تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت بيمه نوين: پرداخت خسارت هدف فرعي بيمه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير عامل شركت بيمه نوين: پرداخت خسارت هدف فرعي بيمه هاست


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل شركت بيمه نوين گفت: پرداخت خسارت هدف فرعي بيمه است و هدف اصلي بيمه افزايش ايمني در محل كار و زندگي افراد است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سيد محمد عباس زادگان عضو هيات مديره و مدير عامل شركت بيمه نوين در جمع خبرنگاران گفت: سياست شركت، افزايش ارزش افزوده و ايجاد رضايت براي گروه هاي ذينفع شامل مشتريان، سهامداران، نمايندگان فروش و كاركنان شركت تنظيم شده است.
وي در مورد خدمات بيمه اي گفت: اين شركت علاوه بر ارائه خدمات همگاني در اقدامي سه مجوز از بيمه مركزي دريافت كرده است تا خدمات بيمه عمر و پس انداز، عمر بازنشستگي و بيمه كيفيت ساختمان را علاوه بر تمام خدمات ارائه كند.
وي افزود: بيمه كيفيت ساختمان، بيمه اي است كه كيفيت ساختمان را تضمين مي كند و در صورت به وجود آمدن اختلال در ساخت و ساز و مصالح ساختمان، تمام خسارت را پرداخت مي كند و در بيمه پس انداز بازنشستگي افراد مي توانند با پرداخت مبلغي ثابت از مزاياي بازنشستگي استفاده كنند كه مزاياي اين طرح معافيت از ماليات و همچنين استفاده از دو بيمه بازنشستگي در آن واحد است.
وي اقدامات انجام شده در سال گذشته را تقسيم ايران به 9 منطقه اعلام كرد و گفت: اين 9 منطقه به گونه اي تقسيم شده اند كه تا پايان تيرماه 87 در تمام نقاط ايران بتوانيم شعبات مورد نياز را تاسيس كنيم كه در مجموع 450 نمايندگي است.
وي 9 منطقه را مشهد، تبريز، كرمان، شيراز، رشت، ساري، همدان، اصفهان و تهران نام برد.
عباس زادگان در مورد فروش سال گذشته گفت: در سال گذشته 192 ميليارد ريال فروش بيمه نامه داشتيم كه 8/24 درصد آن مربوط به فروش سال هاي آتي و مابقي مربوط به سال 86 بود كه كلا 40 هزار بيمه نامه به فروش رسيد كه 35 هزار مربوط به بيمه اموال بود.
وي در مورد پرداخت خسارت طي سال گذشته به رقم 55 ميليارد ريال اشاره كرد و گفت: بيشترين ميزان پرداختي مربوط به بيمه اموال در حدود 41 ميليارد ريال بود كه 73 درصد اين ميزان مربوط به تصادفات اتومبيل بود.
مديرعامل شركت بيمه نوين در مورد حق بيمه گفت: تلاش مديران شركت بر كاهش حق بيمه است و اين برنامه را مي توان با افزايش ايمني محل كار انجام داد سپس در مجموع پرداخت خسارت از وظايف فرعي بيمه است و وظيفه اصلي بيمه افزايش امنيت كاري است تا از هر گونه خسارت جلوگيري شود چون در هر حالت كه خسارتي به بار آيد، ضرر آن گريبان گير دولت خواهد بود پس با افزايش ايمني در محل كار و زندگي ضريب ايمني را افزايش مي دهيم به عبارتي كنترل ريسك كرده ايم. همين موضوع در سال گذشته 40 درصد كاهش ريسك داشته ايم.
وي ميزان سود را براي سال جاري 350 ريال براي هر سهم پيش بيني كرد و گفت: اميدواريم امسال با جهش 105 درصدي در فروش به فروش 360 ميليارد ريالي برسيم چون در برنامه پنج ساله شركت يكي از اصول اساسي رشد 100 درصدي فروش در هر سال برنامه ريزي شده است.
وي به برنامه هاي آتي شركت اشاره كرد و گفت: اين شركت در همايش نفت، گاز و پتروشيمي غرفه اي را تاسيس و با ارائه مقالات به راهنمايي و تبادل تجارب با ديگر شركت ها مي پردازد.
عباس زادگان در پاسخ به سوال ادغام بيمه با بانك ها گفت: هم اكنون 74 درصد بيمه در اختيار بيمه هاي دولتي و تنها 16 درصد بيمه ها در دست بخش خصوصي است و اگر برنامه اي براي ادغام است اين بايد به گونه اي تنظيم شود تا سهم بيمه ها در بين مردم توزيع شود تا سود ناشي از اين شركت ها به مردم منتقل شود./05/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 399]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن