تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان همدان
خبرگزاري فارس: بهره‌برداري از مجتمع فولاد ويان، ماندني شدن هافبك تيم پاس همدان در اين تيم، اهداي 4هزار جلد قرآن به مساجد و ... از مهمترين اخبار كوتاه استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي بانك ملي همدان با سرمايه‌گذاري اين بانك مجتمع ذوب و ريخته‌گري فولاد ويان به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
بانك ملي استان همدان در اين طرح، حدود 480 ميليارد و 500ميليون ريال تسهيلات ريالي و 56 ميليون و 300هزار يورو تسهيلات ارزي پرداخت كرده و طرح مذكور نيز بيش از 90درصد، پيشرفت فيزيكي دارد.
مجتمع ذوب و ريخته‌گري فولاد ويان كه در سال جاري راه‌اندازي مي‌شود، توليد‌كننده سالانه 550 هزار تن شمش آهن از آهن قراضه خواهد بود.
محصول توليدي اين مجتمع براي مصارف داخلي در نظر گرفته شده است.

هافبك چپ پاي تيم پاس مي‌خواهد در همدان بماند
هافبك چپ پاي تيم پاس همدان در تماس با منصور پورحيدري تمايل خود را براي ماندن در همدان اعلام كرد.
جواد شيرزاد كه با پايان يافتن ليگ، شايعاتي در خصوص جدايي‌اش از پاس و پيوستنش به پرسپوليس به گوش مي‌رسيد بعد از دو هفته دوري از تمرينات اين تيم امروز با منصور پورحيدري تماس گرفت و اعلام كرد كه تمايل دارد در پاس به فوتبال خود ادامه دهد.

هشدار دامپزشكي همدان نسبت به كشتار دام
اداره كل دامپزشكي استان همدان با صدور اطلاعيه‌اي در مورد كشتار دام بدون نظارت و مجوز قانوني و فروش گوشت آن در مناطق مسكوني، تفرجگاه‌ها و اماكن زيارتي اين استان هشدار داد.
اين اداره كل اعلام كرد: در فصل‌هاي بهار و تابستان‌ در برخي تفرجگاه‌ها و اماكن زيارتي پرتردد، افراد سودجو اقدام به كشتار غيربهداشتي دام و فروش گوشت مي‌كنند، كه سلامت جامعه را تهديد مي‌كند.
اين اطلاعيه از شيوع بيماري‌هاي مشترك انسان و دام از طريق مصرف گوشت توزيع شده بدون نظارت كارشناسان دامپزشكي‌ خبر داده و به مردم توصيه كرده است: از تهيه گوشت بدون مهر سازمان دامپزشكي، خودداري كنند و درصورت مشاهده تخلف به مسئولان بهداشتي اطلاع دهند.

اهداي 4هزار جلد قرآن به مساجد همدان
مسئول دبيرخانه نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان، از اهداي 4هزار جلد قرآن به مساجد اين استان خبر داد.
هادي فيض‌منش گفت: دبيرخانه كانون‌هاي مساجد استان همدان تعداد 2هزار جلد قرآن به مساجد شهرستان‌ها و 2هزار جلد به مساجد شهر همدان با عنوان طرح تلاوت نور توزيع مي‌كند، كه ثواب تلاوت آن به روح امام (ره) هديه مي‌شود.

گلابگيري در استان همدان آغاز شد
گلابگيري از 55 هكتار از گلزارهاي كشت گل محمدي استان همدان آغاز شد.
مدير باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان همدان ضمن بيان مطلب فوق افزود: از هر هكتار از مزارع، يك هزار كيلوگرم گل برداشت مي‌شود و از هر يك كيلوگرم گل محمدي نيز 200گرم گلاب خالص توليد مي‌شود.
هوشنگ كرمي با بيان اينكه سال قبل بيش از 2تن گلاب در استان همدان توليد شد، افزود: متاسفانه به علت سرمازدگي اين ميزان امسال كاهش مي‌يابد.
انتهاي پيام/ك
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن