تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس براي عرضه نوكيا N82


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شمارش معكوس براي عرضه نوكيا N82


تاليانيوز - شركت نوكيا از طراحي و ساخت گوشي جديد خود از سري N با نام Nokia N82 خبر داده است. گفتني است اين گوشي به عنوان نخستين گوشي توليد شده در شركت نوكيا است كه دوربين آن به فلش Xenon مجهز شده است.
به گزارش تاليانيوز، اين گوشي روي چهار باند از شبكه مخابراتي GSM كار مي‌كند و همچنين از سرويس ارتباطي پرسرعت HSDPA پشتيباني مي‌كند. گفتني است N82 از فناوري‌هاي نسل سوم تلفن‌هاي همراه نيز پشتبياني مي‌كند.
از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين گوشي مي‌توان به قابليت چرخش تصوير در نمايشگر با استفاده از برنامه Rotateme اشاره كرد كه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا بتوانند در صورت نياز، تصاوير پخش شده در صفحه‌نمايش را به صورت افقي مشاهده كنند.
گوشي N82 داراي دوربين ديجيتال 5 مگاپيكسلي با لنز Carl zeiss است كه قابليت تنظيم خودكار(autofocus) را نيز دارد.
گفته مي‌شود اين گوشي قابليت اتصال به اينترنت با استفاده از سيستم WiFi را دارد و همچنين كاربران با استفاده از گوشي N82 مي‌توانند از سيستم‌ رهياب جهاني GPS نيز استفاده كنند. علاوه بر اين گوشي N82 امكان برقراري ارتباط با ساير گوشي‌ها به وسيله بلوتوث را داراست.
گوشي جديد شركت نوكيا با حافظه داخلي 109 مگابايت و قابليت پشتيباني از كارت‌حافظه MicroSD به مشتركان عرضه مي‌شود. علاوه بر اين كاربران مي‌توانند با استفاده از كابل MicroUSB اين دستگاه را به رايانه متصل كنند.
شركت نوكيا به منظور عرضه اين گوشي روي پايگاه اينترنتي گوشي‌هاي سري N خود، زمان‌شمار معكوسي قرار داده است كه زمان دقيق عرضه گوشي Nokia N82 به بازار را مشخص مي‌كند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن