تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816298068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کادر فنی تیم ملی فردا تشکیل جلسه میدهد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
كادر فنی تیم ملی والیبال ایران به منظور بررسی حضور كشاورزی در تركیب تیم فردا تشكیل جلسه می.دهد.




تیم ملی والیبال ایران كه روز گذشته از اردوی تداركاتی تركیب بازگشتند و فردا مرحله جدید اردوی آماده.سازی خود را آغاز می.كند برای بررسی وضعیت آرش كشاورزی به منظور حضور در تركیب تیم ملی فردا تشكیل جلسه خواهند داد.
كشاورزی پیش از این به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در تركیب تیم ملی قرار گیرد قرار است مجتبی شبان جایگزین وی در تركیب تیم ملی باشد.
ملی.پوشان والیبال ایران خود را برای حضوری موفق در پیكارهای آسیایی گوانگجو آماده می.كند تیم ایران در این مسابقات با تیم.های تركمنستان، عربستان، مغولستان و اندونزی هم گروه است.

معدنی: پس از جام جهانی تیم ملی والیبال شخصیت خاصی گرفته است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از حضور موفق در رقابت.های جام جهانی تیم ایران شخصیت خوب و خاصی گرفته است.






حسین معدنی در هفدمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری.ها با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه رقابت.های آسیایی گوانگجو اظهار داشت: روز گذشته از اردوی تركیه به ایران بازگشتیم و معتقدم در این اردوی تداركاتی به اهداف خود كه استفاده از تمام بازیكنان و تمرین تاكتیك.های جدید بود، رسیدیم.
وی ادامه داد: توقع از والیبال بالا رفته است، اما اینكه گفته می.شود هر عنوان به غیر از قهرمانی نتیجه ضعیفی محسوب می..شود، اشتباه است؛ چون تنها تیم ایران تمرین نمی.كند، بلكه سایر حریفان مانند چین و ژاپن هم تمرینات خوبی را پشت سر می.گذارند.
معدنی تاكید كرد: پس از بازی خوبی كه برابر ایتالیا انجام دادیم تیم شخصیت خوبی پیدا كرده و اعتمادبه نفس بالایی دارد. در مسابقات آسیایی بهترین بازی را انجام خواهیم داد و نتیجه دست خدا است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، خاطرنشان كرد: حریفان اصلی ایران در مسابقات آسیایی ژاپن، چین و كره جنوبی هستند؛ اما سكوی واقعی والیبالیست..های ایران حضور در پیكارهای لیگ جهانی است.
معدنی در خصوص خبرگزاری فارس، گفت: معمولاً خبرها را از خبرگزاری.ها دنبال می.كنم، فارس هم به خوبی واقعیت.ها را منعكس می.كند و از حامیان والیبال ایران است. امیدوارم بتوانیم با عملكرد خوب خود جواب زحمات شما را بدهیم
ژاپن با كمك .میلیون دلاری به فدراسیون جهانی در مسابقات شركت. می.كند

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: حضور ژاپن در مسابقات لیگ جهانی به دلیل كمك.های میلیون دلاری به فدراسیون جهانی والیبال اهمیت دارد.




محمدرضا داورزنی ضمن بازدید از غرفه باشگاه خبرگزاری فارس. "توانا " در هفدهمین دوره نمایشگاه بین.المللی مطبوعات و خبرگزاری.ها گفت: همه تلاش ما این است كه سال آینده در لیگ جهانی حضور داشته باشیم و در این حضور جدال سختی را با چین داریم، اما قهرمانی امسال در مسابقات آسیایی و میزبانی ایران در جام ملت.های آسیا در سال آینده شرایط حضور ما را هموار خواهد كرد.
وی ادامه داد: ژاپن با حذف هلند راهی این دوره از رقابت.ها شد، اگرچه بازی مقابل ایران و كره.جنوبی را واگذار كرد. تعجب اینجاست كه چگونه هلند حذف می.شود و ژاپن در این مسابقات شركت می.كند.
داورزنی با اشاره به اینكه حضور ژاپن در لیگ جهانی برای FIVB اهمیت دارد، اظهار داشت: بیشتر تجهیزات والیبال به دست تولید كننده.های ژاپنی تولید می.شود و كمك.های میلیون دلاری ژاپن به فدراسیون جهانی حضور این كشور را در لیگ جهانی تضمین می.كند ولی ما مخالفین و به دنبال این هستیم كه سال آینده چنین مواردی دوباره تكرار نشود. تیم ملی والیبال ایران هم برای حضور در المپیك لندن آماده و لیگ جهانی آمادگی كامل دارد.

درخشنده فردا عازم سوئیس می.شود

دبیر فدراسیون والیبال برای پی.گیری حضور ایران در لیگ جهانی والیبال فردا راهی سوئیس می.شود.





سعید درخشنده، دبیر فدراسیون والیبال ایران فردا عازم سوئیس می.شود تا بحث حضور ایران در لیگ جهانی والیبال را پی.گیری كند.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با اعلام این خبر به خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا "، گفت: تمام تلاش خود را برای حضور در مسابقات انتخابی لیگ به.كار خواهیم گرفت و در همین راستا فردا درخشنده عازم لوزان سوئیس خواهد شد تا این موضوع را پی.گیری كند.
وی ادامه داد: من معتقدم شانس تیم.های چین و ایران برای حضور در این پیكارها بیشتر از سایر تیم.ها است، اما ژاپنی.ها قصد دارند با پول وارد این رقابت.ها شوند كه این كار بر عكس صحبت.های رئیس فدراسیون جهانی است؛ چرا كه وی زمانی كه به عنوان رئیس FIVB انتخاب شد اعلام كرد كه با بررسی دقیق از حضور در مسابقات انتخابی را به كشوری می.دهیم كه پیشرفت قابل توجه داشته باشد.
داورزنی، تاكید كرد: با این شرایط حق تیم.های ایران و چین است كه در این دوره از مسابقات حاضر باشند و ژاپن نباید به دلیل فراهم كردن تجهیزات فدراسیون جهانی مورد توجه قرار گیرد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 563]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن