تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرضا حيدري در ايستگاه ترديد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: عليرضا حيدري در ايستگاه ترديد
عليرضا حيدري نبايد آينده زندگي‌اش را تباه كند، چرا كه ادامه دادن با شرايط فعلي مي‌تواند ضربات جبران ناپذيري بر سلامتي جسماني‌اش بگذارد.
آفتاب- مهدي شمشيري: مرد شش مداله كشتي آزاد ايران در بند مصدوميت اسير شده و در حاليكه مي‌خواهد در آخرين المپيك دوران قهرماني‌اش حضور يابد ولي در ايستگاه ترديد بين رفتن يا ادامه دادن ناگزير مانده است.

وقتي نام عليرضا حيدري در ليست مسافران جام علي‌اف قرار گرفت در حالي كه او بيش از يكسال دور از ميادين حساس كشتي بود، انتظار مصدوميتش مي‌رفت. شايد حيدري خود مي‌دانست در جايي كه بسياري از ستاره‌هاي شناخته شده جهان و المپيك حضور مي‌يابند، كار دشواري در پيش خواهد داشت اما جسارت و خواستن هميشه از شاخصه‌هاي حيدري بوده و او را مجاب به شركت در اين تورنمنت بين‌المللي مي‌كرد.

او در اولين پيكارش مصدوم شد و نتوانست كشتي را به سرانجام برساند، خيلي‌ها به گمان اينكه او به علت ضعف و ناتواني نتوانسته كشتي‌اش را ادامه دهد، پرونده حيدري را مختومه مي‌دانستند ولي گواهي پزشك مسابقات سندي براي گريز قهرمان 1998 كشتي جهان از اتهامات وارده بود.

حيدري پس از بازگشت از جام "علي‌اف" بار ديگر عزم تمرين و آمادگي براي مسابقات تختي كرد و گاهي زودتر از ساير اردونشينان در خانه كشتي حضور مي‌يافت تا نشان دهد يك حادثه باعث عقب‌نشيني‌اش

” وقتي نام عليرضا حيدري در ليست مسافران جام علي‌اف قرار گرفت در حالي كه او بيش از يكسال دور از ميادين حساس كشتي بود، انتظار مصدوميتش مي‌رفت.... “

در جام علي‌اف شده و هنوز تصميمي براي خالي كردن عرصه ندارد.

روزهاي سختي براي حيدري در جريان است و در آستانه المپيك 2008 تصميم‌گيري براي ماندن يا رفتن دشوار به نظر مي‌رسد. او نمي‌خواهد آخرين شانس خود را براي افزايش تعداد مدال‌هاي بين‌المللي‌اش از دست بدهد و مي‌داند كه اگر نتواند در ليست مسافران پكن جايي براي خود دست و پا كند بايد عرصه را براي جوانترها خالي بگذارد و مديران و مربيان ملي ديگر هيچ راه بازگشتي برايش باقي نخواهند گذاشت.

حيدري اگر چه هنوز مصمم است تا با برطرف كردن مصدوميت مزمن راهي براي گذر از اين مسير باز كند ولي نبايد آينده زندگي‌اش را تباه كند، چرا كه ادامه دادن با شرايط فعلي مي‌تواند ضربات جبران ناپذيري بر سلامتي جسماني‌اش بگذارد.

او بهتر است به

” او بايد ابتدا سلامتي‌اش را حفظ كند و آنگاه به ادامه مسير كشتي‌اش فكر كند. شرايط بدني حيدري در حال حاضر نمي‌تواند جوابگوي تمرينات فشرده و شركت در مسابقات انتخابي باشد .... “

سرنوشت "عليرضا دبير" هم تيمي سابقش نظري بيندازد تا به فرجام او گرفتار نشود. روزي كه دبير عزمش را براي حضور در مسابقات آسيايي بوسان جزم كرده بود و مديران كشتي آن روز هم او را از شانس‌هاي اصلي كسب مدال مي‌دانستند، تصور نمي‌كرد آينده ورزشي‌اش را اينگونه از دست رفته ببيند و در سن پختگي و تجربه مجبور به خداحافظي از دنياي كشتي شود. حالا بعد از گذشت نزديك به يك دهه از مسابقات بوسان، حيدري در شرايطي مشابه قرار گرفته است و نبايد تجربه "دبير " را تكرار كند.

او بايد ابتدا سلامتي‌اش را حفظ كند و آنگاه به ادامه مسير كشتي‌اش فكر كند. شرايط بدني حيدري در حال حاضر نمي‌تواند جوابگوي تمرينات فشرده و شركت در مسابقات انتخابي باشد و اگر او در چنين شرايطي تصميم به ادامه تمرينات پرفشار و حضور در جام تختي بگيرد به طور حتم به خود ضربه خواهد زد و آينده‌اش را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

حيدري در آخرين اظهارنظرش در خصوص ماندن يا رفتنش گفته كه «تمام تلاشش را براي حضور در جام تختي به كار خواهد بست» و اين يعني همان فعل خواستن كه از شاخصه‌هاي اخلاقي حيدري است ولي او بايد بيشتر در اين باره بينديشد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن