تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816129302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه :برگزاري نمايشگاه كتاب در كرمانشاه اقدامي ارزشمند جهت ارتقاء فرهنگي استان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار كرمانشاه :برگزاري نمايشگاه كتاب در كرمانشاه اقدامي ارزشمند جهت ارتقاء فرهنگي استان است
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: استاندار كرمانشاه گفت: برگزاري نمايشگاه كتاب در كرمانشاه اقدامي ارزشمند در جهت ارتقاء فرهنگي اين استان است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، مجيد غفوري پيش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرايي چهارمين نمايشگاه بزرگ كتاب استان اظهار داشت: خوشبختانه طي روزها وهفته هاي گذشته با برگزاري كلاس تفسير قرآن كريم توسط حجت الاسلام قرائتي و جام بين المللي تختي تحرك و پويايي ويژه اي در بخش فرهنگ استان مشاهده شد كه اين حركات و تلاشها بايد با جديت بيشتري استمرار و ادامه داشته باشد.

وي با اشاره به وجود زمينه ها و ظرفيتهاي لازم در استان براي انجام كارهاي فرهنگي گفت: مردم كرمانشاه تشنه كارهاي فرهنگي هستند و هر كار و برنامه اي در اين بخش صورت گيرد با استقبال گسترده آنان روبرو خواهد شد.

غفوري با بيان اينكه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي يكي از متوليان اصلي امور فرهنگ است، اظهار داشت: جاي اميدواري است كه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نسبت به اجراي كارهاي فرهنگي حساسيت دارد و تلاش خود را براي ارتقاء و رشد و شكوفايي بخش فرهنگ به كار گرفته است.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: برگزاري نمايشگاه بزرگ سراسري كتاب در كرمانشاه يكي از كارهاي تأثيرگذار و نتيجه بخش دراستان است كه سازمانها و ادارات مختلفي از جمله سازمان آموزش و پرورش، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، صدا و سيما، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، سازمان بازرگاني، دانشگاهها و... بايد در برگزاري هر چه بهتر آن همكاري داشته باشند.

وي افزود:اين دستگاه ها بايد ضمن استفاده مطلوب از اين نمايشگاه بخشي از اجراي كارها را به عهده گيرند و با ايجاد يك موج، تأثيرگذاري آنرا به كل استان تسري و تعميم بخشند.

غفوري بيان داشت: تنها نبايد به صرف برگزاري نمايشگاه اكتفا كرد بلكه بايد با تشكيل ميزگردهايي با حضور اساتيد دانشگاهها و صاحب نظران به فضاي نقد و بررسي نيز پرداخت.

استاندار كرمانشاه برگزاري مطلوب اين نمايشگاه را امكان مناسبي جهت برگزاري متعدد نمايشگاههاي كتاب در استان دانست وتصريح كرد: با اعمال مديريت صحيح، تمامي دستگاهها براي برگزاري مطلوب اين كار ارزشمند فرهنگي نهايت تلاش خود را به كار گيرند.

وي خواستار اطلاع رساني مناسب به استانهاي همجوار جهت حضور اقشار مختلف آنان در اين نمايشگاه شد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه ارائه توانمنديها موجب سرافرازي و سربلندي استان مي شود، تأكيد كرد: هر دستگاه و سازماني بايد توانمنديهاي خود را در زمان برگزاري نمايشگاه ارائه كند و با استفاده از فرصت پيش آمده زمينه شناساندن بهتر استان را فراهم سازد.

در ادامه اين جلسه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه نيز گفت: خوشبختانه پس از دوسال تلاش و پيگيري مستمر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه سرانجام چهارمين نمايشگاه سراسري كتاب با حضور اكثر ناشرين صاحب نام و مهم كشور از تاريخ 22 تا 28 خرداد ماه سال جاري در محل دايمي نمايشگاه بين المللي كرمانشاه برگزار خواهد شد.

احمد رجبي با بيان اينكه برگزاري نمايشگاه كتاب از ابتداي انقلاب تاكنون فقط سه بار در اين استان تحقق يافته است، اظهار داشت: برگزاري اين نمايشگاه رخداد فرهنگي عظيمي براي استان محسوب مي شود زيرا كتاب و كتابخواني ضمن بالا بردن سطح شعور و آگاهي افراد موجبات رشد و شكوفايي جوامع را در همه زمينه ها نيزفراهم مي نمايد.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه اجراي چنين نمايشگاهي به امكانات و توانايي بسياري نياز دارد اميدواريم با همكاري و پشتيباني تمامي دستگاهها نمايشگاه كتاب را به نحو مطلوب و شايسته اي در استان برگزار نماييم.

چهارمين نمايشگاه سراسري كتاب كرمانشاه از22 تا28خرداد ماه سال جاري در محل نمايشگاه دائمي كرمانشاه واقع در پارك شاهد برگزار مي شود.

اين نمايشگاه هر روزصبحها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 براي بازديد عموم داير خواهد بود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن