تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ايستگاه ورزش
احسان حدادي به 70 متر نزديك شد

اعتماد ملي: 69 متر و 32 سانتي‌متر آخرين ركورد احسان حدادي در تور اروپايي پرتاب ديسك بود كه او را به قهرماني جايزه بزرگ استوني رساند.

حدادي بعد از ركوردشكني و قهرماني در هلند و آلمان، سه‌شنبه گذشته آخرين مسابقه را در استوني داشت. او در رقابت با گروكانتر قهرمان سال 2007 جهان با ركورد 69 متر و 32 سانتي‌متر در حالي كه 20 سانتي‌متر ركورد آسيا را جابه‌جا كرده بود، به قهرماني رسيد. حدادي با اين پرتاب به 70 متر نزديك‌تر شده و همه را به قهرماني‌اش در المپيك اميدوار كرده است. او كه امروز صبح به ايران برمي‌گردد، به ايسنا مي‌گويد:

ايران- سويا اواخر تيرماه در كمپ ماربلا‌

اعتماد ملي: تيم ملي ايران قرار است در دهه آخر تيرماه اردويي در اسپانيا برگزار كند. خبرگزاري مهر با اعلا‌م اين خبر عنوان كرد برنامه‌ريزي‌هاي لا‌زم انجام شده و تيم ملي در كمپ ماربلا‌ معروف به كمپ بهشت اردوي 10 روزه‌اي را برگزار مي‌كند كه اين اردو از 20 تا 30 تيرماه به طول خواهد انجاميد. البته به نظر مي‌رسد همه چيز به صعود تيم ملي بستگي داشته باشد چون مسابقات مرحله اول مقدماتي جام‌جهاني تا بيستم تيرماه به پايان مي‌رسد و اگر تيم ملي صعود كرده باشد، براي آمادگي پيش از شروع مرحله دوم به اين اردو خواهد رفت. به گفته عظيم‌زاده رئيس كميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال، بازي با تيم مطرح سويا در اين اردو قطعي شده و احتمالا‌ از بين تيم‌هاي مالا‌گا، آلمريا و بريستول‌سيتي انگليس دو حريف تداركاتي ديگر براي تيم ملي انتخاب خواهد شد.

فدرر- نادال در سومين فينال رولندگاروس

اعتماد ملي: راجر فدرر و رافائل نادال امروز براي سومين‌بار در فينال تنيس رولندگاروس مقابل هم قرار مي‌گيرند. فدرر در مرحله نيمه‌نهايي ديروز بعد از سه ساعت و 4 دقيقه، گائل مونفيل از فرانسه را 6 بر 2، 5 بر 7 و 6 بر 3 و 7 بر 5 شكست داد. نادال نيز در اين مرحله نواك جوكويچ را برد. نادال كه به سلطان خاك معروف است امروز در حالي مقابل فدرر بازي مي‌كند كه در دو فينال قبلي او برنده بوده است.

واليبال ايران- استراليا در آخرين روز انتخابي واليبال المپيك

اعتماد ملي: تيم ملي واليبال ايران صبح امروز در حالي آخرين بازي خود را در انتخابي المپيك مقابل استراليا انجام مي‌دهد كه با توجه به عملكرد ضعيف اين تيم در بازي‌هاي قبلي، بيشتر كارشناسان، ايران را بازنده اين ديدار مي‌دانند. ‌ ايران كه تا ديروز مقابل ايتاليا، ژاپن، آرژانتين و الجزاير شكست خورده و تنها تايلند را 3 بر يك برده بود، ديروز نيز 3 بر يك مقابل كره باخت. ايراني كه دوره قبل يكي از مدعيان حضور در المپيك بود، اين بار با تيم جوان‌شده كه تداركات لا‌زم را براي رسيدن به آمادگي نداشت، در انتهاي جدول بالا‌تر از تايلند ايستاده است. به همين دليل انتظار نمي‌رود اين تيم در بازي امروز با استراليا هم به نتيجه قابل‌قبولي برسد. استراليا در جام ملت‌هاي 2007 آسيا، ايران را در ست پنجم شكست داد. هر چند ايران همه بازيكناني را كه در آن بازي مقابل استراليا به ميدان رفتند در اختيار دارد، اما انتظار نمي‌رود حداقل ايران آن بازي قابل‌قبول را به نمايش بگذارد. درحال‌حاضر صعود ايتاليا به‌عنوان تيم اول و ژاپن به عنوان تيم برتر آسيا به المپيك قطعي شده است. ‌

يزداني‌خرم: معصومي، مرادي و يزداني در المپيك كشتي مي‌گيرند

اعتماد ملي: فردين معصومي، مراد محمدي و رضا يزداني بعد از جام تختي براي حضور در المپيك انتخاب شدند و فدراسيون كشتي‌گيران چهار وزن ديگر را تا آخر اين هفته مشخص مي‌كند. محمدرضا يزداني‌خرم رئيس فدراسيون كشتي در پايان مسابقات از انتخاب اين سه كشتي‌گير خبر داد. او به ايسنا گفت: فدراسيون كشتي، در پايان اين مسابقات ايران را قهرمان جام، تركيه را تيم دوم و كانادا را تيم سوم معرفي كرد. اين در حالي بود كه تعداد كشتي‌گيران ايران 844 كشتي‌گير) با معدود تيم‌هاي خارجي كه حداكثر يك كشتي‌گير در هر وزن داشتند، قابل مقايسه نبود.

در فصل نقل و انتقالا‌ت

اعتماد ملي: علي سامره كه فصل پيش براي الشعب امارات بازي مي‌كرد، با قرارداد يك ميليون دلا‌ري با عجمان قرارداد بست. او پيراهن شماره 20 اين تيم را مي‌پوشد. اكبر ميثاقيان هم اين فصل روي نيمكت ابومسلم مي‌نشيند. او كه دو فصل پيش سرمربي ابومسلم بود، بعد از اين انتخاب گفت: صابر ميرقرباني مهاجم فصل پيش صنعت‌نفت، در حالي كه گفته مي‌شد با سپاهان به توافق رسيده است، روزهاي گذشته با استقلا‌ل قرارداد دوساله بست.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن