تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگزاران برتر ارديبهشت، معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كارگزاران برتر ارديبهشت، معرفي شدند


گزارش‌بورس- شركت كارگزاري رضوي بيشترين ارزش معاملات بورس در ارديبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار همشهري، بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته فهرست خلاصه معاملات شركت‌هاي كارگزاري را در ارديبهشت‌ماه منتشر كرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوي بورس شركت كارگزاري رضوي با در اختيار گرفتن ۱۵.۸ درصد از ارزش كل معاملات درصدر رتبه‌بندي شركت‌هاي كارگزاري قرار گرفت.

اين كارگزاري در طول ارديبهشت‌ماه امسال يك هزار و ۹۹۱ ميليارد ريال سهام را در ۵ هزار دفعه معامله كرده است. اين ميزان سهام شامل معاملات، فرد، بلوك، عمده و كارگري است.

پس از شركت كارگزاري رضوي، شركت‌هاي توسعه سهند و كارگزاري حافظ به ترتيب رتبه‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. كارگزاري حافظ توانسته بود رتبه اول مبادلات فروردين‌ماه را به خود اختصاص دهد.

اما در مبادلات ارديبهشت‌ماه با معامله ۷۲۵ هزار ميليون ريال ۵.۷ درصد از ارزش كل مبادلات را به دست آورد و در جايگاه سوم قرار گرفت.

شركت كارگزاري توسعه سهند نيز ارزش معاملاتش در ماه گذشته به يك هزار و ۷۸۴ ميليارد ريال رسيد و توانست ۱۴.۹ درصد از كل معاملات بازار را به خود اختصاص دهد.

پس از اين ۳ كارگزاري، شركت‌هاي كارگزاري بهگزين، كيميا سهم، مفيد و بانك كشاورزي به ترتيب با در اختيار گرفتن ۵.۵، ۴.۴، ۳ و ۲.۷ از ارزش مبادلات در رده‌هاي بعدي جاي گرفتند.

تاريخ درج: 3 خرداد 1387 ساعت 17:57 تاريخ تاييد: 3 خرداد 1387 ساعت 20:32 تاريخ به روز رساني: 3 خرداد 1387 ساعت 20:32
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن