تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري مهر/اعتراض مسئولان دامغان به حذف يك طبقه از بيمارستان 160 تختخوابي دامغان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري مهر/اعتراض مسئولان دامغان به حذف يك طبقه از بيمارستان 160 تختخوابي دامغان
سمنان - خبرگزاري مهر: امام جمعه، منتخب مردم دامغان در مجلس هشتم و رئيس شوراي اسلامي اين شهر اعتراض رسمي خود را نسبت به حذف يك طبقه از بيمارستان در حال ساخت دامغان خطاب به مسئولان استاني بيان داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در دامغان، نماينده ولي فقيه و امام جمعه دامغان در اين خصوص به خبرنگار مهر در دامغان گفت: ساخت بيمارستان جديد در دامغان با دستور مستقيم مقام معظم رهبري در سفر به شهرستان دامغان صادر شد و مسئله بهداشت و درمان مردم اين شهرستان يك مسئله مهم تلقي شده كه منجر به ساخت يك بيمارستان در خورشان مردم دامغان شد.

حجت الاسلام سيد محمود ترابي افزود: بر اساس اطلاعات رسيده قصد بر اين است كه طبقه پنج اين بيمارستان در حال ساخت كه مربوط به دياليز است را حذف كنند در صورتي كه در شهر دامغان و در بيمارستان فعلي روزانه هشت نفر از بيماران دياليز مي شوند كه جاي بسيار تعجب است و نمي دانيم كه چه كساني تصميم اين موضوع را گرفته اند.

ترابي ادامه داد: بنده مراتب اعتراض خود را همراه نامه اي در اين خصوص به دفتر مقام معظم رهبري ارسال و از آنان مي خواهم كه خود پاي به ميان بگذارند و حق قانوني مردم دامغان را كه دستور آن را بالاترين مقام عالي كشور ولي امر مسلمين صادر كردند را به آنان برگردانند.

امام جمعه دامغان يادآور شد: مردم دامغان هنوز كاملا از موضوع مطلع نيستند و اگر روزي به اين مسئله توجه كنند حتما معترض خواهند شد.

منتخب مردم دامغان در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز به خبرنگار مهر گفت: مسئولاني كه چنين تصميمي گرفتند بايد در تصميم خود تجديد نظر كنند و مصوبه سفر مقام معظم رهبري كه دستور ساخت بيمارستان جديد در پنج طبقه را صادر كردند بدون حذف حتي يك اتاق اجرا كنند.

حسن ملك محمدي افزود: از استاندار سمنان و مسئولان وزارت مسكن و شهرسازي كه مسئول و متولي ساخت بيمارستان جديد در دامغان هستند مي خواهم كه نگذارند بر مردم دامغان ظلم شود.

وي با تاكيد بر اينكه مسئولان بايد همان مصوبه سفر رهبري را نهايي كنند، گفت: مردم دامغان از حق خود دست بر نمي دارند.

رئيس شوراي اسلامي شهر دامغان نيز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به عنوان نمايندگان مردم در شوراي شهر با جديت كامل پيگير خواسته به حق مردم دامغان هستيم و تا آخر لحظه با مردم و همراه مردم خواهيم بود .

رضا زارع زاده افزود: كار ساخت اين بيمارستان بايد در مدت زمان 5/2 سال يعني تا پايان سال 1387 تمام شده و تحويل داده شود كه اين كار ممكن نيست.

پيگريهاي خبرنگار مهر براي گفتگو با محمد رضا البرزي فرماندار شهرستان دامغان تا ارسال گزارش به نتيجه نرسيد.

عمليات اجرايي پروژه بيمارستان 160 تختخوابي آيت الله خامنه اي دامغان در 26 اسفند ماه 1385 در مراسمي با حضور معاون وزير مسكن و شهرسازي، معاون امور عمراني استاندار سمنان آغاز شد و تا كنون 40 درصد پيشرفت فيزيكي به همراه داشته است و در جريان سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان سمنان بر ساخت اين پروژه و انجام آن در موعد مقرر تاكيد شده است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن