تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير سياسي حزب الله ايران در گفت وگو با ايسكانيوز: لاريجاني پتانسيل حركت در مسير وحدت ملي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير سياسي حزب الله ايران در گفت وگو با ايسكانيوز: لاريجاني پتانسيل حركت در مسير وحدت ملي را دارد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دبير سياسي حزب الله ايران با تاكيد بر ضرورت حركت مجلس در جهت وحدت ملي گفت: لاريجاني پتانسيل لازم را براي حركت در اين مسير دارد.
حسين كنعاني مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، گفت: لاريجاني در عين پايبندي به جريان اصولگرايي، درخصوص عملكرد دولت نيز نقدهايي دارد و به عبارتي جزيي از منتقدان دولت به حساب مي آيد.
وي افزود: مجموعه مستقلين، اصولگرايان غيردولتي و حتي جناح هاي مختلف سياسي از اينكه لاريجاني بتواند هيات رييسه اي را درخصوص ايجاد وحدت ملي در مجلس سامان دهي كند، هيچ گونه شبهه اي نداشتند.
اين فعال سياسي با اشاره به زمزمه هاي موجود براي رياست جمهوري حدادعادل گفت: نبايد هيات رييسه مجلس را شناور نگه مي داشتند تا چند ماه بعد حدادعادل براي رياست جمهوري برود.
دبير سياسي حزب الله همچنين تاكيد كرد: رياست قوه مقننه از هر جهاتي از رياست در قوه مجريه مهم تر است.
وي با بيان اينكه گرايش بسياري از گروه هاي ديگر در صحن علني مجلس به سوي لاريجاني است اعلام كرد: بيش از 250 راي در انتخابات به رييس مجلس به لاريجاني اختصاص خواهد يافت، ممكن است حداد نيز براي انتخابات اصلي كانديد نشود.
كنعاني مقدم اظهار داشت: با توجه به وجود 100 نفر از افراد مستقل و اقليت در مجلس هشتم قطعا اين تعداد در تركيب هيات رييسه مجلس تاثيرگذار خواهند بود.
وي افزود: به دليل افزوده شدن راي ديگران ممكن است باهنر در انتخابات نهايي به عنوان نايب رييس اول راي نياورد.
اين فعال سياسي با اشاره به اينكه باهنر نايب رييس اول از حاميان سرسخت دولت بود و امروز در جمع اصولگرايان منتقد دولت مطرح شده، گفت: اين امر نشان دهنده اين است كه مجلس خواهان تقويب بعد نظارتي خود و عدم تاييد تمام خواسته هاي دولت است.
وي عنوان كرد: همگرايي بيشتر باهنر با لاريجاني، شانس بيشتر وي را براي نايب رييس اول به همراه خواهد داشت.
دبير سياسي حزب الله با تاكيد بر تغيير تعاملات دولت و مجلس گفت: تعامل نبايد به معناي تبعيت مجلس از دولت باشد.
وي با اشاره به فرمايشات امام مبني بر اينكه مجلس در راس امور است، خاطرنشان كرد: اين امر بايد توسط دولت اجرا شود و عدم تحقق آن سوال و استيضاح را در پي خواهد داشت.
كنعاني مقدم با بيان اينكه خواه ناخواه رفتار دولت تغيير خواهد كرد، گفت: قانونمند شدن دولت به نفع نظام نيز خواهد بود.
وي با اشاره به شرايط حساس كشور و ضرورت فعاليت نمايندگان در مسير وحدت ملي اضافه كرد: لاريجاني براي حركت در اين مسير پتانسيل لازم را داراست ولي بايد ببينيم كه امتحان خود را چگونه پس خواهد داد./01/131/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن