تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816361839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:كشتي فرنگي يك گام از آزاد پيش افتاده است/ نياز به برنامه ريزي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:كشتي فرنگي يك گام از آزاد پيش افتاده است/ نياز به برنامه ريزي داريم
مدير تيمهاي ملي كشتي گفت: بايد قبول كنيم كه كشتي فرنگي از آزاد پيشي گرفته و براي زنده كردن رشته آزاد بايد براي تيم ها و كشتي گيران پايه برنامه ريزي چند ساله داشته باشيم.

محمد علي صنعتكاران نايب رئيس فدراسيون و مدير تيمهاي ملي كشتي كشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب در خصوص سطح برگزاري و كيفيت مسابقات بين المللي جام شهدا افزود: رقابتهاي جام شهدا به ميزباني استان اراك با نظم و شكوه خاصي برگزار شد و خوشبختانه مشكلي از نظر ميزباني و روند برگزاري نداشتيم اما بايد اعتراف كنم كه سطح مسابقات و تكنيك كشتي گيران چنگي به دلم نزد.

وي ادامه داد: سطح فني كشتي ها و مسابقات در فرنگي بد نبود اما در رشته آزاد به دليل همان فقر فني كه مدتهاست ذهنم را مشغول كرده و به مسئله اي بزرگ نيز براي كشتي ايران تبديل شده جذابيتي را شاهد نبوديم. متاسفانه سالهاست كه زير گيري بعنوان شناسنامه كشتي ايران گم شده و جسارت و جنگندگي لازم ديگر در بين كشتي گيران مشاهده نمي شود.

صنعتكاران با اشاره به رشد كشتي فرنگي يادآورشد: انصافا كشتي فرنگي مخصوصا در رده بزرگسالان از آزاد پيشي گرفته و گامهايي به مراتب بزرگتر و جلوتر از كشتي آزاد برمي دارد. دليريان، سيم خواه و مربيان تيمهاي ملي كشتي فرنگي كار و برنامه ريزي خوبي داشته اند كه اميدوارم فعاليت پيگيرانه آنها مداوم باشد.

مدير تيمهاي ملي ابراز اميدواري نمود تا با فعاليت بيشتر مربيان پايه و سازنده بتوانيم اين نقيصه را رفع و هرچه زودتر به كشتي ناب و اصيل ايراني كه سرشار از زيرگيري و اجراي فن بوده دست يابيم.

وي در خصوص تغيير و تحولات اخير و جابجايي فرح وشي اظهار داشت: كادر فني تيم ملي كشتي آزاد نيز فعاليت مجدانه و مناسبي داشته و دارد كه صلاح دانستيم در آستانه بازيهاي حساس المپيك در كنار معزي پور با تجربه و محمد طلايي قهرمان جهان، فرح وشي را نيز بعنوان قهرمان و مربي باتجربه به كادر فني ان تيم اضافه كنيم تا كارها و امور بهتر پيش رفته و در كل كادر فني تيم ملي بزرگسالان را تقوت نماييم.

نايب رئيس فدراسيون كشتي در خصوص انتخاب سرمربي جديد تيم ملي جوانان گفت: مسئول تيم ملي جوانان نيز طي امروز و فردا معرفي خواهد شد. البته چند گزينه در اين خصوص مد نظر قرار دارد كه بعد از بررسي هاي نهايي يكي انتخاب و معرفي خواهد شد. مطمئن باشيد فردي را انتخاب خواهيم كرد كه با در نظر گرفتن كار و فعاليت اين رده سني بتواند مثمر ثمر واقع شود.

وي در پايان گفت: اگر به دنبال زنده كردن كشتي آزاد كشورمان هستيم بايد حداقل كار تا 5 سال كار مداوم و برنامه ريزي شده را در رده هاي پايه انجام دهيم و از نيروهاي جواني هم استفاده كنيم كه با صبر و حوصله امر را پيگيري كنند. توانايي و پتانسيل لازم را داريم اما بدون كار آنهم كاري ادامه دار و برنامه ريزي شده موفق نخواهيم بود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 507]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن