تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازسراسر جهان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه ازسراسر جهان‌


‌مشاور ارشد بوش به مجلس نمايندگان ا‌حضار شد

مجلس نمايندگان آمريكا احضاريه‌اي براي مشاور سابق و مغز متفكر نيرنگ‌هاي سياسي دولت بوش صادر كرد.

در رابطه با حكم اخراج عده‌اي از دادستان‌هاي ناحيه‌اي آمريكا توسط ، به مجلس احضار شد.

گونزالس به عنوان دادستان كل وقت آمريكا از قدرت سياسي خود سو-ء استفاده كرده و دادستانهايي را كه از نظر سياسي با دولت آمريكا اختلاف نظر داشتند، اخراج كرد.

از شهادت در حضور كميته قضايي مجلس خودداري كرده واين كميته ناگزير به صدور احضاريه شده است.

انفجار در شهر انگليس‌

وقوع انفجار در يك رستوران در مركز شهر در جنوب غرب انگليس، دست كم يك مجروح برجاي گذاشت.‌

به گزارش بي‌بي‌سي؛ اين انفجار پريشب در ساعات شلوغ‌كاري به وقوع پيوست.به گفته شاهدان عيني؛ نيروهاي پليس بلافاصله در محل حاضر شدند و با بستن خيابان‌هاي اطراف، رستوران را تخليه كردند.

نيرو‌هاي پليس در شهر در جنوب انگليس يك جوان 22 ساله به نام را كه به اسلام گرويده و نام كنوني وي است، در ارتباط با اين انفجار، بازداشت كردند.

‌پليس انگليس براي مشخص شدن جزئيات اين انفجار، هم اكنون سرگرم بازجويي از اين فرد بازداشت شده است.

آتش‌سوزي گسترده در ناو هواپيمابر آمريكا

آتش‌سوزي گسترده‌اي در داخل ناو هواپيمابر آمريكايي روي داد.‌

به گزارش شبكه تلويزيوني العربيه، اين آتش‌سوزي براي چندين ساعت در داخل اين ناو ادامه داشت و افراد نيروي دريايي براي خاموش كردن آن مدت زيادي تلاش كردند تا مانع از انتقال حريق به زرادخانه عظيم موجود در اين ناو شوند.

در بيانيه نيروي دريايي آمريكا آمده است، اين حادثه در نزديكي سواحل آمريكاي جنوبي رخ داد ولي سيستم‌هاي هسته‌اي اين ناو كاملاً سالم است. در اين آتش‌سوزي چند تن از ملوانان اين ناو دچار سوختگي شدند.

مزاحمت‌ جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي براي هواپيماي توني بلر

هواپيماي حامل توني بلر، نخست‌وزير سابق انگليس، پس از آنكه خدمه آن نتوانستند موقعيت خود را براي جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي تشريح كنند، از ادامه مسير متوقف و بازگردانده شد.

به گزارش بي.بي.سي؛ خدمه هواپيماي توني بلر تلاش كردند با برقراري ارتباط راديويي با دو جنگنده اسرائيلي، خود را به آنها معرفي كنند كه در اين كار موفق نشدند و دو جنگنده در حالت جنگي قرار گرفته و هواپيما را به مسيري كه از آن آمده بود بازگرداند.‌

تظاهرات و اعتصاب بي سابقه در فرانسه‌

سرويس خارجي - خبرگزاريها:‌به دعوت اتحاديه‌هاي فرانسه، بيش از 700 هزار فرانسوي روز پنجشنبه گذشته در پاريس و شهرهاي مختلف فرانسه در اعتراض به سياست‌هاي اقتصادي دولت و از جمله اصلاحات در قانون بازنشستگي تظاهرات كردند.

در پاريس كه اين تظاهرات در ساعت 14 از ميدان شروع شد، حدود ساعت 20 (به وقت محلي) با آرامش در بلوار خاتمه يافت.

اتحاديه از بزرگترين اتحاديه‌هاي فرانسه، در اعلاميه‌اي در پايان راهپيمايي اعلام كرد كه تظاهرات با حضور 700 هزار تن علاوه بر پاريس، در 153 شهر ديگر فرانسه انجام شده است.اين بيانيه، اعتراضات را سرنوشت‌ساز خوانده و از دولت خواسته است تا در اصلاحات اقتصادي خود تجديدنظر كند.

در پيشاپيش تظاهركنندگان در پاريس، روِساي اتحاديه‌هاي بزرگ فرانسوي، (كارگري و كارمندي) نيز حضور داشتند.

امدادگران خارجي اجازه ورود به ميانمار يافتند

تهران - خبرگزاري جمهوري اسلامي:‌بان كي مون، پس از ملاقات ديروز خود با ژنرال رهبر نظامي ميانمار، اعلام كرد كه دولت اين كشور به تمامي امدادرسانان خارجي اجازه داد تا براي كمك به بازماندگان توفان نرگس وارد ميانمار شوند.

به گزارش رسيده از ، دبيركل سازمان ملل پس از 2 ساعت گفتگو با مقام ارشد دولت ميانمار به خبرنگاران گفت: ژنرال تان شويي با ورود تمامي امدادگران بين‌المللي به كشور بدون توجه به مليت‌هايشان موافقت كرد.

بانكي مون در ادامه به خبرنگاران گفت:




 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن