تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازسراسر جهان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه ازسراسر جهان‌


ليوني: توافقنامه صلح در نشست شرم‌الشيخ امضا نمي‌شود ‌

در آستانه برگزاري نشست كميته چهارجانبه و طرفين مناقشه خاورميانه در 9 نوامبر، وزير خارجه رژيم صهيونيستي امضاي هرگونه توافقنامه با تشكيلات خودگردان را در اين كنفرانس رد كرد.

به گزارش مهر، زيپي ليوني، رهبر جديد حزب كاديما و نامزد پست نخست‌وزيري رژيم صهيونيستي در مصاحبه با روزنامه يديوت آهارونوت گفت: اسرائيل همچنان كه در كنفرانس آناپوليس مطرح كرد، مايل به تداوم مذاكرات سازش براي رسيدن به توافق با تشكيلات خودگردان فلسطيني است.وي ادامه داد: اسرائيل هيچ تصميمي براي امضاي يك توافقنامه موقت با تشكيلات خودگردان ندارد.

اعتصاب كارگري سراسر آلمان را فرا گرفت‌

هزاران كارگر بخش صنايع و الكترونيك آلمان براي افزايش 8 درصدي حقوق دست از كار كشيدند و كارخانه‌هاي بزرگ اين كشور را با مشكل توقف توليد مواجه كردند.

به گزارش رسانه‌هاي محلي آلمان، اين كارگران به دنبال هشدارهايي كه در روزهاي گذشته براي اعتصاب داده بودند، ديروز دست‌ از كار كشيدند و با تجمع در سطح كارخانه‌ها و خيابانهاي شهرهاي مختلف، درخواست‌هاي خود را اعلام كردند.اين اعتراضات در شهر هامبورگ بيشتر نمود پيدا كرد و كارگران كارخانه قطعه‌سازي با خروج از كارخانه و در دست گرفتن پرچم‌ها در خيابان‌هاي اين شهر تظاهرات كردند.پيش‌بيني مي‌شود كه با اين اعتصابات، توليد 23 هزار شركت خودروسازي، تاسيسات صنعتي و تجهيزات الكترونيك كه پايه اقتصاد صادراتي آلمان را تشكيل مي‌دهند، متوقف شود.‌

ناوهاي ناتو وارد بندر كويت شدند

ناوهاي جنگي سازمان پيمان آتلانتيك شمالي(ناتو) در راستاي طرح همكاري استانبول وارد بندر الشويخ كويت شدند.‌

گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري كويت حاكيست: ماموريت 6 روزه ناوهاي جنگي ناتو، انجام آموزش‌هاي مشترك نظامي است.

همچنين ژنرال رئيس ستاد دريايي فرماندهي جنوبي ناتو در جريان ديدار چند روزه از كويت، با فرماندهان نظامي اين كشور ديدار و گفتگو خواهد كرد.براساس اين گزارش، قرار است برنامه ديدار ناوهاي جنگي ناتو از منطقه خليج فارس با يك سري فعاليت‌ها و آموزش‌هاي نظامي مشترك با كشورهاي عضو طرح همكاري استانبول از جمله كويت، بحرين، قطر و امارات همراه باشد.طرح همكاري تركيه و شوراي همكاري خليج فارس به آخرين نشست اين شورا بازمي‌گردد كه در آن دو طرف بر گسترش همكاري‌ها در همه زمينه‌ها تاكيد كردند. تركيه از جمله اعضاي ناتو است.

73‌ زخمي بر اثر وقوع 3 انفجار در جنوب تايلند ‌

بر اثر انفجار 3 بمب در استان واقع در جنوب تايلند، 73 تن زخمي شدند.

به گزارش خبرگزاري رسمي تايلند (تنا)، اين انفجارها ديروز به طور همزمان در يك ساختمان دولتي و يك كافي‌شاپ در منطقه اين استان روي داده‌اند.براساس اين گزارش، هر 3 بمب منفجر شده در داخل يك خودرو كار گذاشته شده بود.حال برخي زخمي‌شدگان وخيم گزارش شده است.

رئيس ستاد ارتش گرجستان بركنار شد

ميخائيل ساكاشويلي رئيس جمهوري گرجستان، رئيس ستاد ارتش اين كشور را بركنار كرد.‌

ساكاشويلي اعلام كرد كه رئيس جديد ستاد ارتش گرجستان بايد با مسائلي كه در جريان جنگ ماه اوت (مرداد) ميان گرجستان و روسيه به وجود آمده بود، مقابله كند.

رئيس كشور گرجستان، در جريان گردهمايي با مسئولان عاليرتبه وزارت دفاع و افسران ارتش اعلام كرد: به عنوان رئيس ستاد جديد ارتش، تعيين مي‌شود.

ساكاشويلي با اشاره به جنگ مسلحانه با روسيه افزود: .

رئيس جمهوري گرجستان در اواخر ماه اوت، لادوگور گنيدزه نخست‌وزير گرجستان را كه دولتش به خاطر مديريت بحران روسيه - گرجستان مورد انتقاد قرار گرفته بود، بركنار كرده بود.

وزير كشور مكزيك در سانحه هوايي كشته شد

وزير كشور مكزيك، در يك سانحه هوايي در نزديكي پايتخت اين كشور كشته شد.

پايگاه اطلاع‌رساني روماندي به نقل از پليس مكزيك نوشت: در اين سانحه كه بعدازظهر روز گذشته روي داد، هشت تن جان خود را از دست دادند.

اين گزارش مي‌افزايد، در اين حادثه كه در ساعت 19 به وقت محلي و برفراز يكي از خيابان‌هاي اصلي پايتخت رخ داد، پنج تن نيز به شدت زخمي شدند كه به بيمارستان انتقال يافتند.




 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن