تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي فارس/ جزئيات ستاد اجراي سياست‌هاي اصل 44 در حوزه گردشگري اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اختصاصي فارس/ جزئيات ستاد اجراي سياست‌هاي اصل 44 در حوزه گردشگري اعلام شد
خبرگزاري فارس: معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جزئيات ستاد اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي در حوزه گردشگري را اعلام كرد.


مهدي جهانگيري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: بنا به رهنومدهاي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ستادي براي اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي در معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان تشكيل شده است تا ضمن شناسايي تمام اموال قابل واگذاري به بخش خصوصي، برنامه‌ زمان‌بندي و چگونگي واگذاري اين اموال به بخش خصوصي تهيه شود.
وي در ادامه از انتخاب اعضاي اين ستاد خبر داد و گفت: معاون توسعه و مديريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، مدير كل حقوقي سازمان، مدير كل حراست سازمان، مدير كل امور استان‌هاي سازمان، مدير كل بودجه سازمان، مديران عامل شركت‌هاي توسعه ايرانگردي و جهانگردي، صندوق احيا و مرمت بناهاي تاريخي، كانون اتومبيل‌راني و جهانگردي و دو نفر وكيل اعضاي ستاد اجرايي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي هستند كه رياست اين ستاد با قائم‌ مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و جانشيني و دبيري معاونت سرمايه‌گذاري سازمان است.
معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح كرد: بنا داريم طي 10 روز آينده نخستين جلسه ستاد اجراي سياست‌هاي اصل 44 را برگزار كنيم و تا پايان خرداد آمار اموال قابل واگذاري را استخراج كنيم.
جهانگيري اظهار داشت: اجراي اصل 44 قانون اساسي بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري طبيعتاً شرايط را براي حضور بخش خصوصي در اداره بنگاه‌هاي اقتصادي به عرصه نمايش مي‌گذارد و توانمندي‌ بخش‌هاي اقتصادي را به طور چشمگيري بالا مي‌برد و در كنار آن دولت را از مسائل دست و پاگير و حاشيه‌اي رها مي‌كند.
وي با تأكيد بر اين‌كه اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي يك انقلاب در توسعه اقتصادي و رشد و بالندگي كشور است، گفت: اعتقاد داريم كه بايد شرايط و فضاي رقابتي به طور كامل در مجموعه گردشگري كشور به وجود ‌آيد و براي ايجاد چنين شرايطي بايد بتوانيم به سمتي حركت كنيم كه بخشي‌ از مجموعه‌هاي قابل واگذاري به بخش خصوصي را به اين بخش واگذار كنيم.
معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: بخشي از اين اموال قابل واگذاري مي‌تواند اموال متعلق به سازمان ايرانگردي و جهانگردي سابق باشد كه در حال حاضر در اختيار شركت‌هاي زيرمجموعه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است. بخشي پروژه‌ها نيز در قالب بسته‌هاي سرمايه‌گذاري به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي واگذار مي‌شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن