تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفت ميليارد ريال براي اشتغال زندانيان سيستان و بلوچستان اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفت ميليارد ريال براي اشتغال زندانيان سيستان و بلوچستان اختصاص يافت
داخلي. اجتماعي. زندانها.

سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: حدود هفت ميليارد ريال اعتبار براي ايجاد اشتغال زندانيان استان اختصاص يافت.

محمد عرب كنگان روزسه‌شنبه در نشست مجمع عمومي حمايت از زندانيان زاهدان افزود: اين ميزان از محل اعتبارهاي بنگاههاي زودبازده اقتصادي براي اشتغالزايي زندانيان استان بعد از خروج از زندان در نظر گرفته شده است.

وي بيان كرد: زندانيان با برنامه‌ريزي صحيح، اصولي و عقد قرارداد مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده كنند.

مديركل اداره زندانهاي سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست گفت: مهمترين راه‌حل براي حمايت از زندانيان و خانواده آنها شكوفايي تواناييها و استعدادهاي آنان است.

ماشاالله شجايي بيان كرد: اقدامهاي حمايتي نهادها و دستگاه‌هاي دست اندركار عامل موثري براي حل بسياري از مشكلات زندانيان است كه تاكنون انجام نشده است.

وي ادامه داد: نداشتن سرپرست و وجود فقر و بيكاري از مشكلات اساسي خانواده‌هاي زندانيان است كه با بررسي و آسيب شناسي مي‌توان اين موانع را برطرف كرد.

سرپرست زندانهاي مركزي زاهدان نيز گفت: سال گذشته ‪ ۶۸۰‬ميليون ريال كمك نقدي و غيرنقدي از طريق انجمن حمايت از زندانيان زاهدان براي اين قبيل افراد هزينه شده است.

عليرضا پرندوار تاكيد كرد: منابع و امكانات انجمن حمايت از زندانيان خيلي محدود است لذا بايد با اتخاذ راهكارهاي مناسب زمينه جمع‌آوري كمكهاي مردمي را براي تقويت بنيان خانواده‌هاي زندانيان نيازمند و زيرپوشش اين انجمن فراهم كرد.

دادستان دادسراي عمومي و انقلاب زاهدان و رييس هيات مديره انجمن حمايت از زندانيان نيز گفت: اين انجمن اعتقاد كاملي به حمايت از خانواده‌هاي زندانيان دارد.

محمد مرزيه ايجاد فرصت براي خانواده زندانيان هنگام آزادي زنداني را از برنامه‌هاي اساسي اين انجمن عنوان كرد و گفت: اين كار مي‌تواند از ارتكاب مجدد جرم توسط زنداني جلوگيري كند.

وي با پيشنهاد تشكيل كارگروهاي فرهنگي و اشتغالزايي در اين انجمن بيان كرد: اين برنامه‌ها زمينه را براي جذب كمكهاي مردمي، بهره‌گيري خانواده‌هاي زندانيان از طرحهاي فرهنگي، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و ايجاد اشتغال فراهم مي‌كند.

رييس هيات مديره انجمن حمايت از زندانيان تاكيد كرد: بر اساس دستورهاي دين مبين اسلام بايد از كوچكترين فرصتها براي حل مشكلات خانواده‌هاي زندانيان و ارتقا وضعيت زندگي اجتماعي آنان استفاده كرد. ك/‪۲‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن