تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804641817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمد خاتمي: با عزل بني صدر ملعون، خرمشهر آزاد شد/خون شهداي شيراز دامن تروريست ها را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمد خاتمي: با عزل بني صدر ملعون، خرمشهر آزاد شد/خون شهداي شيراز دامن تروريست ها را گرفت
خبرگزاري انتخاب : خطيب نماز جمعه تهران گفت: افرادي كه قصد توطئه داشتند چهار هدف را دنبال مي كردند كه از ان جمله بمب گذاري در حرم حضرت معصومه (س) ، حوزه علميه قم ، مدرسه فيضيه و مدرسه عالي آيت الله گلپايگاني بود .هدف بعدي اين افراد بمب گذاري در نمايشگاه بين المللي كتاب بود.خاتمي در ادامه تلاش براي بمب گذاري در كنسولگري روسيه در شمال ايران و انفجار در لوله هاي نفتي زير ابي بندر گناوه را از ديگر اهداف سياسي و اقتصادي اين گروه تروريستي اعلام كرد .


حجت السلام و المسلمين سيد احمد خاتمي در خطبه دوم نمازجمعه اين هفته تهران با گراميداشت سالروز آزادي خرمشهر، افزود: خرمشهر در طول تاريخ 4 بار اشغال شد اما هر بار با دادن امتياز، اشغالگران آنجا را ترك كردند اما به فضل خداوند و با ايثار شهدا ، اين بار اشغالگران با سيلي رفتند و ذره اي هم امتياز به دشمنان نداديم.

به گزارش خبرنگار انتخاب، خطيب نماز جمعه تهران ، عمليات بيت المقدس در سال 61 را موفقيت آميز دانست و گفت: پس از فتح خرمشهر، نگاه جهان درباره ايران تغيير كرد.

وي با اشاره به تعداد اسرا و خسارت هاي وارده به بعثي ها در اين عمليات گفت: پيروزي سرنوشت سازي در اين عمليات پس از عزل بني صدر ملعون ايجاد شد كه نتيجه آن، وحدت يكپارچه ميان نيروهاي مسلح بود.

خطيب نمازجمعه تهران ياد شهداي اين عمليات به ويژه شهيد جهان آرا را گرامي داشت و گفت: ملت اين فداكاري ها را هيچگاه از ياد نخواهد برد.

حجت السلام خاتمي در بخش ديگري از سخنانش با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل، تجليل از امام را تجليل از ارزش هاي انقلاب دانست.

وي با تأكيد بر حفظ ميراث ولايت فقيه افزود: حريم ها، خطوط و مرزهايي كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ترسيم كردند ، نبايد آسيب ببيند.

خطيب نمازجمعه اين هفته تهران در ادامه سخنانش به گشايش مجلس هشتم در هفته آينده اشاره كرد و افزود: از نمايندگان مجلس هفتم كه در حد توان خدمت و تلاش كردند و گام هاي مثبتي برداشتند، تشكر مي كنم.

وي با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبري درباره جايگاه رفيع مجلس گفت: در رأس بودن مجلس بايد در عمل به ظهور برسد.

حجت السلام سيد احمد خاتمي در خصوص بحث اعتبارنامه هاي نمايندگان نيز به بخشي از سخنان امام راحل اشاره كرد و افزود: نمايندگان خود را امانتدار مردم بدانند و هدف نخست آنها تلاش در عرصه هاي قانون گذاري باشد.

خطيب نمازجمعه تهران بر حضور فعال نمايندگان در جلسات علني و كميسيون ها تأكيد كرد و گفت: غيبت غيرموجه در مجلس قابل پذيرش نيست.

حجت السلام خاتمي افزود: همه دغدغه امام راحل نيز اين بود كه مجلس بايد به فكر معيشت مردم و مبارزه با فساد، فقر و تورم باشد.

وي در بخش ديگري از سخنانش، نظارت را بر اساس قانون اساسي، حق مجلس دانست و گفت: اين موضوع در اصل 84 و ديگر اصول قانون اساسي آمده است.

خطيب نمازجمعه اين هفته تهران افزود: مردم از مجلس نظارت دقيق، سالم و واقع بينانه را انتظار دارند و اين به معناي گامي بلند در عرصه سالم سازي نظام اداري كشور است.

حجت السلام خاتمي ابراز اميدواري كرد: مجلس هشتم در جهت تحقق خواسته هاي مردم حركت كند.

خطيب خطبه هاي امروز نماز جمعه تهران در بخش ديگري از سخنان خود گفت : خون به ناحق ريخته شده شهداي حسينه سيد الشهدا در شيراز دامن تروريست ها را گرفت.

حجت السلام و المسلمين سيد احمد خاتمي با بيان اينكه كشف توطئه اخير دشمنان كشور با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) از عنايات خداوند بود گفت : امريكا اين توطئه را هدايت مي كرد و براي ايجاد ناامني و خرابكاري در ايران سازماندهي شده بود.

وي افزود: افرادي كه قصد توطئه داشتند چهار هدف را دنبال مي كردند كه از ان جمله انتقام از دين و مذهب با بمب گذاري در حرم حضرت معصومه (س) ، حوزه علميه قم ، مدرسه فيضيه و مدرسه عالي آيت الله گلپايگاني بود .

حجت السلام خاتمي همچنين گفت : هدف بعدي اين افراد بمب گذاري در نمايشگاه بين المللي كتاب براي انتقام از مردم بي گناهي بود كه به مدت سه دهه تحت تاثير تبليغات مسموم دشمنان نظام قرار نگرفتند و همواره پيشتيبان نظام جمهوري اسلامي بودند و هستند .

خطيب نماز جمعه تهران تلاش براي بمب گذاري در كنسولگري روسيه در شمال ايران و انفجار در لوله هاي نفتي زير ابي بندر گناوه را از ديگر اهداف سياسي و اقتصادي اين گروه تروريستي اعلام كرد .

وي تصريح كرد : دنيا بداند امريكا كه پرچم مبارزه با تروريسم را برافراشته است دروغ مي گويد و دولت اين كشور و شخص بوش تروريست و تروريست پرور هستند .

حجت السلام سيد احمد خاتمي در بخش ديگري از سخنانش به تلاش امريكا براي امضاي توافقنامه امنيتي با دولت عراق اشاره كرد و گفت : امضاي اين توافقنامه به معني ذلت و اسارت ابدي عراق است.

وي افزود: نشانه هايي مبني بر مخالفت علما بزرگ ، فرهيختگان ، دانشگاهيان و برخي دولتمردان عراقي با اين توطئه بسيار خطرناك وجود دارد .

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برخي مفاد اين توافقنامه از جمله مصونيت قضايي سربازان آمريكايي و اعلام اينكه اين يعني همان كاپيتولاسيون تصريح كرد : هيچ آزاده اي به اين قرارداد ننگين تن نمي دهد و هر دستي كه انرا امضا كند خائن است .

خطيب نمازجمعه اين هفته تهران در ادامه خطبه دوم ضمن محكوميت اهانت اخير نظاميان آمريكايي به ساحت قرآن كريم گفت : اگرچه در گذشته نيز آقاي بوش به سبب اينگونه هتاكي ها مجبور به عذرخواهي شد اما ذكر اين نكته مهم است كه بگوييم كينه آنها به اسلام و قرآن ذاتي است و آنها از اهانتهاي خود دست برنخواهند داشت .

حجت السلام و المسلمين سيداحمد خاتمي با اشاره به اينكه خيزش جهاني اسلام آغاز شده و نور اسلام در حال درخشيدن است گفت: آنها نخواهند توانست با اين حركات مذبوحانه در مقابل اسلام جان گرفته بايستند و مقاومت كنند .

خطيب نمازجمعه تهران در بخش ديگري از سخنانش به موفقيت چشمگير حزب الله در لبنان اشاره كرد و گفت: آنچه را كه در اجلاس دوحه درخصوص لبنان اتفاق افتاد به فال نيك مي گيريم و از خداوند مي خواهيم آرامش و امنيت در آن كشور برقرار شود .

حجت السلام سيد احمد خاتمي افزود: استكبار جهاني پس از شكست در جنگ سي و سه روزه در انديشه انتقام بود بنابراين بحث خلع سلاح را مطرح كرد اما با مقاومت حزب الله مواجه شد.

وي به تلاش حزب الله لبنان براي تشكيل يك گروه مقاومت متشكل از همه اقوام لبناني اشاره كرد و گفت: در شرايطي كه دشمنان مقاومت در سفر اخير بوش قصد داشتند وارد خط قرمز حزب الله شوند اما حزب الله لبنان ظرف 24 ساعت همه آنان را سر جايشان نشاند و قدرت ايمان و مذهب را به آنان نشان داد .

خطيب نمازجمعه تهران با انتقاد از بداخلاقي برخي كشورهاي عربي كه به حزب الله و ايران روا داشتند گفت : به فضل خداوند قدرت ايمان و مذهب در اجلاس دوحه در معرض ديد همگان گذاشته شد.

وي با اشاره به اينكه حزب ا... از مدتها پيش بر تشكيل دولت وحدت ملي تاكيد كرده بود گفت: در اجلاس دوحه همه تسليم اين پيشنهاد شدند و از آن تمكين كردند .

حجت السلام خاتمي افزود: اين پيروزي سياسي حزب ا... در اين عرصه كمتر از پيروزي در مقاومت 33 روزه نبود چرا كه حزب ا... به همه اهدافش در اين اجلاس رسيد.

وي با اشاره به اينكه مقاومت، پيروزي را در پي دارد، گفت: تنها راه سعادت لبنان اين است كه خود بر كشورشان حاكم باشند.

حجت السلام سيد احمد خاتمي در خطبه نخست نماز جمعه امروز تهران گفت: انس با خدا را از اصول مهم اخلاقي و عمل صالح را از راههاي رسيدن به آن دانست.

خطيب نماز جمعه تهران گفت : انس با خدا از دو راه مسير است كه يكي معرفت الله و ديگري عمل صالح است .

وي با اشاره به اينكه در قرآن مجيد 55 مرتبه عبارت آمنو و عملوالصالحات آمده است تصريح كرد : اين مهم بيانگر آن است كه ايمان به تنهايي نمي تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند و بايد در كنار ايمان ، عمل صالح وجود داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اينكه انس با خداوند با شعار به دست نمي آيد ، با اشاره به آياتي از سوره مائده (18) و بقره ( 111) گفت : در قرآن افرادي كه بي دليل گمان مي كنند از مقربان خدا هستند نكوهش شده اند.

حجت السلام خاتمي در بيان ويژگي هاي عمل صالح كه در قرآن آمده است گفت : عمل صالح ، عملي است خالصانه كه فقط براي رضاي خداوند انجام مي شود.

وي همچنين عملي كه بر اساس تكليف صورت گرفته باشد را نيز عمل صالح دانست .

خطيب نماز جمعه تهران با بيان اينكه عمل صالح را بايد در خانه علي (ع) و فاطمه (س) جستجو كرد گفت : بر اساس آيات و رواياتي كه وجود دارد خداوند نيز پاداش اعمال صالح و انس و الفت با خودش را مي دهد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن