تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عارف در ساري اعلام كرد:انتقاد از فاصله دولت با اهداف سند چشم انداز / رايزني ستاد اصلاح طلبان با خاتمي براي انتخابات آينده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عارف در ساري اعلام كرد:انتقاد از فاصله دولت با اهداف سند چشم انداز / رايزني ستاد اصلاح طلبان با خاتمي براي انتخابات آينده
ساري - خبرگزاري مهر: عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: سوم خرداد 61 توسط محمد جهان آرا و دوم خرداد 76 توسط محمد خاتمي ترسيم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا عارف شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت دوم و سوم خرداد در مسجد امام حسين ساري، دوم خرداد 76 را تبلور امنيت خواهي و آزاد خواهي مردم دانست و گفت: حماسه هاي سوم و دوم خرداد برجسته ترين حماسه در اين ادوار از تاريخ انقلاب اسلامي ايران است.

عارف افزود: دوم خرداد 76 مردم با قلم خود آينده و پيروزي نظام را بيمه كردند و آزادي بيان و امنيت فكر دغدغه ديگر براي ملت از آغاز دوران دوم خرداد بوده است.

عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان كشور در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اتحاد و اجماع در بين اصلاح طلبان خاطر نشان كرد: پيروزي نسبي اصلاح طلبان در مجلس هشتم بيانگر اقبال مردم بر اصلاح طلبي و خط امام بوده است. وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به درپيش بودن حماسه تاريخي 15 خرداد اظهار داشت: تثبيت رهبري امام راحل بر جنبش اسلامي و مردم كشور در اين روز بوده است.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اينكه ملت بزرگ ايران با حادثه 14 خرداد و رحلت معمار كبير انقلاب، بزرگترين قدر خود را از دست داده، خاطر نشان كرد: آزادي و امنيت هديه گرانبهايي بود كه در دوم و سوم خرداد به ملت بزرگ ايران ارزاني شد و آنها آزادي خوزستان و آزادي خاك ايران بود.

وي درارزيابي از عملكرد مجلس هفتم خاطر نشان كرد: اقدام مجلس براي قرائت تحقيق و تفحص از قوه قضاييه كه بدون طي مراحل قانوني در دستور كار قرار گرفته بود و از سوي ديگر رد استيضاح وزير بازرگاني بر خلاف آيين نامه مجلس بوده است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه خرداد در تاريخ كشور ايران و در دهه اخير يادآور حماسه ها و رويدادهاي بزرگ بوده است، تصريح كرد: وظيفه دولت بايد تبديل سرمايه زيرزميني و روزميني، به زيربنايي صنعتي و طرح هاي رفاهي مردم باشد.

عارف با بيان اينكه ايجاد حساب ذخيره ارزي از جهت گيري هاي موفق دولت هشتم بوده است، يادآور شد: اين اقدام دولت براي اعطاء وام هاي دراز مدت و كم بهره جهت سرمايه گذاري بخش خصوصي بوده است.وي با اظهار تاسف از انحلال هيئت امناي حساب ذخيره ارزي در هفته هاي اخير بيان داشت: بر اساس سند چشم انداز بيست ساله نظام با ميزان مصرف درآمدهاي نفتي در هزينه هاي جاري به صفر برسد.

عارف همچنين با اشاره به انتقاداتي در مورد كاركردهاي دولت نهم گفت: مسير فعاليت هاي دولت نهم در چند سال گذشته بر خلاف سند چشم انداز بوده است. اين در حالي است كه بايد تدبير دولت نهم افزايش رشد اقتصادي، توليد ثروت و كاهش تورم و افزايش بهره وري باشد.

وي با مقايسه فعاليت دولت خاتمي و احمدي نژاد گفت: دولت اصلاحات كشور را از وارد كننده سالانه شش ميليون تن گندم به وضعيت خودكفا رساند اين در حالي است كه متاسفانه امروز و در دولت نهم ايران وارد كننده گندم دنيا شده است.عارف ادامه داد: در ديگر شاخص ها از جمله برنج، سطح زير كشت اراضي برنج كشور به ميزان 120 هزار هكتار كاهش يافته و حدود 20 درصد زمين هاي زيركشت باير شده است.

وي در پايان گفت: اصلاح طلبي و حاكميت خط امامي هدف نهايي دولت اصلاحات بوده و در برنامه هاي آتي خود براي دستيابي به دولت اهتمام جدي به شعارهاي فوق دارد.

به گزارش مهر، عارف همچنين در پاسخ به سئوال برخي حاضرين مبني بر حضور سيد محمد خاتمي در انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: ستاد ائتلاف اصلاح طلبان آمادگي حمايت كامل از حضور آقاي خاتمي را دارد و در حال رايزني براي جلب رضايت وي در انتخابات دهم رياست جمهوري هستيم.

وي در مورد عملكرد رسانه ها خصوصا رسانه ملي در مورد اخبار اردوگاه اصلاح طلبان گفت: متاسفانه تريبون رسانه ملي و برخي رسانه ها در اختيار ما نيست و رسانه ملي از هم اكنون تبليغات منفي خود را بر عليه اصلاحات آغاز كرده است.

عارف در پاسخ به سئوال شخصي مبني بر اينكه آيا تاكنون دولت اصلاحات نظراتي سازنده به دولت احمدي نژاد ارائه كرده و اگر انجام شده آيا مورد استفاده دولت نهم قرار گرفته است، اظهار داشت: به رغم اينكه بنياد باران پس از روي كار آمدن دولت اصولگرا، نقاط ضعف و قوت را به اطلاع دولت نهم رسانده است اما اين دولت تحت هيچ عنواني تاكنون از نظرات و ديدگاههاي دولت اصلاحات بهره نگرفته است.

رئيس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران نيز در سخناني ضمن انتقاد به عملكرد دولت نهم آمادگي اين ستاد استاني را براي رسيدن به اجماع اصلاح طلبان به نامزد مشخص رياست جمهوري دهم اعلام كرد.

مهدي احمدي فولادي افزود: جامعه اكنون دچار بي تدبيري و معضل بزرگ شده است و نفت 120 دلاري براي مردم نباديد مشكل آفرين باشد ورفاه آنان را به مخاطره بياندازد.به گفته وي، از 98 نماينده مستقل، 12 نماينده اصلاح طلب، 65 نماينده مستقل و مابقي بي طرف هستند.

وي خاطر نشان كرد: از 290 نماينده مجلس هشتم، 54 نماينده مجلس را اصلاح طلبان تشكيل مي دهند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 496]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن