تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير فدراسيون تكواندو : آذربايجان آخرين ميدان تداركاتي ملي پوشان تكواندو ست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبير فدراسيون تكواندو : آذربايجان آخرين ميدان تداركاتي ملي پوشان تكواندو ست
دبير فدراسيون تكواندو گفت : پس از بازگشت ملي پوشان از مسابقات بين المللي آذربايجان و برگزاري مسابقات درون اردويي ، ملي پوشان اعزامي به بازي‌هاي المپيك پكن معرفي مي‌شوند .

غلامرضا ابراهيمي روز شنبه اظهار داشت : ملي پوشان تكواندو پس از حضور در مسابقات رده ‪ A‬جهاني آذربايجان روز پنج شنبه هفته جاري به تهران باز مي گردند و بلافاصله از روز شنبه در اردوهاي آماده‌سازي حاضر خواهند شد تا برنامه آماده‌سازي براي حضور در المپيك با قدرت و سرعت پيگيري شود .

دبير فدراسيون تكواندو بااشاره به انتظاراتي كه جامعه ورزش و مردم از تكواندو در المپيك دارند،يادآور شد: تلاش فدراسيون ،اعضاي كادر فني و تكواندو كاران اين است كه تكواندوي ايران يك بار ديگر در المپيك خوش بدرخشد و باعث افتخار ايران اسلامي شود . براين اساس برنامه‌هاي آماده سازي تيم را با قدرت ادامه مي‌دهيم تا در نهايت بهترين نفرات به عضويت تيم ملي در آيند .

وي افزود : به نظر مي‌رسد كه مسابقات بين‌المللي آذربايجان آخرين پيكارهاي تداركاتي ملي پوشان كشورمان باشد .چرا كه ديگر مسابقات معتبري با كيفيت بالا پيش از المپيك برگزار نمي‌شود و ما برنامه‌هاي تداركاتي تيم را در داخل كشور پيگيري خواهيم كرد .

غلامرضا ابراهيمي در عين حال تصريح كرد : با وجود اهميت بازي‌هاي المپيك ، فدراسيون از برنامه‌هاي خود غافل نيست و قرار است پيكارهاي ليگ تكواندو از ‪ ۲۴‬خرداد ماه آغاز شود ، هم اينك برنامه ريزي براي برگزاري مطلوب المپياد تكواندو ايرانيان انجام شده و كلاس‌هاي آموزش مربيگري و داوري در سطح كشور نيز به شكل مداومي در حال پيگيري است .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن