تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه : پيامدهاي برگزاري رقابت‌هاي جام تختي مثبت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار كرمانشاه : پيامدهاي برگزاري رقابت‌هاي جام تختي مثبت است
استاندار كرمانشاه گفت : برگزاري رقابت‌هاي كشتي جام جهان پهلوان تختي در كرمانشاه داراي پيامدهاي مثبت و گسترده‌اي براي استان در آينده خواهد بود
به گزارش خبرنگار ايرنا، مجيد غفوري روز شنبه در جلسه ستاد اجرايي رقابت‌هاي ورزشي استان افزود: دستگاه‌هاي اجرايي بايد در برگزاري رقابتهاي كشتي جام تختي هنرمندانه از اين فرصت استفاده كنند و نمايش حضور خود را با جديت به منصه ظهور برسانند.

وي برگزاري اين رقابتها را يك افتخار و سربلندي براي استان عنوان كرد و گفت :با برگزاري خوب و مطلوب آن ،اين سربلندي و افتخار ساليان سال در ذهن‌ها باقي خواهد ماند.

وي گفت : استان كرمانشاه در جريان برگزاري اين مسابقه در كشور و جهان مطرح خواهد شد لذا دستگاه‌ها بايد تلاش كنند تا هنرمندانه و به طرز مطلوبي استان با فرهنگ ، اصيل ، سربلند و كهن كرمانشاه را به جهانيان بشناسانند رييس ستاد اجرايي رقابتهاي ورزشي استان افزود: دستگاه‌ها بايد از يك سو به تلاش خود براي برگزاري باشكوه مراسم بيفزايند و از سوي ديگر با ارايه توانمنديهاي استان نهايت استفاده و بهره برداري لازم را از آن داشته باشند.

مدير كل تربيت بدني استان كرمانشاه نيز در اين جلسه گفت : از ‪ ۱۰‬كشور صاحب نام در ورزش كشتي براي شركت در رقابتهاي جام تختي دعوت شده كه تاكنون حضور تيمهاي ارمنستان ، آذربايجان ، كانادا و تركيه قطعي شده است مهدي گرداني افزود: حدود يكصد نفر از عوامل اجرايي رقابتها متشكل از مسوولان فيلا، فدراسيون كشتي و داوران در اين مسابقه شركت مي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه اين رقابتها روزهاي شانزدهم و هفدهم ماه جاري در سرسراي امام (ره ) كرمانشاه برگزار مي‌شود، گفت : ‪ ۱۱‬كميته فني و اجرايي ، مالي ، پشتيباني ، اسكان ، حراست و امنيت ،افتتاحيه و تشريفات ، روابط عمومي ، پزشكي ، رايانه و انفورماتيك ، فرهنگي و تغذيه و پذيرايي براي برگزاري مطلوب اين رقابتها تشكيل شده است .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن