تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805584167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان همدان
خبرگزاري فارس: برنامه‌هاي كميته امداد براي مراسم 14 خرداد، برگزاري جشنواره ره آورد سرزمين نور، انقلاب اسلامي نشأت گرفته از خون شهداست، فتح ارتفاعات الوند توسط فرهنگيان بسيجي برگزار مسابقه پنجره‌اي رو به آفتاب 2 با موضوع نماز، اختلاف مسئولان پاس و بگوويچ بر سر مبلغ پيش قرارداد و دانشگاه بو علي سينا ميزبان نشست مجمع نمايندگان جوامع اسلامي دانشجويان كشور از مهمترين اخبار كوتاه امروز استان همدان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان برنامه‌هاي كميته امداد امام استان همدان به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران اعلام شد.
مراسم سوگواري بنيانگذار انقلاب، با حضور ده هزار نفر از اعضاي هيئت هاي مذهبي، پايگاههاي بسيج، هيئت امناي مساجد، برپايي ايستگاه صلواتي در مسير كاروان هاي زيارتي و دسته هاي عزاداري در سطح استان، اعزام خانواده هاي تحت حمايت جهت زيارت مرقد مطهر امام راحل، برگزاري مراسم سوگواري با حضور امدادگران كميته امداد حضرت امام و هزار نفر از جوانان كانون پيروان ولايت و حركت دسته هاي عزاداري امدادگران ساعت 10 صبح از مقابل اداره كل كميته امداد امام خميني(ره) از جمله برنامه هاي امداد همدان درسالگرد امام است.

*جشنواره ره آورد سرزمين نور در همدان برگزار مي شود
فرمانده سپاه منطقه همدان گفت: اين جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و مشاركت دستگاه هاي دولتي با شكوه و شايستگي تمام در هفته دفاع برگزار خواهد شد.
عبدالرضا آزادي اضافه كرد: در اين جشنواره، ارزش هاي دفاع مقدس براي نسل جوان و آينده سازان و همچنين اثرات معنوي سفر به مناطق جنگي بيان مي شود.
وي تصريح كرد: براي اين كار فرهنگي و زود بازده بايد بيشتر از اينها تلاش شود تا جوانان از فضاي معنوي و آثار دفاع مقدس بهره هاي لازم را ببرند.

*انقلاب اسلامي نشأت گرفته از خون شهداست
رئيس دانشگاه بوعلي سيناي استان همدان، انقلاب اسلامي را نشأت گرفته از ارزش هاي ناب اسلام و خون شهدا بيان كرد.
اردشير خزايي امروز درجمع دانشجويان دانشگاه بوعلي در خصوص سالروز آزادسازي فتح خرمشهر افزود: اخلاص، وحدت و يكپارچگي مردم و همچنين امدادهاي غيبي و رهنمودهاي رهبر كبير انقلاب حضرت امام (ره) باعث فتح خرمشهر شد.
وي اضافه كرد: رعايت تقواي الهي، پيروي كردن از ولايت فقيه، وحدت و يكپارچگي از وظايف ديگر نسل جوان است.
خزايي در تصريح كرد: جوانان كشور بايد آگاه باشند زيرا دشمنان مي خواهند با تهاجم فرهنگي فرهنگ ديني و ارزش هاي اسلامي را در جامعه ما كمرنگ كنند.

*فرهنگيان بسيجي استان همدان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ارتفاعات الوند را فتح مي‌كنند
مسئول بسيج فرهنگيان استان همدان برگزاري مسابقات ورزشي و صعود فرهنگيان بسيجي استان همدان به ارتفاعات الوند از جمله برنامه‌ها و فعاليت‌هاي پيش‌بيني شده بسيج فرهنگيان به مناسبت بزرگداشت سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر است.
سرهنگ مهدي كزازي در تشريح برنامه‌هاي روز سوم خرداد گفت: مسابقات فرهنگي و ورزشي بين كانون‌هاي بسيج فرهنگيان مناطق استان در اين روز برگزار خواهد شد.
وي در ادامه افزود: با هدف يادآوري خاطرات دفاع مقدس در بين فرهنگيان، ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي در كانون‌ها از ديگر طرح‌هاي اجرايي است.

*مسابقه «پنجره‌اي رو به آفتاب 2» با موضوع نماز در همدان برگزار مي‌شود
ستاد اقامه نماز اداره آموزش و پرورش همدان، مسابقه پنجره‌اي رو به آفتاب 2 را با موضوع نماز از اول خردادماه سال‌جاري به‌مدت يك‌ماه در اين استان برگزار مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، عباس تجري، كارشناس مسئول واحد قرآن نماز سازمان آموزش و پرورش همدان در توضيح اين خبر گفت: اين مسابقه شامل خاطره‌نويسي معلمان از تجربه‌هاي خود در آموزش و ترويج نماز بين دانش‌آموزان در مقطع راهنمايي است.

*اختلاف مسئولان پاس و بگوويچ بر سر مبلغ پيش قرارداد
به گزارش فارس ورزشي بگوويچ و مسئولان باشگاه پاس بر سر برنامه ريزي هاي فني به توافق كامل رسيده اند ولي هنوز پيرامون مسائل مالي توافقي حاصل نشده است.
با وجود آن كه مبلغ درخواستي بگوويچ مورد موافقت پاسي ها قرار نگرفته است اما نزديكان به باشگاه پاس احتمال ماندگاري اين مربي كروات را در همدان زياد مي دانند.
لازم به ذكر است كه فولاد خوزستان كه وينگو اولين حضورش در فوتبال ايران را با اين باشگاه تجربه كرد نيز خواهان بگوويچ است؛ اما اين مرد كروات فعلاً چراغ سبزي به فولادي ها نشان نداده و همه چيز را به بعد از بازگشت خود از كرواسي موكول كرده است

*نشست مجمع نمايندگان جوامع اسلامي دانشجويان سراسر كشور در دانشگاه همدان
ششمين نشست مجمع نمايندگان جوامع اسلامي دانشجويان سراسر كشور در روزهاي پنج شنبه وجمعه نهم و دهم خرداد ماه در محل دانشگاه بو علي سينا همدان برگزار مي شود .

*ارائه عملكرد و برنامه هاي واحدهاي شوراي مركزي
ارائه گزارش فعاليت دفاتر دانشگاهي به صورت مبسوط و به بحث گذاردن آنها و نيز تحليل سخنراني هاي رهبر معظم انقلاب در سفر به استان فارس، كارگاه آموزش تشكيلاتي و نقد و بررسي موارد مطرح شده در جلسه اخير دانشجويان با رئيس جمهور از مهمترين محورهاي مجمع نمايندگان جوامع اسلامي دانشجويان سراسر كشور خواهد.
انتهاي‌پيام/ص
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن