تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه: از تمام امكانات براي برگزاري شايسته جام تختي در كرمانشاه استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كرمانشاه: از تمام امكانات براي برگزاري شايسته جام تختي در كرمانشاه استفاده شود
خبرگزاري فارس: استاندار كرمانشاه گفت: همه دستگاه‌هاي استان از تمام امكانات خود براي برگزاري شايسته مسابقات كشتي قهرماني جام جهان پهلوان تختي در كرمانشاه استفاده كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه مجيد غفوري امروز در جلسه ستاد اجرايي مسابقات ورزشي استان كه با محوريت برگزاري مسابقات قهرماني كشتي جام جهان پهلوان تختي برگزار شد، افزود: برگزاري خوب و مطلوب اين دوره از مسابقات و افتخار ميزباني مردم فهيم، ورزشكار و ورزش‌دوست، موجب سربلندي و افتخار ساليان سال استان خواهد شد.
وي ادامه داد: استان كرمانشاه در جريان برگزاري اين مسابقه در كشور و جهان مطرح مي‌شود و دستگاه‌ها بايد تلاش كنند تا به نحوه هنرمندانه و مطلوبي، استان با فرهنگ، اصيل، سربلند و كهن كرمانشاه را به جهانيان بشناسانند.
رئيس ستاد اجرايي مسابقات ورزشي استان، تصريح كرد: دستگاه‌ها بايد از يك سو به تلاش خود براي برگزاري باشكوه مراسم بيفزايند و از سوي ديگر با ارائه توانمندي‌هاي استان، نهايت استفاده و بهره‌برداري لازم را از آن داشته باشند.
وي افزود: كار فرهنگي داراي ظرفيت‌هاي خاصي است لذا بايد تلاش ويژه‌اي صورت گيرد تا كار فرهنگي به ضد تبليغ تبديل نشود و براي همين امر برگزاري اين مسابقه صحنه نمايش حضور است و اگر به خوبي برگزار شود داراي پيامدهاي مثبت و گسترده‌اي براي استان در آينده خواهد بود كه البته در گذشته نيز مردم استان ميزبانان شايسته‌اي براي مسابقات كشتي بوده‌اند.
در اين جلسه همچنين مدير كل تربيت بدني استان با بيان گزارشي از تمهيدات انديشيده شده براي بزرگداشت مطلوب و با شكوه بيست و هشتمين دوره مسابقات كشتي قهرماني جام جهان پهلوان تختي در كرمانشاه، گفت: ‌از 10 كشور صاحب نام در ورزش كشتي دنيا براي حضور در اين مسابقات دعوت شده كه تاكنون حضور چهار كشور ارمنستان، آذربايجان، كانادا و تركيه تقريباً قطعي شده است.
مهدي گرداني افزود: بيش از 100نفر از عوامل اجرايي متشكل از فيلا، فدراسيون كشتي كشور و داوران در اين مسابقات در كنار ورزشكاران داخلي و خارجي حضور خواهند داشت.
وي ادامه داد: 11كميته فني و اجرايي، مالي، پشتيباني، اسكان، حراست و امنيت، افتتاحيه و تشريفات، روابط عمومي، پزشكي، رايانه و انفورماتيك، فرهنگي و تغذيه و پذيرايي در اين راستا تشكيل شده كه هريك از آن‌ها وظايف ويژه خود را انجام خواهند داد.
انتهاي پيام/ك
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن