تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌مناسبت نوزدهمين سال ارتحال امام خميني(ره)نمايشگاه «امام در آيينه تصوير» در قطر برگزارمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: به‌مناسبت نوزدهمين سال ارتحال امام خميني(ره)نمايشگاه «امام در آيينه تصوير» در قطر برگزارمي‌شود
گروه بين‌الملل: نمايشگاه از طلوع تا عروج (امام در آينه تصوير) به همت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قطر امروز دوشنبه ششم خرداد در «دوحه»، پايتخت اين كشور برگزار‌مي‌شود.
«محمد مهدي احمدي»، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قطر در گفت‌و‌گوي تلفني با خبرنگار بخش بين‌الملل خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه امروز بعدازظهر در محل رايزني افتتاح‌مي‌شود و تا 16 خرداد پذيراي بازديدكنندگان خواهد‌بود.

وي افزود: در اين نمايشگاه عكس‌هايي از زندگي امام خميني(ره)، رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران از زمان تولد تا رحلت براي علاقمندان به نمايش درآمده‌است.

احمدي در ادامه تصريح‌كرد: نمايش فيلم مستند از زندگي امام(ره) و برپايي نمايشگاه آثار امام و كتاب‌هاي اسلامي به زبان‌هاي عربي، انگليسي و فارسي از برنامه‌هاي جانبي اين فعاليت فرهنگي است.

وي برگزاري آيين مردمي ويژه سالگرد عروج ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران را از ديگر برنامه‌هاي اين ايام دانست و اظهار‌كرد: اين مراسم در شامگاه سيزدهم خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسينيه جهرمي‌هاي دوحه با حضور شمار زيادي از عاشقان امام(ره) برگزار خواهد‌شد.

احمدي همچنين سخنراني حجت‌الاسلام «نواب» از روحانيون ايراني اعزامي به قطر را از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم دانست و گفت: شماري از شعراي بومي، معلمان و اساتيد دانشگاه فارسي‌زبان مقيم قطر نيز شانزدهم خرداد شب شعر «طلوع صبح» را در محل رايزني برگزار و اشعاري درباره شخصيت والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران قرائت خواهند‌كرد.

رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قطر در پايان يادآور‌شد: مسابقه آشنايي با انديشه‌هاي امام خميني (ره) نيز در اين كشور در حال برگزاري است و در پايان اين مسابقه به 19 نفر از برگزيدگان در آيين شب شعر طلوع صبح جوايزي اهدا خواهد‌شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن