تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همكاري Vodafone با نوكيا در توليد گوشي‌هاي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: همكاري Vodafone با نوكيا در توليد گوشي‌هاي جديد


تاليانيوز - شركت مخابراتي Vodafone از همكاري نزديكي با شركت نوكيا در راه‌اندازي سرويس‌هاي جديد خبر داده است.
به گزارش تاليانيوز، بر اساس مشاركت اپراتور Vodafone با شركت نوكيا قرار است اين شبكه مخابراتي، سرويس‌هاي مختلف خود را با سرويس Nokia Ovi از شركت نوكيا تلفيق كند روي برخي از گوشي‌هاي شركت نوكيا قرار دهد.
بر اساس توافق‌نامه‌اي كه بين اين دو شركت منعقد شده، قرار است تعدادي از گوشي‌هاي توليد شده توسط شركت نوكيا به صورت انحصاري از سوي شركت Vodafone به بازار عرضه شود.
به گفته مسؤولان شركت نوكيا، از اين پس كاربران گوشي‌هاي نوكياي جديد مي‌توانند، دسترسي آسان‌تر و سريع‌تر به سرويس‌هاي اينترنت و سرگرمي شركت Vodafone را تجربه كنند. پيش از اين سرويس Ovi از سوي شركت نوكيا در دسترس كاربران گوشي‌هاي اين شركت قرار داشته است.
گفته مي‌شود قرار است در گوشي‌هاي جديدي كه با همكاري شركت نوكيا و اپراتور Vodafone توليد مي‌شود، كليد‌هاي خاصي براي دسترسي آسان‌تر به اينترنت و سرويس‌هاي اينترنتي اين شركت مخابراتي تعبيه شود.
"آنسي ونجوكي"( Anssi Vanjoki) مدير ارشد سيسم‌هاي چندرسانه‌اي نوكيا گفت:‌«ما از اينكه مي‌توانيم با شركت مخابراتي Vodafone همكاري كنيم و سرويس‌هاي اينترنت و سرگرمي‌هاي مختلف را در اختيار كاربران خود قرار دهيم بسيار خوشحال هستيم. قرار است طي اين قرارداد سرويس‌هاي راهنما، موسيقي، بازي و سرويس‌هاي ارتباطي در اختيار كاربران نوكيا قرار گيرد تا رضايت آن‌ها را به دنبال داشته باشد.»
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن