هنوز كنترل موثري برفضاي ناامن وب ها وجود ندارد. با اين حال در كشورهاي پيشرفته از طريق آموزش هاي تشويقي تلاش مي شود كه جوانان به خصوص افراد زير 18 سال از قرار گرفتن در معرض آسيب هاي اينترنتي دور نگاه داشته شوند.

تصاوير و عبارات هرز امروزه نه تنها در وب سايت ها و بلاگ ها بلكه در ساير شبكه هاي اجتماعي موثر در برقراري ارتباط همچون موبايل ها قابل نقل و انتقال است و به نظر مي رسد كه اين مسير ناهموار را پاياني نيست. در كشورهايي كه ظرفيت سياست گذاري شان در حوزه ارتباطات به لحاظ هدف گذاري اندك است، سايت ها مستقيماً از طريق نرم افزارهايي خاص فيلتر و به كلي مسدود مي شوند.

با اين حال رئيس بنياد مرز الكترونيكي در آمريكا معتقد است كه آسيب هاي اينترنتي يك واقعيت انكار ناپذير است كه مبارزه با آن دشوار مي باشد. وي مي گويد: از ميان 120 ميليارد پيام الكترونيكي كه روزانه ميان كاربران در جهان رد و بدل مي شود بالاي 50 درصد آن شامل پيام هاي هرز يا تشويق به عضويت در گروه هاي مروج اعمال ضد اخلاقي است.

به باور محققان آي تي، فضاي مجازي، گستره اي است كه جابجايي در آن به مراتب بيشتر از نقل و انتقال در كل جهان هستي است. ناشناخته ماندن و امكان برقراري تماس فوري با افراد در هر گوشه از جهان اين امكان را براي افراد و گروه ها فراهم آورده كه فارغ از هر گونه نظارت و مجازات موثر بتوانند فضاي مجازي را تحت كنترل خود در آورند. از ميان تمام گروه هاي فعال در فضاي مجازي شايد بتوان وب سايت هاي جنسي را عمده ترين گروه هاي فعال در عرصه اينترنت دانست.

عبارات و لغات مرتبط با Sex در اينترنت بيشترين ميزان سرچ را شامل شده و نتايج حاصله از اين جستجو نشان مي دهد كه گروه هاي بسيار زيادي در سراسر جهان در موضوعات سكسي به خصوص در حوزه كودكان فعال هستند كه بر آيند فعاليتهايشان به طرز بارزي در فضاهاي مجازي انعكاس مي يابد.

با اين وجود شركت هاي اينترنتي به نحو معناداري خدمات خاصي از قبيل امكان دوستيابي به منظور سكس همراه با تصاوير مبتذل را به معرض نمايش مي گذارند و حتي در اصلي ترين صفحات yahoo يا google خدمات ارزان و قابل دسترس در اين خصوص قابل مشاهده است.

البته اين نكته لازم به ذكر است كه پيشينه و سوابق مديران برخي از شركت هاي اينترنتي از جمله ياهو مرتبط با برخي صهيونيست ها و يهودياني است كه مسئوليت گردانندگي و ارائه خدمات خاص به كاربران را بر عهده دارند.

به گزارش برنا، در مشي فكري اين مديران ارائه تصاوير زنان نيمه عريان با هيچ محدوديتي روبرو نيست. همچنين تصاوير نيمه عريان زنان در كنار سواحل در صفحات ايميل ها و صفحات نخست وب هاي پر بيننده و يا تصاوير زناني كه در آغوش مردان جاي گرفته‌اند، به وفور ديده مي شود.

بخشي از اين رويه فكري كه از پشتوانه يهودي- صهيونيستي برخوردار است در ميان ملل غربي امري عادي تلقي مي شود اما همين طرز فكر موجب شده كه بسياري از بنيادگرايان مذهبي با اصل كاربرد فضاي مجازي مشكل پيداكنند و نگران نسل‌هاي آينده باشند.

با اين حال، ناامني اخلاقي فضاي اينترنت به اين نگراني ها دامن مي زند كه در صورت نبود معيار مشخص براي اعمال قوانين مناسب ممكن است حجم فزاينده اي از جوانان در سراسر جهان خواسته و ناخواسته از تصاوير و عبارات غير اخلاقي تأثير پذير شوند.

گروه هاي سازمان يافته بيشترين ميزان فعاليت در فضاي مجازي را به خود اختصاص داده اند. در ارتباطات تصادفي اين گروهها با افراد، بخش قابل ملاحظه اي از جرائم اينترنتي بوقوع مي پيوندد كه كنترل آن بعضاً خارج از توان پليس و نيروهاي امنيتي كشورها است. تنها در يكي از اين موارد طي تماس تصادفي با برخي نوجوانان و كودكان از آن ها خواسته شد كه تصاوير سكسي از خود را براي اين گروه ها ارسال كنند.

تبهكاران از رهگذر تجارت عكس هاي مبتذل كودكان و زنان سالانه سود هنگفتي به جيب مي زنند و آن ها را تهديد مي كنند كه در صورت تماس با پليس با عواقب ناگواري روبرو خواهند شد.

بنا بر اين گزارش، فيلترينگ چند لايه اين سايت ها بخش قابل ملاحظه اي از كاربران را در برابر آسيب هاي دردناك فضاي نا ايمن اينترنت، مصون كرده است با اين حال هنوز اين آسيب پذيري با وجود كنترل هاي سنگين به طور كامل مهار نشده و ابتذال حتي با درجاتي خفيف تر كاربران را در معرض هجوم قرار مي دهد.

امروزه اين يك واقعيت است كه فضاي مجازي، ناامن ترين فضا ها براي فعاليت است و دولت ها تنها مي توانند امكان تماس با برخي افراد يا رويت تصاوير غير اخلاقي در حين انجام كار را تا حدي محدود نمايند، چرا كه فيلترشكن ها هم به موازات فيلترينگ ها فعال‌اند و...

با اين حال شكي نيست كه كنترل نيمه موثر از طريق حذف تصاوير غير اخلاقي و مانع تراشي در برقراري تماس با وب هاي سازمان يافته يا صفحاتي كه تصاوير و عبارات مستهجن ارئه مي كنند مي تواند تا حدي فضا را براي كاربران ناآشنا ايمن كند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1009]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن