تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان همدان
خبرگزاري فارس: برگزاري اردوي يك روزه آمادگي عمومي گردان 106عاشوراي اسدآباد، اجراي رزمايش گردان‌هاي عاشورا و الزهرا در شهرستان تويسركان و... از جمله اخبار كوتاه استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، تمرينات تاكتيكي و رزمايش گردان‌هاي عاشورا و الزهراي شهرستان تويسركان با هدف بالا بردن توان رزمي و كسب مهارت‌هاي لازم براي مقابله با هرگونه تهديد نظامي برگزار مي‌شود.
اين رزمايش با حضور گردان‌هاي 105حوزه المهدي (عج)، 415حوزه شهيد مدني، 201حوزه شهيد مطهري سركان، 202 حوزه شهيد باهنر فرسفج و 507 حوزه سميه خواهران در اردوگاه باقريه اين شهرستان انجام مي‌شود.

برگزاري اردوي يك روزه آمادگي عمومي گردان 106 عاشوراي اسدآباد
به منظور افزايش توان رزمي، فرهنگي و آمادگي عمومي و دفاعي بسيجيان، اردوي يك روزه آمادگي عمومي و دفاعي گردان مقاومت 106 عاشوراي شهرستان اسدآباد امروز در مسجد جامع روستاي آجين برگزار شد.
در اين اردوي يك روزه بسيجيان شركت‌كنندگان با حضور در كلاس‌هاي آموزشي با فنون نظامي، تاكتيك‌هاي نوين رزمي دفاعي، حفاظت اطلاعات، عقيدتي سياسي، كمك‌هاي اوليه امداد و نجات و اسلحه‌شناسي آشنا شدند.
جانشين فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد در اين اردو با تشريح عمليات كمين و ضد كمين، ويژگي‌هاي مناطق عملياتي در كمين، سلاح و تجهيزات عمليات كمين و ضرورت آشنايي كامل گردان‌هاي عاشورا با عمليات گفت: انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و سلحشوري نيروهاي بسيجي تهديدها و جنگ رواني دشمنان را نقش بر آب كرده است.
عبدالله محمودي تصريح كرد: دنيا دريافته است كه تهديد هيچ اثري در انسجام، وحدت و يگانگي ملت و مسئولان اين نظام ندارد، بلكه موجب تحكيم وحدت و آمادگي و توان بيش از پيش آنها مي‌شود.

افتتاح كتابخانه الكترونيكي اداره تبليغات اسلامي اسدآباد
به مناسبت آغاز هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر كتابخانه الكترونيكي اداره تبليغات اسلامي شهرستان رزن افتتاح شد.
مدير تبليغات اسلامي اسدآباد اظهار داشت: اين كتابخانه در محل اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان تأسيس شده و 200 ميليون ريال اعتبار براي آن درنظر گرفته شده است.
داوود عباسي با اشاره به اينكه تاكنون از اين مبلغ 50 ميليون ريال اختصاص يافته است، افزود: اين اعتبار استاني است و باقي آن طي چند ماه آينده اختصاص خواهد يافت.

پرنيان چهار در دست علاقمندان
چهارمين شماره فصلنامه ادبي «پرنيان» به صاحب امتيازي حوزه هنري استان و مدير مسئولي سيدمحمدباقر حسيني‌سير، در اختيار علاقمندان قرار گرفت.
در اين شماره از فصلنامه پرنيان مطالبي از قبيل: ماتيكان فرهنگ جبهه (دكتر پرويز اذكائي)، نگاهي به جهان‌بيني صادق هدايت (علي جمالپور)، ادبيات معاصر عرب (زهرا طهماسبي) و داستان‌ها، شعرها و برخي از خاطرات مسابقه خاطره‌نويسي روايت مانا را مي‌خوانيم.
همچنين در اين شماره از پرنيان اشعاري از شاعران بنام كشوري و استاني هم چون علي معلم دامغاني، عليرضا قزوه، زنده ياد سيدحسن حسيني، ميرهاشم ميري و سياووش ديهيمي را پيش رو خواهيم داشت.
انتهاي پيام:/ك
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن