تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي 10 سال آينده جمعيت شهريار دو برابر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طي 10 سال آينده جمعيت شهريار دو برابر مي شود
كرج - خبرگزاري مهر: فرماندار شهريار گفت: طبق آمارگيري سال 85، شهريار با يك ميليون و 44 هزار نفر، يكي از پرجمعيت ترين شهرستانهاي استان تهران است و جمعيت اين شهرستان با رشد هفت درصدي طي10 سال آينده به بيش از دو ميليون نفر مي رسد.

محمدعلي عرفان منش در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار اظهار داشت: با توجه به پيش بيني هاي صورت گرفته در خصوص افزايش نرخ جمعيت در اين شهرستان طي سالهاي آينده و رشد هفت درصدي جمعيت لازم است تعداد تعاونيهاي مسكن در اين شهرستان افزايش يابد تا شهروندان طي سالهاي آينده دچار مشكل كمبود مسكن نشوند.

وي افزود: تعاونيها بايد بر اساس طرح جامع شهري در اين شهرستان مستقر شوند و استقرار تعاونيهاي 17 گانه در مارليك ملارد نيز يكي از الزامات ساماندهي وضعيت شهري در شهريار است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در شهريار براي همين منظور زمينهاي مناسب در قشلاق خندان و صفادشت وجود دارد كه اين زمينها مورد پذيرش قرار گرفته اند و كارهاي مقدماتي بر روي اين زمينها در حال انجام است همچنين زميني در ملارد مكان يابي شده است و با پيگيري سازمان مسكن و شهرسازي بايد مكان مناسبي براي مسكن مهر نيز در نظر گرفته شود.

عرفان منش بيان داشت: هم اكنون 220 هزار نفر عضو تعاونيهاي مسكن استان تهران هستند كه تعدادي از اين افراد اقدام به خريد اراضي در شهريار كرده اند همچنين از اين پس به افراد متقاضي زمينهايي در شهرهاي جديد هشتگرد و پرند واگذار مي شود.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 411]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن