تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر/جشنواره شصت و يكم كن در پايان راه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر/جشنواره شصت و يكم كن در پايان راه
معرفي برگزيدگان كن شصت و يكم، تجديد بيعت هنرمندان با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و مشخص شدن اكران جديد سينماها عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه هفتم خردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به ساخت فيلم "بازتاب" در شبكه دو، فيلم "شادونه و شبح سياه" در جشنواره كودك همدان، گفتگو با يوناس آرمسترانگ بازيگر مجموعه "رابين هود". نگاه به فيلم "همخانه" و گفتگو با منوچهر هادي كارگردان "قرنطينه" در صفحه سينما و معرفي برگزيدگان كن، تجديد بيعت اهالي فرهنگ با آرمان‌هاي امام، تكذيب استعفاء ايرج راد از خانه تئاتر و فروش 200 هزار نسخه از آلبوم كريس دي برگ و آريان در صفحه پاياني آمده است.

"ايران"‌ در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "مجلس نقالي رومئو و ژوليت"، 9 سالگي جشنواره بين‌المللي راديو و مطلبي درباره سينما و تبليغات سنتي. تجديد بيعت هنرمندان با آرمان‌هاي امام (ره)، معرفي برگزيدگان كن شصت و يكم، حرف‌هاي مدير عامل انجمن سينماي جوانان ايران، پايان فيلمبرداري "زادبوم" و قطعي شدن اكران پنج فيلم ايراني در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به نشست مشترك نماينده ولي فقيه با رئيس و معاونان صدا و سيما، پخش فيلم "تاوان"، گشايش كانون فيلم انيميشن و معرفي برگزيدگان كن. گفتگو با مهرداد فريد كارگردان "همخانه" در صفحه گفتگو، نگاه به نمايشگاه نقاشي محمود ميران در صفحه تجسمي، گفتگو با اميل هيرش بازيگر فيلم "اسپيد ريسر"، نقدي بر "قرنطينه" و تحليل فيلم "ژاني گه‌ل" در صفحه سينما و ساخت فيلم براي روز قدس و درباره مستند "گلادياتورهاي جنگ" در صفحه بخوانيد و ببينيد آمده است.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به مطلبي درباره نمايشگاه احمد نادعليان. مروري بر فيلم انيميشن "هورتن صداي هو مي‌شنود"، آشنايي با كاراكترهاي اين انيميشن و صداپيشگي جيم كري در صفحه سينما و مشخص شدن اكران‌هاي جديد، تجديد بيعت اهالي فرهنگ با آرمان‌هاي امام خميني (ره)، فراخوان جشنواره موسيقي بيست و چهارم فجر، برگزيدگان كن شصت و يكم و اخباري كوتاه از فرخ‌نژاد، آب‌پرور، ناظري، عليقلي و ... در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به معرفي برگزيدگان كن شصت و يكم، رونق بازيافته سينماي ايران، گپي با محمدعلي سپانلو، كنسرت شهرام ناظري در يزد، ثبت نام در هنرستان موسيقي پسران و دختران، روايت حماسه يادگار زريران در تالار چهارسو و انتشار مجموعه اشعار جديد جواد مجابي.

"اعتماد" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به حاشيه‌هايي بر مجموعه‌هاي در حال پخش سيما، در حاشيه تناقض‌گويي يك برنامه راديويي، چرخش سيما به تاريخ معاصر و اخبار كوتاه. گفتگو با مسعود شعاري درباره موسيقي تلفيقي و مطلبي درباره وي در صفحه موسيقي و معرفي برگزيدگان كن شصت و يكم، مشكل هميشگي در فروش اينترنتي بليت كنسرت شجريان، انتشار فراخوان بيست و چهارمين جشنواره موسيقي، فروش جهاني فيلم‌ها، اخبار كوتاه و چند يادداشت در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و انديشه مي‌پردازد به گفتگو با يحيي فيوضي يوسفي معمار و نقاش و اخبار كوتاه. گزارش از روز پاياني شصت و يكمين دوره كن، معرفي برگزيدگان جشنواره كن و اخباري كوتاه از فيلم "قانون" و انتشار سمفوني تهران در آخر فصل بهار در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به تجديد بيعت اهالي فرهنگ و هنر با آرمان‌هاي امام (ره)، برگزاري سمينار دين و حكومت از منظر امام خميني (ره)، تجليل از مولوي شناس آمريكايي در تهران، خريد نفيس‌ترين نسخه خطي قرآن كريم، بلاتكليفي انتشار آلبوم 30 سال موسيقي انقلاب و دفاع مقدس، كارگرداني حميد فرخ‌نژاد در سينما، باقي ماندن طرح بليت نيم بها در روزهاي شنبه و معرفي برگزيدگان كن شصت و يكم.

"كارگزاران" در صفحه اول مي‌پردازد به معرفي برگزيدگان جشنواره فيلم كن و يادداشتي از شادمهر راستين در خصوص حضور نداشتن سينماي ايران در كن شصت و يكم. تحليلي بر حرف‌هاي شون پن در جشنواره كن، باقي ماندن طرح بليت نيم بها در شنبه‌ها، فروش جهاني فيلم‌ها، فراخوان جشنواره موسيقي فجر، نمايشنامه‌اي از ساموئل بكت در تالار مولوي، همايش يوسف اسلام در دانشگاه تهران و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن