تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي بسكتبال ايران فردا عازم ايتاليا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم ملي بسكتبال ايران فردا عازم ايتاليا مي‌شود
ورزش. ورزش‌هاي توپي. بسكتبال
تيم ملي بسكتبال ايران صبح امروز شنبه با حضور ‪ ۱۶‬ورزشكار آخرين تمرينات خود را در ايران انجام داد و صبح فردا عازم ايتاليا خواهد شد.

اين اردو امروز با حضور محمود مشحون رييس فدراسيون بسكتبال و ساير مسوولان فدراسيون با انجام تمرينات بدنسازي آغاز شد و سپس تيم با انجام تمرينات با توپ به اجراي تكنيك و چند سيستم پرداخت.

در پايان اين اردو رييس فدراسيون بسكتبال در جمع بسكتباليست‌هاي اعزامي حاضر شد و گفت : روزهاي سختي را پشت سر گذاشتيد و تمام خواسته‌هاي مربيان وكادر فني را به خوبي انجام داديد.

وي تصريح كرد : تمام ‪ ۲۹‬بازيكن دعوت شده به اردوي تيم به سختي تمرين كرديد و انتخاب نفرات برتر از ميان شما كار بسيار مشكلي بود ، كه با زحمت زياد و بحث و بررسي‌هاي فراوان كارشناسان و صاحب نظران امكانپذير شد در اين شش هفته و همچنين حضور در اردوهاي تداركاتي به شما اثبات كرد كه هيچ يك از حاشيه امنيت برخوردار نبوده و نيستيد و كساني مي‌توانند اميد حضور در المپيك را داشته باشند كه با تمام وجود تلاش كنند و از نظر روحي و جسمي آمادگي كاملتري داشته باشند.

وي خطاب به ‪ ۱۶‬بازيكن اعزامي به مسابقات تداركاتي ايتاليا گفت : دو ماه تمرينات و اردوي تداركاتي سخت در پيش داريد و بايد براي حضور در تيم اصلي به شدت تلاش كنيد.

مشحون در ادامه از پنج بازيكن اردوي تيم ملي كه تيم صبا باتري را در مسابقات باشگاههاي آسيا همراهي كرده بودند نيز تشكر و قدرداني كرد و گفت : سربلندي يك تيم از ايران ، سربلندي و افتخار براي تمام ايران و ايرانيان است.

وي ادامه داد: تيم صباباتري و بسكبتاليست‌هاي ايراني نشان دادند علي رغم تمام فشارها و مشكلات فراروي اين تيم در مسابقات جام باشگاههاي آسيا، مي توانند بر خواسته خود پافشاري كرده و از عنوان قهرماني خود دفاع كنند.

رييس فدراسيون افزود: ما اميدواريم پرچم برافراشته ايران هميشه و در همه جا افراشته باشد و در المپيك نيز تيم بازي‌هاي بسيار زيبايي از خود به نمايش بگذارد.

در پايان اين اردو اعلام شد كه هنوز رواديد مهدي كامراني ، حامد حدادي و حامد آفاق اسلاميه آماده نشده و اين افراد فردا اعزام نخواهند شد.

به گفته مشحون بنا به پيشنهاد رايكو ترومن قرار شد فدراسيون از بازيكنان تيم ملي به خاطر كسب سهميه المپيك تقدير كند.

اين تقدير به صورت تهيه سهام است و مهندس علي آبادي قول پرداختي معادل سهامي كه فدراسيون براي هر ورزشكار در نظر گرفته است را به ورزشكاران داده است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن