تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عصرانه: هنوز هم تهران هيچي نمي‌خواهد!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: عصرانه: هنوز هم تهران هيچي نمي‌خواهد!


طنز- حسين قدياني:
به اين جمله‌اي كه در زير مي‌خوانيد، دقت كنيدو حدس بزنيد از آن كيست؟ حكما نمي‌توانيد

از بس در اين مسابقات نظرسنجي و sms،‌سئوال‌هاي كشكي كتره‌‌‌اي مي‌پرسند، شما بد عادت شده‌ايد و ديگر از پس سئوال‌هاي سخت برنمي‌آييد! اين شما و اين هم آن دو پاراگراف.

«رئيس‌جمهور به همكاران خود در دستگاه‌هاي اجرايي توصيه كنند تا مقداري از نامهرباني‌ها و كم‌لطفي‌ها در مقابل تصميمات مديريت شهري دست بردارند؛ كمك كه نمي‌كنند، حداقل اجازه دهند كه شوراي شهر و شهرداري كارها را انجام داده و مشكلات را برطرف كنند و اميدوارم با توصيه ايشان مديريت شهري فقط براي گرفتن 500 دستگاه اتوبوس‌ ماه‌ها پشت درها معطل نماند و از سوي ديگر مورد تهمت و اتهام قرار نگيرد.

وي گفت:از دولت مي‌خواهيم با پرداخت حداقل بدهي‌هاي خود به شهرداري كمك كنند تا چند بزرگراه‌ زودتر باز شود و انتظار داريم راه را باز كنند تا قطار شهري به سرعت برپا شود و اتوبوس‌ نيز به اندازه كافي وارد شود.

وي با اشاره به اين كه مقاومت دستگاه‌هاي اجرايي در پذيرش اختيارات شوراها مهم‌ترين مشكل فعلي پيش روي اين نهاد است، بر ايجاد مديريت واحد شهري تاكيد كرد و گفت: به‌رغم اين‌كه مديريت واحد شهري در برنامه سوم و قانون شوراها پيش‌بيني شده است، اما يك مقاومت سازمان يافته در برابر اين موضوع وجود دارد.»

خب،حالا تا شما پاسخ درست را پيدا كنيد من ادامه عصرانه را مي‌نويسم. فقط خيال‌تان را راحت كنم كه جمله فوق را دكتر قاليباف نگفته، سخنگوي شهرداري هم نگفته، مال مهندس چمران هم نيست، پس چه كسي گفته؟ يك راهنمايي مي‌كنم.حرف اول اسمش «ميم» است و حرف آخر نام خانوادگي‌شان «دال»است، حالا ادامه عصرانه.

ديروز براي شما نوشتم كه تهران في‌الواقع هيچي نمي‌خواهد. هنوز جوهر مطلب ديروز خشك نشده، مشعوف از همكاري دولت با مديريت شهري، اثرش را گذاشت، چرا كه يكي از اعضاي شوراي شهر گفته: تهران اتوبوس‌ نمي‌خواهد- مترو هم به‌هكذا، لابد منظورشان اين بود كه مونوريل، خيابان و بزرگراه، بيمارستان و ...كلاً هيچي نمي‌خواهد. اين طور كه دارد پيش مي‌رود بد نيست كلاً شهرداري و شوراي شهر را هم بي‌خيال شويم.

دولت فقط زحمت بكشد يك سرپرست براي شهرداري مشخص كند، يكي هم براي شوراي شهر، ريش و قيچي دست خودش باشد! آخر هر چي شهرداري، و شوراي شهر براي تهران مي‌خواهند دولت نه- حالا بگو وزارت كشور- فوراً مي‌گويد كه به آن امكانات هيچ نيازي نيست. اين طور كه دارد پيش مي‌رود مي‌ترسيم مثلاً شوراي شهر بخواهد تعداد مراكز درماني شهر را بيشتر كند و دولت بگويد اصلاً شهر، بيمارستان مي‌خواهد چي‌كار؟ شهرداري طلب خودش را از دولت بخواهد، وزارت كشور بگويد:شهرداري پول مي‌خواهد چي‌كار؟

آهان! داشت يادم مي‌رفت. آن دوپاراگراف را كه خوانديد، همان كه قرار بود بگوييد چه كسي گفته. همه‌‌تان اشتباه كرديد. ما هيچ برنده‌اي نداشتيم. جداً چه كسي فكرش را مي‌كرد آن جمله مال دكتر «محمود احمدي‌نژاد» باشد؛ البته زماني كه شهردار تهران بودند اين جملات منعقد شده و بديهي است كه آن زمان تهران به امكانات شهري نياز داشت، منتهاي مراتب الان به دليل مقتضيات زمان بي‌نياز از هرگونه امكانات شده.

روزگار است ديگر. بدبخت بي‌نوا تهران!

تاريخ درج: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 13:53 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 00:59 تاريخ به روز رساني: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 21:53
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن