تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازسراسر جهان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه ازسراسر جهان‌
براون براي جراحي كابينه آماده مي‌شود

برخي از مقامات دولتي انگليس اعلام كردند كه نخست‌وزير اين كشور از اعضاي دولت خود خواسته است براي تغييرات آتي در كابينه آماده شوند.

به گزارش يونايتدپرس، نخست‌وزير انگليس به اعضاي دولت گفته است تا خود را براي تغييراتي كه قرار است در ماه سپتامبر سال جاري در كابينه‌اش صورت گيرد، آماده كنند.

مقامات مذكور در اين زمينه افزودند كه وي درصدد است در ماه سپتامبر نشستي در اقامتگاه نخست‌وزيري برگزار كند تا تغييراتي كه قرار است در كابينه صورت گيرد بحث و بررسي شود.

البشير طرح قذافي را پذيرفت‌

عمرالبشير، رئيس جمهوري سودان با طرح معمر قذافي، رهبر ليبي براي ازسرگيري روابط سودان و چاد موافقت كرد.

به گزارش شبكه تلويزيوني الجزيره قطر، فرستاده ويژه رهبر ليبي در خارطوم با عمرالبشير ديدار و گفتگو كرده است.

التريكي پس از اين مذاكرات گفت: به نتايج مثبتي رسيديم، زيرا پيش از سفر به سودان، با رئيس جمهوري چاد هم ديدار و گفتگو داشتم.

حزب‌الله و پاسخگويي به تهديدهاي اسرائيل‌

يكي از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با روزنامه ديلي تلگراف اظهار داشت: حزب‌الله به شكل قابل توجهي امكانات دفاعي خود را در مرز اسرائيل تقويت كرده و آماده پاسخگويي به هر گونه تحريك است.

شيخ نبيل قاووق اظهار داشت كه حزب‌الله هم‌اكنون بسيار قوي‌تر از زمان جنگ سال 2006 با ارتش اسرائيل است. ‌قاووق كه رهبري نيروهاي حزب‌الله را در نواحي مرزي با اسرائيل برعهده دارد، در شهر بندري صور گفت: مقاومت اكنون از پيش قوي‌تر است و اين مسأله گزينه جنگ را نامحتمل مي‌كند. ‌

درخواست مدود ف براي تقويت همكاري‌هاي روسيه و كوبا

دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري روسيه اعلام كرد كه ديميتري مدودف، رئيس جمهوري اين كشور در پيامي به رائول كاسترو، رهبر كوبا، خواستار تقويت همكاري‌ها در زمينه‌هاي مختلف از جمله استخراج و تصفيه نفت‌خام و انرژي حمل و نقل و اطلاع‌رساني شد.

به گزارش پايگاه اينترنتي خبرگزاري نووستي روسيه از مسكو، مدودف در پيام خود به كاسترو بر لزوم تقويت همكاري‌هاي دو كشور در استخراج، تصفيه نفت، انرژي، حمل و نقل، فناوري، داروسازي و اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري دوجانبه تأكيد كرد.

آزمايش موشك بالستيك روسيه‌

سخنگوي نيروي دريايي روسيه اعلام كرد كه زيردريايي اتمي اين كشور يك موشك بالستيك را از درياي با موفقيت به صورت آزمايشي پرتاب كرده است.‌

‌، سخنگوي نيروي دريايي روسيه گفت: اين اين موشك هدفي ار كه در سايت آزمايشي در كامچاتكا در نظر گرفته شده بود، در زمان تعيين شده هدف قرار داد.

وي افزود: اين موشك در حالي كه زيردريايي در زير آب غوطه‌ور بود، پرتاب شد.

دياگالو به نوع موشك يادشده اشاره‌اي نكرد.

ورود ارتش سريلانكا به مركز شورشيان‌

وزارت دفاع سريلانكا اعلام كرد كه نيروهاي ارتش اين كشور پس از زد و خوردي شديد، وارد مركز اصلي شورشيان در شمال اين كشور شدند و 20 تن از شورشيان تاميل را كشتند.

به گزارش رويترز از كلمبو، پايتخت شورشيان در منطقه در شمال جزيره سريلانكا مكاني است كه گمان مي‌رود فرمانده شورشيان تاميل در آنجا مخفي شده است.‌

وزارت دفاع سريلانكا همچنين در پايگاه اينترنتي خوداعلام كرد كه نيروهاي ارتش از مرزهاي منطقه بين مانار و كلينوشي عبور كردند.

در اين عمليات، دو سرباز ارتش سريلانكا نيز كشته شدند.




 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن