تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:كشتي فرنگي يك گام از آزاد پيش افتاده است/ نياز به برنامه ريزي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:كشتي فرنگي يك گام از آزاد پيش افتاده است/ نياز به برنامه ريزي داريم
مدير تيمهاي ملي كشتي گفت: بايد قبول كنيم كه كشتي فرنگي از آزاد پيشي گرفته و براي زنده كردن رشته آزاد بايد براي تيم ها و كشتي گيران پايه برنامه ريزي چند ساله داشته باشيم.

محمد علي صنعتكاران نايب رئيس فدراسيون و مدير تيمهاي ملي كشتي كشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب در خصوص سطح برگزاري و كيفيت مسابقات بين المللي جام شهدا افزود: رقابتهاي جام شهدا به ميزباني استان اراك با نظم و شكوه خاصي برگزار شد و خوشبختانه مشكلي از نظر ميزباني و روند برگزاري نداشتيم اما بايد اعتراف كنم كه سطح مسابقات و تكنيك كشتي گيران چنگي به دلم نزد.

وي ادامه داد: سطح فني كشتي ها و مسابقات در فرنگي بد نبود اما در رشته آزاد به دليل همان فقر فني كه مدتهاست ذهنم را مشغول كرده و به مسئله اي بزرگ نيز براي كشتي ايران تبديل شده جذابيتي را شاهد نبوديم. متاسفانه سالهاست كه زير گيري بعنوان شناسنامه كشتي ايران گم شده و جسارت و جنگندگي لازم ديگر در بين كشتي گيران مشاهده نمي شود.

صنعتكاران با اشاره به رشد كشتي فرنگي يادآورشد: انصافا كشتي فرنگي مخصوصا در رده بزرگسالان از آزاد پيشي گرفته و گامهايي به مراتب بزرگتر و جلوتر از كشتي آزاد برمي دارد. دليريان، سيم خواه و مربيان تيمهاي ملي كشتي فرنگي كار و برنامه ريزي خوبي داشته اند كه اميدوارم فعاليت پيگيرانه آنها مداوم باشد.

مدير تيمهاي ملي ابراز اميدواري نمود تا با فعاليت بيشتر مربيان پايه و سازنده بتوانيم اين نقيصه را رفع و هرچه زودتر به كشتي ناب و اصيل ايراني كه سرشار از زيرگيري و اجراي فن بوده دست يابيم.

وي در خصوص تغيير و تحولات اخير و جابجايي فرح وشي اظهار داشت: كادر فني تيم ملي كشتي آزاد نيز فعاليت مجدانه و مناسبي داشته و دارد كه صلاح دانستيم در آستانه بازيهاي حساس المپيك در كنار معزي پور با تجربه و محمد طلايي قهرمان جهان، فرح وشي را نيز بعنوان قهرمان و مربي باتجربه به كادر فني ان تيم اضافه كنيم تا كارها و امور بهتر پيش رفته و در كل كادر فني تيم ملي بزرگسالان را تقوت نماييم.

نايب رئيس فدراسيون كشتي در خصوص انتخاب سرمربي جديد تيم ملي جوانان گفت: مسئول تيم ملي جوانان نيز طي امروز و فردا معرفي خواهد شد. البته چند گزينه در اين خصوص مد نظر قرار دارد كه بعد از بررسي هاي نهايي يكي انتخاب و معرفي خواهد شد. مطمئن باشيد فردي را انتخاب خواهيم كرد كه با در نظر گرفتن كار و فعاليت اين رده سني بتواند مثمر ثمر واقع شود.

وي در پايان گفت: اگر به دنبال زنده كردن كشتي آزاد كشورمان هستيم بايد حداقل كار تا 5 سال كار مداوم و برنامه ريزي شده را در رده هاي پايه انجام دهيم و از نيروهاي جواني هم استفاده كنيم كه با صبر و حوصله امر را پيگيري كنند. توانايي و پتانسيل لازم را داريم اما بدون كار آنهم كاري ادامه دار و برنامه ريزي شده موفق نخواهيم بود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 506]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن