تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر اصفهان تاكيد كرد: تكميل ورزشگاه نقش جهان براي مسابقات تيمهاي باشگاههاي برتر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي شهر اصفهان تاكيد كرد: تكميل ورزشگاه نقش جهان براي مسابقات تيمهاي باشگاههاي برتر كشور
خبرگزاري فارس: عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان بر تكميل ورزشگاه نقش جهان براي مسابقات آينده تيمهاي باشگاههاي برتر كشور تاكيد كرد.


عليرضا نصراصفهاني در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان، نيمه‌كاره بودن عمليات اجرايي ورزشگاه نقش جهان و تكميل نبودن آن را از دغدغه‌هاي مديريت شهر اصفهان دانست و گفت: تلاش مسئولان استان به ويژه سازمان تربيت بدني براي تكميل عمليات اجرايي اين ورزشگاه در ايام تعطيلي مسابقات ليگ باشگاههاي برتر كشور ضروري است.
وي افزود: نبود ورزشگاه بزرگ و استاندارد براي برگزاري مسابقات فوتبال باشگاههاي كشوري و آسيايي در اصفهان يكي از بزرگترين مشكلات اين شهر است.
اين عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان اظهار داشت: ظرفيت ورزشگاه فولادشهر هزار نفر است در حالي كه در جريان مسابقه فوتبال تيمهاي سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان 15 هزار نفر براي تماشاي اين مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند كه اين موضوع نگران‌كننده است.
وي در ادامه با تاكيد بر لزوم نظارت بيشتر مسئولين مربوطه بر فعاليت شهر بازيها در اين شهر تصريح كرد: بررسي و ارزيابي فعاليت شهر بازيها از نظر قيمت‌ها، مدت زمان استفاده شهروندان از امكانات و تجهيزات و مسابقاتي كه در آنها برگزار مي‌شود، ضروري است.
عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي شوراي اسلامي شهر اصفهان از عدم مناسب‌سازي شهر و بعضي از ادارات، سازمانها و دستگاهها براي رفت و آمد معلولان و جانبازان انتقاد كرد و گفت: تعيين گروه ويژه‌اي براي بررسي و شناسايي موانع و مشكلات عبور و مرور اين افراد در خيابانها، اماكن فرهنگي، تجاري، رفاهي و تفريحي و نيز ادارات، سازمانها و دستگاههاي اجرايي يكي از واجبات برنامه‌هاي كاري مسئولين اين شهر است.
نصراصفهاني افزود: بررسي و پيگيري مسائل و مشكلات معلولان و جانبازان جزء رسالت اعضاي شوراي اسلامي شهر است و تأمين درخواستهاي آنان به ويژه در زمينه مكان و وسيله نقليه ضروري بوده و هر گونه كمكي به معلولان و جانبازان و تلاش براي رفع مشكل آنان از نظر اجتماعي، وظيفه تمامي مسئولان است.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن